Mikä ärsyttää tänään?
Re: Mikä ärsyttää tänään?
Käyttäjä mailisnuutinen ja hänen ydinvoiman vastainen propagandansa.
Nämä ydinvoiman vastustajat pelaavat kovasti öljyteollisuuden ja OPECin pussiin. Ties vaikka saisivat rahallistakin tukea niiltä.
Nämä ydinvoiman vastustajat pelaavat kovasti öljyteollisuuden ja OPECin pussiin. Ties vaikka saisivat rahallistakin tukea niiltä.
Noo, se sai pikakäännytyksen ja ihan aiheesta. Ei vaivaa siis meitä enää.kaia kirjoitti:Käyttäjä mailisnuutinen ja hänen ydinvoiman vastainen propagandansa.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Hiki laiskan syödessä lammasta... ärsyttää kun persikkahipiä ei pysy raikkaana koko päivää, kun lammas ja pasha ja muut herkut tiukkuvat huokosista. Onneksi tämä pääsiäinen loppuu kohta.
Nothing is quite what it seems
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Maybrickillä on tainnut kulua pääsiäinen pöydän ääressä.Maybrick kirjoitti:Hiki laiskan syödessä lammasta... ärsyttää kun persikkahipiä ei pysy raikkaana koko päivää, kun lammas ja pasha ja muut herkut tiukkuvat huokosista. Onneksi tämä pääsiäinen loppuu kohta.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Yht'äkkiä tuli ihan hemmetin paha olo. Oksentelin eikä ihme kun parasta ennen päiväys on 20.3.09
Kuinka usein teillä on ruokamyrkytys?
Kuinka usein teillä on ruokamyrkytys?
Miten voi olla niin helvetin vaikeaa löytää jotain mitä etsii? Esimerkiksi käytettyä, mutta toimivaa vanhaa mp3-soitinta? Eikä tarvitsisi edes olla mikään hieno merkkituote, kunhan vaan olisi täysin toimiva ja mielellään edes se 1 gb tilaa. Niin ja sellainen, missä ei olisi sitä isoa näyttöä, vaan sellainen kiva pieni litteä? Mutta kun ei löydy mistään, on selattu ebay ja on selattu huuto.net. Plääh.
Lisäksi, miksi pitääkin eksyä katsomaan kaikenlaista ja iskee hulluus? Saatana soikoon.
Oh, ja huomenna tiedossa oleva puhelinrumba "ilahduttaa" jo etukäteen <3
Lisäksi, miksi pitääkin eksyä katsomaan kaikenlaista ja iskee hulluus? Saatana soikoon.
Oh, ja huomenna tiedossa oleva puhelinrumba "ilahduttaa" jo etukäteen <3
Hyvin harvoin, jos koskaan. Olen totuttautunut syömään mm. homeista leipää joten sisuskaluni kestävät hyvin poikkeusruokia.Kuinka usein teillä on ruokamyrkytys?
Muoks. Ärsyttää kun huolellisesta peittämisestä huolimatta ruusunvarret olivat päässeet alttiiksi kevätauringolle ja alkaneet jo vihertää, eli pakkanen ei ole tappanut mutta miten tämä aurinko?
Nothing is quite what it seems
Siis tuo työmaa saata.. olis pitänyt, vantaan kaupungin julkistaman julkaisun mukaan jo olla aika lailla ohi? Mut kun ikkunastani katselen (ja ikävä kyllä kuuntelen) niin 6 miestä nojaa aitaa ja yksi tekee töitä. On muuten ahkera mies syö eväänsäkin kaivurin kopissa. No tänään soitin vantaankaupungin rakennusvastaavalle joka on Vuorenmaa, (yhdistivät kännykkään) heräs varmaan (klo 12) kun oli niin tokkuraisen kuuloinen, ei muistanut koko rakennushanketta ja sanoi olevansa juuri "kokouksessa". Lupasi ottaa selvää kuka tietää ja soittaa sit takas? Katellaan 
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Pitäis olla varmaan "ilahduttaa" osiossa. No ei soittanut rakennusvastaava, mut töitä tehtiin eilen puoleenyöhön asti ja tänään on homma saatu tehtyä
Että näin!
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Koneen perkele ei suostu yhteistyöhön.
Pride Fighting Championship (1997-2007) R.I.P
Joku pölli kevään 
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla huonona esimerkkinä.
