Sariola ja matkaaja - kommentteja ko. nikkien kirjoittelusta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

papillon
Perry Mason

Re: Sariola ja matkaaja - kommentteja ko. nikkien kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja papillon »

Matlock kirjoitti:
papillon kirjoitti:Jos saatkin sen kameran ennakkoperintönä ota ihmeessä kuva teistä siellä, se olisi hieno juttu.
Täytyypä pistää kuva tulemaan.

Ongelma on siinä, että sinä ja mestarisi olette aikoinaan istuneet matikantunnilla aasinhattu päässä nurkassa ettekä pysy kärryillä Sariolan laskelmissa. Turhaan sitä häpeätte, myöntäkää pois niin ei tarvitse turhaan äksyillä.

Ja pikkubroidisihan näyttää osaavan laskea ihan kohtalaisesti.
Ei, ongelmasi on siinä että aloit soittamaan turpaasi asiassa joka ei sinulle kuulunut sitten mitenkään, aloit eläkeläispaappaasi puolustamaan, kuten itse kerroit.

Mutta et hallitse sitäkään, joten moisen mitättömyyden voi antaa olla ihan omassa arvossaan, siis nollana. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Matlock
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Matlock »

papillon kirjoitti: Mutta et hallitse sitäkään, joten moisen mitättömyyden voi antaa olla ihan omassa arvossaan, siis nollana. :lol:
Tuommoista onnetonta runkkaria, joka luulee olevansa kova kaveri kun on kopsannut tänne etp:n ja käynyt muutaman kerran Bodomilla, on helppoa ja hitsin kivaa kiusata.
Pasilan mies.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

^Siis nollana, jonka juuri osoitit :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kuulehan Mätälokki, nuo sinun niin luulemasi vittuilut, ovat kuin sulalla hakkasi, eli paksunahkaiselle ei yhtikäs mitään.

Mitä sitten tulee kiusaamiseen, niin kukahan se on ottanut eniten itseensä?

Sinä isäikkosi kanssa, vaikka yritättekin syytä vierittää minun leveille hartioilleni.

Sinne tuollaiset pikkutaakat, kuten teidän ns. vittuilunne sopivat mainiosti pehmusteiksi, sillä on sitä tässä maailmassa kovempaakin kannettavaa.

Sairolalla sitä tuntuu kasaantuvan aina paskaa hartioilleen, kun hän sanaisen arkkunsa avaa, niin Bodomin tragediassa, kuin valokuvauksessa, jota hän harrastaa joskus -70 luvulla joululahjaksi saamallaan "kokiskameralla" ja jonka pakkauslaattikkoa hänen poikansa Mätälokki pitää oikeasti laatikkokamerana, kun on jossain sellaisen sanan kuullut.

Nyt voinen kertoa Mätälokille, ettei se kameran laatikko ole se jolla kuvataan, olet erehtynyt sanojen järjestyksestä, vaan se kuvaava juttu on "laatikkokamera", jollainen isäukollasi on, mutta hieman uudempaa mallia, eli ei mikään mangnesium valolla toimiva valokuvauslaite, vaan ihan sellainen perus taskukamera.

Digikameroistahan teillä rassukoilla ei sitten ole sen enempää tietoa, kuin hevosella metsäkoneesta, joten tyytykää osaanne.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti: .....
Sairolalla sitä tuntuu kasaantuvan aina paskaa hartioilleen, kun hän sanaisen arkkunsa avaa, niin Bodomin tragediassa, kuin valokuvauksessa, jota hän harrastaa joskus -70 luvulla joululahjaksi saamallaan "kokiskameralla" ja jonka pakkauslaattikkoa hänen poikansa Mätälokki pitää oikeasti laatikkokamerana, kun on jossain sellaisen sanan kuullut.

Nyt voinen kertoa Mätälokille, ettei se kameran laatikko ole se jolla kuvataan, olet erehtynyt sanojen järjestyksestä, vaan se kuvaava juttu on "laatikkokamera", jollainen isäukollasi on, mutta hieman uudempaa mallia, eli ei mikään mangnesium valolla toimiva valokuvauslaite, vaan ihan sellainen perus taskukamera.

