^^ Niin, kyllä kiista polun suunnasta "uhrikuvassa" ja "lavastuskuvassa" etelään on ratkennut. Joidenkin kirjoittajien on vain vaikea hyväksyä totuutta tässä asiassa. Vanhat ja uudet valokuvat paljastavat totuuden "polkujen suunta" kysymyksessä.

* Tuon kuvan olen kyllä piirtänyt itse osoittamaan polun oikeaa suuntaa. Mallina on ollut aivan oikea valokuva, josta polku näkyy. Kyseinen valokuva on otettu samaan suuntaan kuin ns. "lavastuskuva etelään" ja siinä näkyy samoja puita tarkkoine muotoineen kuin "lavastuskuvassa etelään". Siitä ei voi erehtyä. Kyseisessä kuvassa polku on juuri noin. Kuva on nimenomaan Bodomilta samoin kuin "lavastuskuva etelään", vieläpä samasta kohdasta ja samaan suuntaan otettu. Siis sama maisema noissa kuvissa on nähtävissä. Tuota kuvaa ei ole kähvelletty mistään. Tuo toinenkin papillonin väite on hänen oman mielikuvituksensa tuotetta, yhtä perätön sekin.
* Piirros on vain tarkoitettu osoittamaan polun oikeaa suuntaa "lavastuskuvassa etelään". Se oikea valokuvakin on kaikkien tiedossa ja vertailtavissa. VERTAILE! Kuvien yhtäläisyydestä ei voi erehtyä! Tämä vertailukuva on otettu teleobjektiivilla ja kauempaa, mutta kohde on varmuudella juuri tuo sama maisema, samat puut sieltä näkyvät, ja
polun suunta näkyy erittäin hyvin (on oikealle). Valokuvia ymmärtävät ja näitä kuvia vertailleet ovat taatusti huomanneet asian oikean laidan, joten papillonin kannattaa tiedostaa se tosiasia, että tämän asian ovat
oikein todenneet monet lukijat, ja huomaavat kyllä papillonin "kiemurtelun". Vaikeaa näyttää olevan myöntää, kun on öykkäröinyt härskisti oman näkemyksensä puolesta ja vielä nytkin, kun valokuva kertoo paljaan totuuden, jatkaa esittämällä täysin perättömiä tietoja allekirjoittaneesta. Nuo papillonin väitteet ovat siis täysin perättömiä. Asun omassa ja omistamassani asunnossa ja olen varsin hyväkuntoinen ja kuvan olen piirtänyt henkilökohtaisesti tietokoneella kuvankäsittelyohjelmassa, tietysti paremminkin aikani kuluksi, ja pitääkseni harmaita aivosolujani liikenteessä. Nyt papillon on ottanut tuon ilkeän "mustamaalaajan roolin", jossa hän härskisti esittää täysin perättömiä tietoja allekirjoittaneesta poiketen totuudesta. Niin mikä sana se olikaan, joka kuvaa henkilöä, joka menettelee tuolla tavalla. Luulisi hävettävän, ainakin jälkikäteen! Jos ei hävetä, ei ole hyvä sekään vaihtoehto, yhtä huono sekin.
* Tuo polun suunta uhrikuvassa ja myös tässä lavastuskuvassa etelään oli keskustelun alaisena jo kauan sitten. Muistikuvani mukaan minä olin ainut, joka oli vaihtoehdon B (oikealle) kannalla, joka siis on osoittautunut oikeaksi. Väärää vaihtoehtoa ovat kannattaneet aikojen saatossa mm. Konsta, papillon, Hessu52, pasi, Teemu, ja monet muut. Äänestyksessäkin väärä vaihtoehto on voittanut ainakin toistaiseksi. Huomataan, että äänestämällä ei aina tavoiteta totuutta. Erittäin "härskiä" ja törkeää kielenkäyttöä näkemyksensä tueksi ovat esittäneet nimenomaan pasi ja papillon. Nyt olisi aika näiden kahden herran myöntää rehdisti olleensa väärässä tässä "polkujen suunta" asiassa, mutta tuskin sitä tapahtuu, vaikka totuus näkyy esim. alla olevasta kuvasta. Minusta ei vaikuta hyvältä eikä oikealta se, että "väärä näkemys" jää ikäänkuin yleisesti hyväksytyksi vaihtoehdoksi. Tällaiseen pyrkii näköjään papillon. "Viisaammat" ovat kuitenkin todenneet jo asian oikean laidan valokuvista. Katso vertailukuvaa! Siitähän se totuus paistaa suoraan silmiin! Totuus on armoton, sanoi Sariola.