Mikä ärsyttää tänään?
Re: Mikä ärsyttää tänään?
Ärsyttää oma suunnaton uupumus. Iltapäivisin menee pari tuntia "kuolemaa muistuttavassa" unessa ennenkuin pystyy aloittamaan kotihommia. Onneksi ens viikon vappu tuo ylimääräisen vapaapäivän.
Lisäksi ärsyttää tällä seudulla kova tuuli, lähes myrsky, joka riipii kaiken ulkona, kaataa roskikset, repii kasveilta talvisuojat... joskus kaipaan syvälle sisämaahan kauas meren rannasta ja pauhusta.
Nothing is quite what it seems
^ Kuulostaapa tutulta.
Masentaa, kun kaikki vapaa-aika menee koomassa ja kykenee vain aivan välttämättömimpien hommien hoitamiseen. Onneksi tosiaan helpottaa ajatus, että ensi työviikko on vain nelipäiväinen.
Niin, ja ärsyttää myös 1,5 vuotta sitten ostettu tietokone, joka pykii ihan urakalla. Esimerkiksi pimenee itsestään ilman mitään ennakkovaroitusta. Jos on vaikkapa käsitellyt kuvia viimeiset kaksi tuntia, alkaa pieni hiki valua kun avaa konetta uudestaan ja miettii, milloin sitä tulikaan tallennettua viimeksi...
Niin, ja ärsyttää myös 1,5 vuotta sitten ostettu tietokone, joka pykii ihan urakalla. Esimerkiksi pimenee itsestään ilman mitään ennakkovaroitusta. Jos on vaikkapa käsitellyt kuvia viimeiset kaksi tuntia, alkaa pieni hiki valua kun avaa konetta uudestaan ja miettii, milloin sitä tulikaan tallennettua viimeksi...
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Kuulostaa siltä, että teille on pian tulossa uusi perheenjäsenPaulaDrew kirjoitti:Niin, ja ärsyttää myös 1,5 vuotta sitten ostettu tietokone, joka pykii ihan urakalla. Esimerkiksi pimenee itsestään ilman mitään ennakkovaroitusta. Jos on vaikkapa käsitellyt kuvia viimeiset kaksi tuntia, alkaa pieni hiki valua kun avaa konetta uudestaan ja miettii, milloin sitä tulikaan tallennettua viimeksi...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Ärsyttää, kun en jaksa odottaa tenttitulosta millään
Kahden viikon mahdollinen tarkastusaika ei ole ohi vielä pitään aikaan, agagagaggagh *sekoamusmaksimus*
Hahahaaa. Eipä tässä tiedä itkisikö vai nauraisiko.
Tapaan baarissa kivan sällin, jatketaan iltaa sen luo, naidaan, vaihdetaan numeroita jne jne.
Jätkä itse vieläpä haluaa että otan yhteyttä.
Jälkeenpäin laitan viestiä niinkuin on sovittu -> kaverin tyttöystävä vastaa!
WtF?
Itkun ja naurun sekainen vitutus on muuten hauska tunnetila. Onpahan tääkin nyt koettu.
Tapaan baarissa kivan sällin, jatketaan iltaa sen luo, naidaan, vaihdetaan numeroita jne jne.
Jätkä itse vieläpä haluaa että otan yhteyttä.
WtF?
Itkun ja naurun sekainen vitutus on muuten hauska tunnetila. Onpahan tääkin nyt koettu.
Joidenkin ihmisten välinpitämättömyys eläimiä kohtaan

Nanika ga tooku matteiru to
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
AutshhhSpider kirjoitti:Jätkä itse vieläpä haluaa että otan yhteyttä.

Sillä pariskunnalla tais tulla pieni pikapalaverin paikka.
Noh, voit lohduttautua sillä ajatuksella, että miehet on sikoja

