Eurooppalaiset ovat tuoneet Afrikkaan rautatiet, sähkön, lannoitteet, oikeastaan ihan kaiken. Ilman eurooppalaisia Afrikka olisi vieläkin kivikaudessa. Nytkin Zimbabwe on ajautumassa nälänhätään, kun valkoiset viljelijät on ajettu pois viljelemästä sieltä.debbie kirjoitti:Mistähän se mahtaa johtua: orjakauppa, siirtomaaherruus, luonnonvarojen ryöstäminen..
Puhutaanpas nyt rasismista
Re: Puhutaanpas nyt rasismista
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Yhdysvalloissa suomalaissiirtolaisia kutsuttiin nimityksellä "round heads". Voisin olla loukkaantunut ellei se olisi niin osuva.
Jatkuvista huonoista kokemuksista johtuen, minulla on oikeus olla rasisti. Tämä on minun mielipiteeni.
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Minkälaisia kokemuksia sinulla on ollut?
Rasisteja ei ole olemassa,on vain väärän värisiä ihmisiä
ei naiset nussimalla lopu
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Arjalaiset?8bal kirjoitti:Rasisteja ei ole olemassa,on vain väärän värisiä ihmisiä
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Moniko ei läpäissyt rasisti testiä?
Täällä on ainakin yks, joka mietti, että "-WTF? Mitä ihmeellistä noissa jannuissa nyt on...?"
Täällä on ainakin yks, joka mietti, että "-WTF? Mitä ihmeellistä noissa jannuissa nyt on...?"
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Niinjoo. En välttämättä lukenut kaikkea alusta saakka.
Ei se RASISMI välttämättä ole muuta kuin YKSILÖrasismia, joka tarkoittaa ihan "tavallista" koulukiusaamista tai muuten vaan sitä, että en tykkää! /halua olla tekemisissä.
Ei se RASISMI välttämättä ole muuta kuin YKSILÖrasismia, joka tarkoittaa ihan "tavallista" koulukiusaamista tai muuten vaan sitä, että en tykkää! /halua olla tekemisissä.
Jatkan nyt ihan piruuttani. Se käytännön rasismi noin penskojen näkökulmasta tosiaan on ihan sitä, että hei sä veit mun lelun...eikä silloin ole värillä väliä. Tämä on se perusasia, joka tuntuu unohtuvan.
Tästä ei olekaan kyse, vaan siitä, että silloin kun johonkin maahan muuttaa ihmisiä toisesta maasta, maahnmuuttajat opettelevat kyseisen maan tavat ja lait. Eikö olekin yksinkertaista?
Tästä ei olekaan kyse, vaan siitä, että silloin kun johonkin maahan muuttaa ihmisiä toisesta maasta, maahnmuuttajat opettelevat kyseisen maan tavat ja lait. Eikö olekin yksinkertaista?
-
seppoilmari
- Martin Beck
Sen pitäisi olla yksinkertaista.
Sana rasistihan voi käsittää paljonki..ulkomaalaistaustaiset, mustalaiset, seksuaalivähemmistöt jne. En mielestäni ole rasisti, mutta ottaa syvästi päähän se, että jotkut ovat osanneet alkaa vähän joka tilanteessa vetoamaan siihen, että tuo on nyt sitten rasismia ja käyttämään muita tuolla hyväksi ja saamaan lisää etuja itselleen....toisin sanoen laki ja tavat ei ole yhdenvertaiset kaikille, on niin helppoa syyttää, jos joku asia ei miellytä.
Esimerkkeinä tuosta voin sanoa:
1. Eräs ulkomaalaistaustainen kaveri väitti erästä asiakaspalvelijaa rasistiksi, kun tämä pyysi näyttämään henkkarit.===jokainen joutuu näyttämään
2. Mustalaisia ei sais sanoa mustalaisiksi...kyllä täällä missä itse asun saa sanoa ja tunnenkin muutamia ja homma on ok. ===no tuossa tulikin jo se pointti
3. Seksuaalivähemmistöiset ovat kauan puhuneet siitä, että heitä katsotaan kieroon, jos nyt vaikkapa kaksi miestä tanssii hitaita normi ravintolassa. Mutta kuitenkin nyt jotkut vaativat, että ko vähemmistöjen baareihin pitäisi saada porttikielto heteroille.===epäilen, että jos nyt heterot alkaisivat vaatimaan, että porttikielto vähemmistöille, ni taitais tulla aika mahtava älämölö.
Toivottavasti ymmärsitte, mitä tällä haen takaa.
Esimerkkeinä tuosta voin sanoa:
1. Eräs ulkomaalaistaustainen kaveri väitti erästä asiakaspalvelijaa rasistiksi, kun tämä pyysi näyttämään henkkarit.===jokainen joutuu näyttämään
2. Mustalaisia ei sais sanoa mustalaisiksi...kyllä täällä missä itse asun saa sanoa ja tunnenkin muutamia ja homma on ok. ===no tuossa tulikin jo se pointti
3. Seksuaalivähemmistöiset ovat kauan puhuneet siitä, että heitä katsotaan kieroon, jos nyt vaikkapa kaksi miestä tanssii hitaita normi ravintolassa. Mutta kuitenkin nyt jotkut vaativat, että ko vähemmistöjen baareihin pitäisi saada porttikielto heteroille.===epäilen, että jos nyt heterot alkaisivat vaatimaan, että porttikielto vähemmistöille, ni taitais tulla aika mahtava älämölö.
Toivottavasti ymmärsitte, mitä tällä haen takaa.
kallooni on pultattu tahto,
se tahtoo häpeästä ylpeyteen.
Olen luovuttanut ainakin puoli kertaa,
eikä sitä edes puoliksi lasketa.
Missä ihmeessä tällaista tapahtuu? Vittu jos hetero ei pääse homobaariin, niin siitä on leikki kaukana!Celeste kirjoitti:Mutta kuitenkin nyt jotkut vaativat, että ko vähemmistöjen baareihin pitäisi saada porttikielto heteroille.
apollo kirjoitti:Missä ihmeessä tällaista tapahtuu? Vittu jos hetero ei pääse homobaariin, niin siitä on leikki kaukana!Celeste kirjoitti:Mutta kuitenkin nyt jotkut vaativat, että ko vähemmistöjen baareihin pitäisi saada porttikielto heteroille.
Mut joo, jos tuo heitto kuulosti oudolta niin voin selventää sitä sillä, että Hesassa mm. dtm(joka on ko rafla) on myös heteroiden suosiossa. On tullut selväksi moinen yhden artistin yhteydessä, jonka uraa seurailen tiiviisti.
kallooni on pultattu tahto,
Kestäkööt mamulaumat kohtelun Suomessa, ei tänne ole pakko tulla.