*Pygmi*
*Pygmi*
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Oletko varma, että kukaan ei unahtunut sitä taskuunsa töistä kotiin lähtiessään?Kosminen kirjoitti:Joku pölli kevään
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Auto hajos aamulla matkalla töihin,*tana*kele,viddu mikä päivä 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Grinch?Kosminen kirjoitti:Joku pölli kevään
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Tänään ärsyttää suunnilleen kaikki ja muutama vakioaihe. Valitan nyt tänne kun en jaksa muitakaan vaivata. Tässä tulee lista:
Se, että kaikki on rahastusta tai huomionhakemista.
Raiskauksen ja hyväksikäytön uhreja ei tietenkään ole edes olemassa vaan kaikki vaan hakee korvauksia tai huomiota. Vetäkää vittu päähänne.
Se, että kaikki on korvausten hakemista
Jos joku löytää lasinsiruja ruuasta ja tekee ilmoituksen, niin se joku hakee julkisuutta ja korvauksia. Voi vittu. Voin kertoa, että tilalle saa uuden tuotteen (arvo 2,45€) joten kylläpä kannatti. Olen löytänyt lasinsiruja peräti kahdesti enkä edes ymmärtänyt tehdä mitään ilmoitusta minnekään. Äänestin jaloillani. Ja tavaroiden huono laatu pistää vihaksi.
Vituttaa ihan helvetisti se, että olen ostanut kalliilla rahalla jotain joka ei kestä edes yhtä käyttökertaa ja kuitin tietysti ehdin jo heittää menemään.Totta helvetissä haluan korvauksia. En kai minä nyt huvikseni kauppiaalle rahojani anna?
Sekä naurattaa nämä Eviran hengenheimolaiset jotka laulavat aina sitä samaa laulua: suomalainen ruoka on niin puhdasta ja suomalainen rakentaminen on niin laadukasta ja Nokian vesi niin juomakelpoista ja Suomessa ei voi olla salmonellaa jne. Hah.
Kapulakieli
En yhtään ihmettele, että Soini on suosittu. Sen puheesta sentään ymmärtää jotain.
Jos alkaisin omalla työpaikallani mokeltaa jotain ihan siansaksaa, niin saisin varmasti potkut. Olisi tiedotusvälineiltä aika rohkea veto aivan kylmästi vaan leikata haastatteluista pois ne kohdat joissa poliitikko ei sano mitään. Voi olla, että tiettyjä naamoja ei sentään jälkeen enää paljon tv:ssä näkyisi.
Parhaana esimerkkinä tästä kapulakielestä tietysti Lex Nokia. Luulen, että edes siitä äänestäneille kansanedustajille ei ollut ihan selvää mitä laki käytännössä tarkoittaa.
Se, että kaikki ovat kateellisia
Keskustelu yhteiskunnallisesta oikeudenmukaisuudesta tyssää liian usein siihen, että joku huutaa puskasta, että se on vaan kateellisuutta. Voisivatko nämä puskasta huutelijat edes kerran kertoa keitä nämä kateelliset ovat?
Kateellisia ihmisiä on olemassa mutta he eivät ole kateellisia Liliukselle tai Ollilalle vaan sille naapurin ämmälle joka löysi kadulta kahden euron kolikon. Ja sillä aikaa kun köyhät kyräilevät toisiaan, Hyvä veli -kerho putsaa pöydän ja taas naiset, lapset, vanhukset, köyhät, sairaat ja työttömät jäävät ilman.
Ja jos paikallinen maanviljelijä ostaa uuden auton, niin heti alkaa nurina maataloustuista mutta jonkun Nalle Wahlroosin tuista ollaan ihan hipihiljaa. Mutta Nalle onkin hieno ihminen koska hän on niin rikas.
Henry Laasanen, markja ja se yks tyyppi
Kaikki on aina naisten vika. No, oikeesti nämä tyypit eivät ärsytä vaan heillä on tietty viihdearvo. Voidaan naisporukalla kokoontua istumaan iltaa ja luomaan yhteenkuuluvuuden tunnetta inhoamalla kaikki samoja miehiä.
Se, että poliitikot eivät ymmärrä ikinä erota
Valehtelu on ihan ok. Pettäminen on ihan ok. Mauttomien tekstareiden lähettely on joskus ok, joskus ei. Lakien noudattamatta jättäminen on ihan ok.