Digikameroistahan teillä rassukoilla ei sitten ole sen enempää tietoa, kuin hevosella metsäkoneesta, joten tyytykää osaanne. .....
Tuo alku on totta - ja se loan heittäjä on pääosin juuri nimenomaan Hessu52 .

Kuinka aikuinen mies voi olla noin lapsellinen tyhjän hölöttäjä?

Söheltää niinkuin humalainen häiriytynyt murrosikäinen, joka ei alunperinkään ole niitä ruudin keksijöitä, eikä omasta takaa ole minkäänlaista kontrollia siihen mitä suoltaa suustaan.

Luulisi hävettävän jälkeenpäin itseäänkin. Jos ei hävetä, niin se on huono merkki. Se osoittaa pysyvää vikaa luonteessa. Sellaista vikaa ei voi korjata enää millään tavalla.

Kyllä minulla on aivan laadukas digijärjestelmäkamera ja käytän sitä lähes päivittäin. Sen lisäksi on joukko tarpeellisia objektiiveja. Miten mies voi sönköttää "kokiskamerasta" ja pitää sen jälkeenkin itseään vielä "normaalina" ?
Samanlaisia keksittyjä juttuja hän on levitellyt minusta jo pitemmän aikaa. Tätä mies tekee jatkuvasti. Uhrikuvan polun suunnassa hän on jo sentään huomannut olleensa väärässä. Kauan sekin kesti, ennenkuin leikkasi. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Tuollainen holtiton kirjoittelu on hämmästyttävää täysi-ikäiseltä mieheltä. Ei voi auttaa!
Hessu52
Watson itse

Älä löpötä sontaa Sariola.

Sinä se olet tämä "sodan" aloittanut noilla aivottomilla väitteilläsi polun paikasta.

Kun rassukka et ole edes itse löytänyt tietäsi Bodomin järvelle.

Itse sinä paskasi hartioillesi hankit, löpertämällä todellakin uskomattomia teorioita Gussea puolustaessasi ja joille kaikki nauravat.

Olet tehnyt itsesi naurettavaksi myös "ympyräasteillasi", jotka oitis ammuin alas, koska mikään termistö ei sellaista sanontaa tunne, vaan ne ovat sinun "lelusanastostasi", mistä myös kamerasi on kotoisin.

Jos minä ihan vaan sinun typerän mielesi hyväksi sanon että olet paikantanut polun oikein, niin et ole ollenkaan huuomioinut, kuinka sinä idiootti syökset idoliasi syvemmälle kuiluun, kun et pysty sanomaan missä Gusse on aamulla ollut, sillä sinun määrittelemälläsi polun paikalla, olisi lintupoikien sata varmasti pitänyt Gussen veriturpa saada näkyviin, mutta noilla todisteluillasi olet saanut sen aikaan, ettei Gussea ole näkynyt mailla ei halmeilla.

Kuten olen jo aiemmin monasti sanonut, niin kaikki sinusta kirjoittamani on totta, enkä ole mielipiteeni kanssa yksin, joten elä sinä vaan "ympyräasteinesi" polulla kaukana sen oikeasta paikasta, mutta pidä varasi, jos joskus todella uskaltaudut Bodomin niemeen, saatat eksyä, sillä siellä on lukuisia puita ja pensaita ja ennen kaikkea polkuja, jotka voivat lopullisesti sekoittaa sen pienen herneen aivojesi paikalla ja jäät ikuisiksi ajoiksi Bodomin vangiksi, heh heh hee, sinä idiootti.
Sariola
Horatio Caine

hessu52 kirjoitti:..... Olet tehnyt itsesi naurettavaksi myös "ympyräasteillasi", jotka oitis ammuin alas, koska mikään termistö ei sellaista sanontaa tunne, vaan ne ovat sinun "lelusanastostasi", mistä myös kamerasi on kotoisin. .....
Kouluja käyneet kyllä ymmärtävät hyvin "ympyräasteen", jonka käyttö on perusteltua siksi, että kompasseissa on käytetty sekä 1/60 jako-osaa, jota myös puhekielessä ja käytännössä on nimitetty asteeksi TAI toisen mallista kompassia, jossa ympyrän kehä on todella jaettu 360 asteeseen. Siis aste ja aste, toinen on vain 1/6 osa toisesta. Tuon toisen asteen virallinen nimi on jako-osa, mutta ainakin ennenmuinoin tuotakin sanottiin asteeksi.

