Jyväskylässä 45-vuotias nainen kateissa.

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
tyyppi85
Roger Murtaugh

Re: Jyväskylässä 45-vuotias nainen kateissa.

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

Näin tässä sitten valitettavasti kävi..

Kyllä tuo veneen alta löytyminen viittaa vahvasti siihen että halusi rauhassa olla eikä tulla löydetyksi liian pian..Tietoa miten löytyi?Etsinnän yhteydessä vaiko veneen omistaja laskemassa venettään vesille ja sen yhteydessä löytyi?

Omaisille jaksamista.
pienikin hetki on arvokas
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

joku random ulkoilija oli löytänyt.
tuomiojärven jäällä liikkuu talvisin paljon porukkaa mutten sitten tiedä kuinka aktiivisessa käytössä se seurakunnan omistama saari on. olisiko joku lenkkeilijä/hiihtäjä/koiran ulkoiluttaja huomannut sulavassa hangessa jotakin, haistanut jotain.. tuskin niitä soutuveneitä kukaan huvikseen lähtee kääntelemään kun järvikin vielä jäässä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Blues
Rico Tubbs

Re: Jyväskylässä 45-vuotias nainen kateissa.

Viesti Kirjoittaja Blues »

Tässäkin tapauksessa on/oli mielenkiintoista huomata oma suhtautuminen asioihin. Tuttava nimittäin kertoi ulkoilleensa alueella viikko löytöä aiemmin, ja mainitsi, että "onneksi emme löytäneet vainajaa". Itse taas olisin ollut enemmän kuin hyvilläni vainajan löytymisestä.
Joku minulta yksäreitse kyselikin halukkuutta lähteä koiran kanssa tuolta etsimään, mutta erään palstalaisen minulle antamien tietojen mukaan sitä ei olisi ollut laillista tehdä, jos ei kuulu VaPePaan, eikä poliisi erikseen toivo etsintää, joten en suostunut :roll:
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Vastaa Viestiin