Niinkin voi käydä.Damien kirjoitti:Rapula.Kännykän järkyttävä virrankulutus ja se että eilinen jäi vähän kesken.![]()
Tänään siis uusiksi..
Niinkin voi käydä.Damien kirjoitti:Rapula.Kännykän järkyttävä virrankulutus ja se että eilinen jäi vähän kesken.![]()
Tänään siis uusiksi..
Noihin sääennusteisiin ei ole isosti luottamista... Sataa, voi olla satamatta, sitten sen näkee.ABC kirjoitti:Tiistaina sataa. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
Nähtävästi, ja kun on joku millä voi satuttaa niin sillä nähtävästi voi iskeä aika säälimättömästi syyttä suotta. Enkä usko että osaa edes hävetä tai pyytää anteeksi joskus myöhemmin.Mike Manner kirjoitti:^Kiusa se on pienikin kiusa...![]()
maija turjukka kirjoitti:Se, että (melkein) kaikki nettikamut tietää, mitä mä olen puuhannut viime päivät, mutta mä en tiedä mitään, mitä ne kamut on touhunneet![]()
(eli siis tuon yyveelootan tyhjyys ärsyttää ihan kybällä)
No ei ole paha... Neljässä minuutissa kolme maalia Suomen päätyyn...Chopper kirjoitti:Fin vs. USA![]()
Mie sammutin jo töllön,ei kestä kattoo (eikä oo varaa ostaa uutta töllöäMike Manner kirjoitti:No ei ole paha... Neljässä minuutissa kolme maalia Suomen päätyyn...Chopper kirjoitti:Fin vs. USA![]()
![]()