Kamerani ei ole myöskään leluosastolta, vaan verrattain arvokas ja kallis digijärjestelmäkamera siihen kuuluvine useine objektiiveineen. Merkki on "Canon" eikä suinkaan "Cokis" kuten Hessu väittää.

Kuten Hessun kirjoituksesta käy ilmi, hän levittää edelleen perättömiä tietoja allekirjoittaneesta aivan kuin se olisi täysin luonnollinen asia. Normaali ihminen vähintäänkin häpeäisi jälkikäteen. Tosin aniharva enää uskoo mitään Hessun puheita, useimmat pitävät niitä aina epäluotettavina, ja sitä ne ovatkin. Käytäntö on sen osoittanut.

Pistetään tähän linkki tuolla kameralla otetusta kuvasta. Siinä on kisuli, naapurin kissa.

Kuva
Matlock
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Hessulla alkaa hermot mennä kun huomaa, että aika moni polun paikkaan kunnolla perehtyvä asiakirjoittaja on eri mieltä kuin hän eikä omat rahkeet riitä asialliseen keskusteluun aiheesta.
Pasilan mies.
Hessu52
Watson itse

Vai syöksyy Mätälokkipoikakin isänsä apuun, kun huomaa että tämä älyn pikkujättiläinen saa taas niin sanallisesti kuin älyllisestikin turpaansa.

Ei ole omena kauas puusta pudonnut, sillä ei minun hermoni mihinkään ole pettämäsä, vaan kuinka onkaan omasi laita Mätälokki?

Sinulla Mätälokki on kaikkein vähiten asiaa täällä uljastella, olemattomine Bodom -tietoinesi, sillä kyllä sen polun paikka on juuri siellä, missä olen sen sanonut olleenkin, sitä eivät nuo Sariolan "ympyräasteet" joita hän väärinkäytti, vaikka yritin hänelle korajata, että käytetään minuutteja ja sekunteja, mutta ne eivät tuolle herneaivolle sopineet, vaan hän kaivoi "leleulaatikostaan" sanan "ympyräaste" ihan vaan sen vuoksi, että se erehdyttäisi lukijaa luulemaan Sariolan tietävän jotain asioista.

Tuohan on nähty ja kevyeksi havaittu, mitä Sariolan herneaivo yleensäkään osaa, ei mitään.

Ei valokuvata "kokiskamerallaan", ei tiedä mitään hypnoosista, vammoista, eikä oikeastaan mistään, josta Bodomin kirjoituksissa on asioita käsitelty, niin olematon on tuon yksinkertaisuuden tietomäärä.

Miten tuollainen taliaivo on yleensäkään pystynyt tulemaan toimeen tässä yhteiskunnassa, on jo sinänsä ime, mutta jos hänellä on apureinaan Mätälokin kaltaisia pikkupoikia, jotka ovat olleet ottoisänsä apuna, niin kentien sitten valtio on heitä avustanut.
Sariola
Horatio Caine

Hessu52 kirjoitti:......

Digikameroistahan teillä rassukoilla ei sitten ole sen enempää tietoa, kuin hevosella metsäkoneesta, joten tyytykää osaanne. .......
Oikaistaan nyt Hessun levittämistä virheellisistä tiedoista vielä pari.

Minä olen jo monta vuotta kuvannut säännöllisesti digikameralla, melkeinpä päivittäin. Olen ottanut kymmeniä tuhansia kuvia nimenomaan digikameralla.

Mm. tänään kuvasin joutsenta ja nimenomaan digikameralla.

Toiseksi nimimerkki Matlock on minulle täysin tuntematon, ei ole mitään sukua, enkä tunne millään tavalla. Ei siis ole minun poikani, tai edes sukulaiseni, ei edes tuttuni, enkä tunne henkilöä millään tasolla tai tavalla. Aivan tuntematon henkilö.

Katso digikameralla tänään ottamani kuva:

Kuva
Hessu52
Watson itse

Mitä tuo kuva todistaa, ei itään, kuten eivät sinun polkusi mallinnuksesikaan.

On minullakin luontokirjoja kirjastossani, josta voin täräyttää tänne kuvan ja väittää sitä itse ottamakseni, ei tuo nyt niin kummaa ole.

