VITTU.Loka kirjoitti:TekeemielitupakkaaTekeemielitupakkaaTekeemielitupakkaaTekeemielitupakkaaTekeemielitupakkaaTekeemielitupakkaaTekeemielitupakkaa.
V ITTU.
Mikä ärsyttää tänään?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Re: Mikä ärsyttää tänään?
- Juliet Jones
- Axel Foley
<-- Nyt jotakin muuta sinne suuhun. Nopeasti!
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
^Ja nyt ärsyttää jo ajatuskin siitä, mitä Juliet sinne suuhun laitettavaksi mielessään kaavaili...

"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Oksää jossain, vitun, lakossa?Loka kirjoitti:VITTU.Loka kirjoitti:TekeemielitupakkaaTekeemielitupakkaaTekeemielitupakkaaTekeemielitupakkaaTekeemielitupakkaaTekeemielitupakkaaTekeemielitupakkaa.
V ITTU.
Paskanen tukka
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Vittu olen lakossa vittu olen lakossa. Siis lopettanut. Vittu, tämä on lakko. Ei minusta ole lopettamaan. Kesällä saan polttaa jos vielä tekee mieli.
Anteeksi kielenkäyttö, mutta tilanne on päällä. Olen nikotinisti.
Anteeksi kielenkäyttö, mutta tilanne on päällä. Olen nikotinisti.
Ärsyttää, olenkohan sekoamassa? Luin juuri diagnoosiketjun juttuja, ja mua itseänikin alkoi närästää.
Miten käy tämäniltaisen herkuttelun jos maha ei suostu? Mua ei oo närästänyt aikoihin, ehkä raskaana viimeksi. Nyt se nakkas tämän kun luin toisten kärsimyksistä.
Miten käy tämäniltaisen herkuttelun jos maha ei suostu? Mua ei oo närästänyt aikoihin, ehkä raskaana viimeksi. Nyt se nakkas tämän kun luin toisten kärsimyksistä.
Nothing is quite what it seems
Otan osaa,anteeksiMaybrick kirjoitti:Ärsyttää, olenkohan sekoamassa? Luin juuri diagnoosiketjun juttuja, ja mua itseänikin alkoi närästää.![]()
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^^^Onko tullut mieleen kokeilla niitä nikotiinikorvaustuotteita? Siis purkkaa, imeskelytabuja tai laastareita? Luulisi niistä nyt jonkun sortin auttavan edes vähäsen...
Ärsyttää, kun myyränperkeleet on tuhonneet mun pienen mansikkamaani n. 80%:sti
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
- Juliet Jones
- Axel Foley
MotiivitOn kirjoitti:^Ja nyt ärsyttää jo ajatuskin siitä, mitä Juliet sinne suuhun laitettavaksi mielessään kaavaili...![]()
Anteeksi, Maybrick, vaikka närästys on tosi ikävä vaiva niin silti tuo kommenttisi alkoi naurattaa ihan vietävästi! Olet varmasti tosi empaattinen ihminen
Kissa tai kaks auttaa niihin vitun myyränperkeleisiin!maija turjukka kirjoitti:^^^Onko tullut mieleen kokeilla niitä nikotiinikorvaustuotteita? Siis purkkaa, imeskelytabuja tai laastareita? Luulisi niistä nyt jonkun sortin auttavan edes vähäsen...
edit. Ärsyttää kun... Ärsyttää etten kehtaa kertoa!
Paskanen tukka
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Äää.. ei mulle sovi sellaiset. Se on kerrasta poikki jne. Koukkuunnun helposti mihin tahansa, seuraavaksi varmaan koukkuuntuisin näihin valmisteisiin. Aika mustavalkoisesti on pakko ajatella, kerrasta poikki ja kärsin nyt sitten. Tai ehän mä mitään kärsi, Afrikan lapset kärsii. Eli asioiden saatua taas oikeat mittasuhteet -lopetan tupakkavinkumiset tähän.maija turjukka kirjoitti:^^^Onko tullut mieleen kokeilla niitä nikotiinikorvaustuotteita? Siis purkkaa, imeskelytabuja tai laastareita? Luulisi niistä nyt jonkun sortin auttavan edes vähäsen...
Tässä nyt röyhtäillään ja piereskellään, pyyhitään vesiä silmistä ja valeyökkäillään siinä välissä. Kotikulmilla liikkunut paha mahatauti, jokohan tuo iski meikäläiseen...
Nothing is quite what it seems
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
Loka kirjoitti: ja kärsin nyt sitten. Tai ehän mä mitään kärsi, Afrikan lapset kärsii. .
Muistakin! että Suomessa kukaan ei koskaan saa sanoa kärsivänsä yhtään mistään koska "Afrikan lapset kärsii". Varmasti joku Afrikassakin jostain kärsii mutta se ei vaikuta siihen etteikö jossain muuallakin voisi olla todellista kärsimystä.
.
.
kaukana poissa
.
kaukana poissa
.
Anoppi ja hänen poikansa. Huomaa että samaa sukua ovat. Teki mieli haistattaa pitkä vittu mutta päädyin vaan mykkäkouluun avokille. 
Saatana soikoon, alkaa iskeä epätoivo erään läheisen lapsen kanssa. Hän on nyt toisella luokalla, ja jumalauta alkaa olla jo nyt manipuloinnin mestari. Kun tulin reissusta, tämä mukula kinusi jo silloin että pääsisi käymään, mutta minulle se ei käynyt. Sen jälkeen on pommittanut minua joka helvetin päivä, että pääseekö nyt käymään - enkä ole häntä tänne ottanut kun olen tehnyt muuta enkä yksinkertaisesti ehdi vahtia häntä. Ollaan käyty läpi jo tekoitkut ja kaikki nämä, mutta eilen oli kaiken huippu. Pentu karkasi paikasta, jossa häntä koulun jälkeen vahditaan ja soitti minulle, että on kävelemässä meille. Siitähän riemu ratkesi, ihan jo siksi etten itse ollut kotona vaan asioilla. Kaikkein mahtavinta, että tämä karkaaminen tapahtui HERKUN takia, kun häntä vahtinut oli sellaisen lapselta kieltänyt. Koitapa siinä sitten keskittyä asioiden hoitamiseen.
Loppujen lopuksi karkuri oli kyllä palannut hoitopaikkaansa ja kuulemma saanut tärykalvojen täydeltä tietoa miten vastaisuudessa toimitaan. Niin ja älkää todellakaan ymmärtäkö väärin, tämä kyseinen lapsi on minulle todella rakas ja hän osaa olla todella ihana ja suloinen, mutta rehellisesti minua turhauttaa, raivostuttaa, ärsyttää, ahdistaa ja pelottaa tämä kehitys manipuloinnin ja nyt tuon karkaamisen suhteen.
Loppujen lopuksi karkuri oli kyllä palannut hoitopaikkaansa ja kuulemma saanut tärykalvojen täydeltä tietoa miten vastaisuudessa toimitaan. Niin ja älkää todellakaan ymmärtäkö väärin, tämä kyseinen lapsi on minulle todella rakas ja hän osaa olla todella ihana ja suloinen, mutta rehellisesti minua turhauttaa, raivostuttaa, ärsyttää, ahdistaa ja pelottaa tämä kehitys manipuloinnin ja nyt tuon karkaamisen suhteen.