Sami Greus

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Greussille elinkautinen, sinun vanhalle poikaystävällesi myös :lol: :twisted:
I am an African!
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Siis olikohan tuo Herkkis mulle niinkuin tarkoitettu, että mun vanhalle poikaystävälle myös elinkautinen? :lol: Vai jollekin muulle. Varma en voi olla, mutta uskoisin ja luulisin, ettei kukaan entisistä ole elinkautitsa ansainnut, tokkopa voin olla väärässä! :twisted:
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Jos täysi-ikäinen on 15-vuotiaan kanssa nii elinkautinen ja pallit pois :twisted:
I am an African!
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Niin siis joo unohdin, että kirjoitin tuonne oman stoorin. Se oli eri asia jollain tavalla, koska me seurusteltiin. Siksipä juuri mietiskelinkin kuin paljon tällasessa tapauksessa voi olla lain puolelta tulkintaeroja.. :roll:
white_trash
Lauri Hanhivaara
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2007 2:20 pm

Viesti Kirjoittaja white_trash »

no joo mulla nyt pyörii vaan se mother northin kakkonen mielessä.

joo linnaan vaan kaikki.. tosta tuli muuten mieleen että joku ensimmäisistä tyttöystävistä selitti joskus että oli seurustellut 14v ikäsenä jonku 30v:n kanssa.. nyt kun on ite 30v ni ei kyllä tulis mieleenkään moinen. ehkä oon jotenki kieroutunut kun ei kelpaa 14v

edit. ensimmäinen lause kuulostaa nyt joltain muulta miltä piti :lol:
piti sanoman että mother northin mainitsema kakkonen.. :arrow:
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

^ :lol:

Joo ei helvetissä kyllä mitään 15v naperoa kehiin..Kyllä se kuulostaa senverta sairaalle että.
Jos itse on se vanhempi osapuoli ja niin nuoren kanssa "seurustelee",niin ei kyllä ole kaikki kohdallaan siellä kovalevyllä..
Täytyy sen ihmisen olla itsekkin HIUKAN lapsen tasolla tai sitten kieroutunut
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Juu ei kyllä itsellänikään tulisi mieleen moinen :| Vaikka nyt harvinaisempaa tietty on, että nainen käyttää alaikäisiä poikia seksuaalisesti hyväkseen, mutta eih eih ja eih mitään nuorta kossia kehiin. Sehän olis sairasta. Rakastua nyt lapseen ja kauheella ikäerolla :?
Mutta tossa mun tapauksessa, mitä nyt olinkaan, 15-16 ja poika 18 ja seurusteltiin, niin en mä sitä koskaan kokenut jälkeenpäinkään, että mua olis hyväksikäytetty. Seurusteltiin melkein 2 vuotta, kunnes tiet sitten vain erkanivat :twisted:
vasikka
Javier Pena
Viestit: 1876
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Viesti Kirjoittaja vasikka »

xx
Viimeksi muokannut vasikka, Su Touko 06, 2007 11:57 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
marihaa
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 3:00 pm

Viesti Kirjoittaja marihaa »

Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Oho, olisi nyt sietänyt sen 50 vuotta saada, alle 18 on liian nuori vaikka itse kinuaisivatkin!
I am an African!
C-Bane
Lauri Hanhivaara
Viestit: 122
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 3:31 pm

Viesti Kirjoittaja C-Bane »

white_trash kirjoitti:no joo mulla nyt pyörii vaan se mother northin kakkonen mielessä.
Hups...? XD :lol:
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

*Köh*

Niin..olisi nyt hiukan isomman tuomion saanut saada,tuostakaan ei istu ku puolet ja kauvanko se on jo kerinny tähen mennessä olla kiinni...
Kohta sama ralli jatkuu
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Mother_North kirjoitti: Niin..olisi nyt hiukan isomman tuomion saanut saada,tuostakaan ei istu ku puolet ja kauvanko se on jo kerinny tähen mennessä olla kiinni...
Kohta sama ralli jatkuu
Totta. Ihan täyttä totta :? Jatkuukohan käsittely vielä? Siis todella ihmeellisen pieni tuomio ja just puolet siitä ja kauan jo ollut, pianhan se pääsee jo poijes :evil:
C-Bane
Lauri Hanhivaara
Viestit: 122
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 3:31 pm

SG

Viesti Kirjoittaja C-Bane »

Aariel kirjoitti:
Mother_North kirjoitti: Niin..olisi nyt hiukan isomman tuomion saanut saada,tuostakaan ei istu ku puolet ja kauvanko se on jo kerinny tähen mennessä olla kiinni...
Kohta sama ralli jatkuu
Totta. Ihan täyttä totta :? Jatkuukohan käsittely vielä? Siis todella ihmeellisen pieni tuomio ja just puolet siitä ja kauan jo ollut, pianhan se pääsee jo poijes :evil:
Greussi on ollut vangittuna vuoden 2006 tammikuusta.
Suoraan puolella pääsee hovioikeuden antamasta tuomiosta, kun ensikertalainen on vankilassa.

Jutun käsittelelyhän on vasta alkanut hovioikeudessa. Käsittelylle on varattu kymmenen päivää.
Toivottavasti tuomio kovenee käräjäoikeuden antamasta...

http://www.kaleva.fi/plus/juttu656664_page0.htm
KenWalsh
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 8:26 am

Viesti Kirjoittaja KenWalsh »

Aariel kirjoitti:Niin siis joo unohdin, että kirjoitin tuonne oman stoorin. Se oli eri asia jollain tavalla, koska me seurusteltiin.
Niinhän Greuskin seurusteli uhriensa kanssa ja uhrien täytettyä 18 vuotta seksihommatkin muuttuivat laillisiksi. Siihen asti olivat siis laittomia. Outoa, mutta totta.

Muihin tämän ketjun juttuihin liittyen mainittakoon, että 799 syytteen joukossa oli yksi raiskaussyyte, joka meni nurin. Hovioikeudessa asia on uudelleen esillä.
Vastaa Viestiin