Pystyisin jopa retusoimaan kuvaa niin, ettei alkuperäinen kuvaaja sitä tunnistaisi, heh, kas sellaista esiintyy papparazzien joukossa.

Sinulla tuskin äly, tai taito eivät sellaiseen riittäisi, saati "kokiskamerasi".

Eikä sinulla olisi studiota apunasi, kuten minulla on.

Puhut jostain Cannonin digikamerasta, mutta noitahan on aina halvoista taskukameroista, jollainen sinulla korkeintaan on, aina kalliisiin järjestelmäkameroihin.

Olen itse kuvannut paljon, tosin enemmän videokameralla, tai Betalla, miten vaan, jopa tänäkin vuonna televisioon, joten älä ala minun kanssani kinaamaan kuvauksista, sillä kyllä amatööri aina tunnisteaan, etkä sinä kovin kummoinen kuvaaja näemmä ole, heh heh!
Waja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Waja »

Tosi hienoja on kyllä Sariolan ottamat kuvat.Täyttä pro kamaa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tapelkaa pennut, niin saatte tupakkia! :D
Pienistä asioista se ihmisen elämä voi olla kiinni, kun tuolle tasolle on jouduttu.
Aikuiset ukot...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Sariola
Horatio Caine

:D Pyrkii tämä vähän huvittamaankin, totta sekin! :D

Iso mies ja koko ajan höpöttää perättömiä - miten kehtaakin tehdä sellaista! Joku herkkäuskoinen saattaa uskoakin. Kumma juttu, että ylläpito sallii tuollaisen.

Noissa kahdessa kuvassa on käytössä ollut Canonin digijärjestelmäkamera, ja tässä joutsenkuvassa on objektiivina käytetty 300 mm:n Canonin teleobjektiivia. Näistä objektiivi taitaa olla kalliimpi kuin kamera. Kysymyksessä ei siis ole taskukamera kuten Hessu normaaliin tapaansa totuutta sujuvasti muuntaen esittää! Ja tämä on totta, eikä kuulu samaan sarjaan kuin Hessun puheet. :D

:D Aika kummajainen miehekseen, kun puhe on enimmäkseen jo alun perin perätöntä. Ei tuollaiseen enää kukaan usko! :D
Hessu52
Watson itse

Koetahan Sariola todistaa nuo omat väitteesi toteen.

Minä olen sinun "ympyräasteikkosi" jo kaatanut, mutta sinulla ei ole mitään todisteita siitä, että minä puhuisin paskaa.

Etkä sellaisia löydä, koska kaikki kirjoittamani on totisinta totta.

Sinä asettelet polkujasi minne sattuu, mutta et sinne, missä niiden pitäisi olla.

Asetat Gustafssonin vänkäämiselläsi hankalaan tilanteeseen, kun et pysty sanomaan, missä hän on aamukuudelta ollut, kun hänen verinen turpavärkkinsä olisi pitänyt keikkua teltan riekaleiden joukossa, siis missä ovat olleet Irmeli ja Gustafsson aamulla lintupoikien käynnin aikaan, yritähän Sariola selittää Gusse tuosta kiusallisesta tilanteesta vapaaksi, kun olet hänet siihen ajanutkin ja ihan omaa tyhmyyttäsi, sinä herneaivo.

No olethan ollut saatanan isoksi avuksi, kun olet todistanut ettei Gustafsson ole voinut olla aamulla teltalla, vaan ilmeisesti hän on ollut se töyrään taakse piiloutunut hahmo, joten kyllä poliisit ja erityisesti Tuominen osuivat uusissa tutkimuksissaan maaliinsa silloin aikoinaan.

Sen olet mallinoksillasi ja höpöpuheillasi todistanut Sariola ja idolisi on varmaan sinulle sen tuhannen kiitollinen, ja sitten sinulla herneaivo on muka varaa alkaa meikäläistä arvostella, höh.

Mistä Waja muuten tiedät, että Sariola on nuo kuvat ottanut "kokiskamerallaan", johon on "hetipitiliimalla" liimannut kiinni pätkän viemäriputkea, joten siinä "putkikamera", tosin "viemäriputkikamera", hömpsis ja lurskis?
Vastaa Viestiin