"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Juu kyllähän tämä periaatteessa oli tiedossa, mutta aina te vaan osaatte yllättää!Mike Manner kirjoitti:AutshhhSpider kirjoitti:Jätkä itse vieläpä haluaa että otan yhteyttä.
Sillä pariskunnalla tais tulla pieni pikapalaverin paikka.
Noh, voit lohduttautua sillä ajatuksella, että miehet on sikoja
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Äsryttää, että mies on taas jostain möksöllään, mutta ei kerro mistä. Jotkut sanoo, että naisia on vaikee ymmärtää, mites nää suomalaiset jurottajat??
"Sweet justice!" -Cosmo Kramer
Valtakunnallinen osoitepalvelu.
Jonka tädeillä on aivan uskomaton taito kuulla ihmisten nimet väärin.
"Joo...ei...täältä nyt taida löytyä ketään sen nimistä. Tiedätkö tämän henkilön iän?"
"Joo... jaa-a....ei asu sillä paikkakunnalla.Hmmm. Tiedätkö mitä hän tekee työkseen?"
"Joo-o ...no, on täällä ehkä sen niminen mutta hänen vakituinen osoitteensa on toisella paikkakunnalla."
"Jaa. No... on täällä sitten tämä varaosoite, joka on etsimälläsi paikkakunnalla....."
1,67€/minuutti.
Joukkoliikenne. Yritin päästä bussilla toisella paikkakunnalle mutta ensiksi aikataulujen löytäminen oli aivan kiven alla ja sitten kävelen ensin kaksi kilometriä bussiasemalle ja sitten vähän ajan kuluttua huristelen sillä bussilla kotini ohi kun ei voi kukaan kertoa missä pysäkeillä se pysähtyy.Tai voinhan tietysti soittaa palvelunumeroon ja taas maksaa. Saatanan bussifirma.
Vaikka olenkin vasemmalle kallellaan, niin ehdotan, että polttoaineveroa nostetaan 300% ja joukkoliikenteen valtionosuudet poistetaan. Ehkäpä sitten olisi mahdollista saada kunnollista palvelua.
Jonka tädeillä on aivan uskomaton taito kuulla ihmisten nimet väärin.
"Joo...ei...täältä nyt taida löytyä ketään sen nimistä. Tiedätkö tämän henkilön iän?"
"Joo... jaa-a....ei asu sillä paikkakunnalla.Hmmm. Tiedätkö mitä hän tekee työkseen?"
"Joo-o ...no, on täällä ehkä sen niminen mutta hänen vakituinen osoitteensa on toisella paikkakunnalla."
"Jaa. No... on täällä sitten tämä varaosoite, joka on etsimälläsi paikkakunnalla....."
1,67€/minuutti.
Joukkoliikenne. Yritin päästä bussilla toisella paikkakunnalle mutta ensiksi aikataulujen löytäminen oli aivan kiven alla ja sitten kävelen ensin kaksi kilometriä bussiasemalle ja sitten vähän ajan kuluttua huristelen sillä bussilla kotini ohi kun ei voi kukaan kertoa missä pysäkeillä se pysähtyy.Tai voinhan tietysti soittaa palvelunumeroon ja taas maksaa. Saatanan bussifirma.
Vaikka olenkin vasemmalle kallellaan, niin ehdotan, että polttoaineveroa nostetaan 300% ja joukkoliikenteen valtionosuudet poistetaan. Ehkäpä sitten olisi mahdollista saada kunnollista palvelua.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Anile kirjoitti:Vaikka olenkin vasemmalle kallellaan, niin ehdotan, että polttoaineveroa nostetaan 300% ja joukkoliikenteen valtionosuudet poistetaan. Ehkäpä sitten olisi mahdollista saada kunnollista palvelua.
Tuon uudistuksen myötä voisit joko kävella (mikä ei ilmeisesti tule kysymykseen, koska 2km. jo aiheuttaa avautumisen?), tai vaihtoehtoisesti ajaa aika vitun kalliilla taksilla sinne minne olit menossakin, koska bussit on lopettaneet liikennöinnin.
^No joo, ei nyt ollut ihan loppuun asti harkittu ehdotus.
Mutta se bussifirma ei näköjään kaipaa uusia asiakkaita. Mistäköhän johtuu?
Mutta se bussifirma ei näköjään kaipaa uusia asiakkaita. Mistäköhän johtuu?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Asiaansa osaamattomat henkilöt johtaa...Anile kirjoitti:Mutta se bussifirma ei näköjään kaipaa uusia asiakkaita. Mistäköhän johtuu?
Lisäsi (toisteaan taas yhdessä
Niinpä. Sen firman toimitusjohtaja ei varmasti itse ajele busseilla.
Taas pukkaa lakiehdotusta: Firmojen johtajien ja hallitusten täytyy itse käyttää firmansa tuotteita. Samoin myös maahantuojien. Ja kansanedustajatkin voisivat itse noudattaa säätämiään lakeja.
Taas pukkaa lakiehdotusta: Firmojen johtajien ja hallitusten täytyy itse käyttää firmansa tuotteita. Samoin myös maahantuojien. Ja kansanedustajatkin voisivat itse noudattaa säätämiään lakeja.
Olen saanut allergisen reaktion jostain (mistä,ei mitään hajuakan),lärvi kirjava,silmät kuin sialla ja silmäluomet kuin vesikellot,kiva 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !