Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Googletin viimeksi sanoilla; The Mom Song With Lyrics. Suosittelen samaa, on hauska.
Klikkaa "liitä", mitä näemme? Mitä olet siis viimeksi leikkaillut.
Rasmuksen laulajan kuvan yhdelle teinille joka tarvi sitä posteriinsa koulussa ja hänellä ei ollut kotona väritulostinta. Ymmärsinköhän Lokan kysymyksen oikein...
Onko Columbo-tyylinen tukka sopiva aikuiselle miehelle?
Onko Columbo-tyylinen tukka sopiva aikuiselle miehelle?
Nothing is quite what it seems
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ehkä Raidille.Maybrick kirjoitti:Onko Columbo-tyylinen tukka sopiva aikuiselle miehelle?
Kalju, vai hiukset?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Kaikki käyMike Manner kirjoitti: Kalju, vai hiukset?
Vieläkö Mervi ottaa turpaansa Matilta?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Toivottavasti ei ota, kyllä aikuisella naisella pitäisi olla sen verran selkärankaa, että pesisi kätensä moisesta kanaljasta. Kun ei edes ole yhteisiä lapsia, joiden takia muka pitäisi kotihelvettiä ylläpitää
Uudistan tuon Lokan kysymyksen, koska haluan siihen muitakin vastauksia:
EDIT: Taitaa tuo Lokan kysymys olla liian profiloiva vastattavaksi, joten lisään vaihtoehtoisen kysymyksen:
Suurin koskaan pyytämäsi kala? Laji ja paino vähintäänkin, muutkin mitat olis kiva tietää.
Uudistan tuon Lokan kysymyksen, koska haluan siihen muitakin vastauksia:
EDIT: Taitaa tuo Lokan kysymys olla liian profiloiva vastattavaksi, joten lisään vaihtoehtoisen kysymyksen:
Suurin koskaan pyytämäsi kala? Laji ja paino vähintäänkin, muutkin mitat olis kiva tietää.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Liitä: Occamin partaveitsi (usein myös Ockhamin partaveitsi, säästäväisyyden periaate[1]) on periaate, jonka mukaan ilmiöitä selittävien tekijöiden määrän tulee olla mahdollisimman vähäinen. Selityksistä tulee siis karsia kaikki ylimääräiset tekijät eli teorioiden tulee olla mahdollisimman yksinkertaisia. Occamin partaveitsen mukaan kilpailevista, yhtä selitysvoimaisista teorioista tulisi valita kaikkein yksinkertaisin.
Ja suurin kala taitaa olla joku pikku hauki. Sujuvasti istun veneessä mutta harvemmin minun annetaan kaloja vedestä poimia. Ryssin kerran liian suuren kalan kanssa -kuulemma.
Mitä googletit viimeksi? Tai mitä tulee kun klikkaat Liitä?
Ja suurin kala taitaa olla joku pikku hauki. Sujuvasti istun veneessä mutta harvemmin minun annetaan kaloja vedestä poimia. Ryssin kerran liian suuren kalan kanssa -kuulemma.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
GoogletinLoka kirjoitti:Mitä googletit viimeksi? Tai mitä tulee kun klikkaat Liitä?
Samalla (mä vastailen sujuvasti, mutta en jaksa kysellä isommin)
Loka kirjoitti:Mitä googletit viimeksi? Tai mitä tulee kun klikkaat Liitä?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Google ilmoittaa että on haettu materiaalia Hannu Rajalan murhasta Ruotsiksi ja viimeksi liitetty on linkki Aftonbladetin sivulle jossa juttu koulu-uhkauksesta Stavangerissa.Senverran mielenkiintoinen kysymys että jatketaan samalla. No vaihtoehto:Haetko tietoa rikoksista muualtakin kuin Minfosta,jos,niin mistä?
Google ilmoittaa että on haettu materiaalia Hannu Rajalan murhasta Ruotsiksi ja viimeksi liitetty on linkki Aftonbladetin sivulle jossa juttu koulu-uhkauksesta Stavangerissa.Senverran mielenkiintoinen kysymys että jatketaan samalla. No vaihtoehto:Haetko tietoa rikoksista muualtakin kuin Minfosta,jos,niin mistä?
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Viimeksi googletettu: sää + paikkakunta jossa asun . Eli ei mitään järisyttävän mielenkiintoista
Mennään samalla kyssärillä.
Mennään samalla kyssärillä.
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
Broileripiirakan valmistusohjeen hetki sitten googletin, nyt on piirakka jo uunissa.
Sama viel seuraavallekin, eli mitä Googletit viimeksi?
Sama viel seuraavallekin, eli mitä Googletit viimeksi?
"Yöperho on koteloitunut"
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Nyt on mun mielestä googleteltu riittävän kauan, joten mä vastaan tähän:
Kuinka monen minfolaisen puhelinnumero löytyy kännykästäsi? Jos ei löydy yhtään, niin voisitko kuvitella soittavasi jollekulle minfolaiselle?
Poliisi.fi -sivuja tulee vilkuitua suht ahkeraan, vanhemmista jutuista luen myös alan lehdistä ja PPK-kirjoista ja tietysti netistäkin. Tosin aika moneen strooriin olen alkukimmokkeen saanut minfosta. (kiitos siis ahkerille kanssaminfoilijoille)John Doe kirjoitti: No vaihtoehto:Haetko tietoa rikoksista muualtakin kuin Minfosta,jos,niin mistä?
Kuinka monen minfolaisen puhelinnumero löytyy kännykästäsi? Jos ei löydy yhtään, niin voisitko kuvitella soittavasi jollekulle minfolaiselle?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Viiden löytyy. Edelleen voin kuvitella soittavani numeroista kahteen.
Sama kysymys.
muokattu mietinnän jälkeen neloseksi.
muokattu mietinnän jälkeen vitoseksi.
Sama kysymys.
muokattu mietinnän jälkeen neloseksi.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Voi tsiisus, päätöksiä!Loka kirjoitti:muokattu mietinnän jälkeen neloseksi.
Kolmen.Kuinka monen minfolaisen puhelinnumero löytyy kännykästäsi? Jos ei löydy yhtään, niin voisitko kuvitella soittavasi jollekulle minfolaiselle?
Kahdelle...
Juu -
-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Viiden. Kahdelle voisin soittaa, ehkä.
Mihin realitysarjaan voisit kuvitella osallistuvasi?
Mihin realitysarjaan voisit kuvitella osallistuvasi?
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
Vanhin poika sanoi just, että meillä tapahtuu paljon enemmän ja että meidän perhe on paljon omituisempi kuin Mikkoset, joten voitais ihan hyvin alkaa vetään omaa reality-sarjaa. Siis arkielämästä. En muuten tiedä missä se on Mikkosten sarjaa katsonut, koska meillä kotona ei ole yhtään jaksoa katsottu.
Enkö tiedä missä nuoreni luuhaa...
Oletko joutunut tämänkeväisen maha-oksennus-ruiskuripulitaudin kouriin vielä?
Oletko joutunut tämänkeväisen maha-oksennus-ruiskuripulitaudin kouriin vielä?
Nothing is quite what it seems