Minä haluan, että ihmiset jotka tekevät minun puolestani päätöksiä ovat parhaat mahdolliset ihmiset, myös moraaliltaan. Muutenhan eduskuntaan voitaisiin valita ihan ketä tahansa.
Että sellaista.
Se, että kaikki on rahastusta tai huomionhakemista.
Raiskauksen ja hyväksikäytön uhreja ei tietenkään ole edes olemassa vaan kaikki vaan hakee korvauksia tai huomiota. Vetäkää vittu päähänne.
Se, että kaikki on korvausten hakemista
Jos joku löytää lasinsiruja ruuasta ja tekee ilmoituksen, niin se joku hakee julkisuutta ja korvauksia. Voi vittu. Voin kertoa, että tilalle saa uuden tuotteen (arvo 2,45€) joten kylläpä kannatti. Olen löytänyt lasinsiruja peräti kahdesti enkä edes ymmärtänyt tehdä mitään ilmoitusta minnekään. Äänestin jaloillani. Ja tavaroiden huono laatu pistää vihaksi.
Vituttaa ihan helvetisti se, että olen ostanut kalliilla rahalla jotain joka ei kestä edes yhtä käyttökertaa ja kuitin tietysti ehdin jo heittää menemään.Totta helvetissä haluan korvauksia. En kai minä nyt huvikseni kauppiaalle rahojani anna?
Sekä naurattaa nämä Eviran hengenheimolaiset jotka laulavat aina sitä samaa laulua: suomalainen ruoka on niin puhdasta ja suomalainen rakentaminen on niin laadukasta ja Nokian vesi niin juomakelpoista ja Suomessa ei voi olla salmonellaa jne. Hah.
Kapulakieli
En yhtään ihmettele, että Soini on suosittu. Sen puheesta sentään ymmärtää jotain.
Jos alkaisin omalla työpaikallani mokeltaa jotain ihan siansaksaa, niin saisin varmasti potkut. Olisi tiedotusvälineiltä aika rohkea veto aivan kylmästi vaan leikata haastatteluista pois ne kohdat joissa poliitikko ei sano mitään. Voi olla, että tiettyjä naamoja ei sentään jälkeen enää paljon tv:ssä näkyisi.
Parhaana esimerkkinä tästä kapulakielestä tietysti Lex Nokia. Luulen, että edes siitä äänestäneille kansanedustajille ei ollut ihan selvää mitä laki käytännössä tarkoittaa.
Se, että kaikki ovat kateellisia
Keskustelu yhteiskunnallisesta oikeudenmukaisuudesta tyssää liian usein siihen, että joku huutaa puskasta, että se on vaan kateellisuutta. Voisivatko nämä puskasta huutelijat edes kerran kertoa keitä nämä kateelliset ovat?
Kateellisia ihmisiä on olemassa mutta he eivät ole kateellisia Liliukselle tai Ollilalle vaan sille naapurin ämmälle joka löysi kadulta kahden euron kolikon. Ja sillä aikaa kun köyhät kyräilevät toisiaan, Hyvä veli -kerho putsaa pöydän ja taas naiset, lapset, vanhukset, köyhät, sairaat ja työttömät jäävät ilman.
Ja jos paikallinen maanviljelijä ostaa uuden auton, niin heti alkaa nurina maataloustuista mutta jonkun Nalle Wahlroosin tuista ollaan ihan hipihiljaa. Mutta Nalle onkin hieno ihminen koska hän on niin rikas.
Henry Laasanen, markja ja se yks tyyppi
Kaikki on aina naisten vika. No, oikeesti nämä tyypit eivät ärsytä vaan heillä on tietty viihdearvo. Voidaan naisporukalla kokoontua istumaan iltaa ja luomaan yhteenkuuluvuuden tunnetta inhoamalla kaikki samoja miehiä.
Se, että poliitikot eivät ymmärrä ikinä erota
Valehtelu on ihan ok. Pettäminen on ihan ok. Mauttomien tekstareiden lähettely on joskus ok, joskus ei. Lakien noudattamatta jättäminen on ihan ok.
Minä haluan, että ihmiset jotka tekevät minun puolestani päätöksiä ovat parhaat mahdolliset ihmiset, myös moraaliltaan. Muutenhan eduskuntaan voitaisiin valita ihan ketä tahansa.
Että sellaista.