Överit
Överit
Harva varmaan tajuaa kuinka vaarallista on oikeasti vetää överit. Siitä ei välttämättä enää nousta. Toissa viikonlopun savon-sanomien sunnuntai-suomalais liitteessä oli juttua Helsinkiläisen sairaalan ensiapuklinikan perjantai-illasta. Siinä sairaanhoitaja selvitti, että nyrkkisääntönä he pitävät: minuutti ilman happea tuhoaa 10% aivoja...joten esim. kolmen minuutin jälkeen on jo aika vihannes. Kertokaa kokemuksia!
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Re: Överit
Kiitos valistuksesta.Sipatti kirjoitti:Harva varmaan tajuaa kuinka vaarallista on oikeasti vetää överit. Siitä ei välttämättä enää nousta.
Vihannekset varmasti tulevat kertomaan, kirjoitustaitokin lienee vielä hallussa.Sipatti kirjoitti:Toissa viikonlopun savon-sanomien sunnuntai-suomalais liitteessä oli juttua Helsinkiläisen sairaalan ensiapuklinikan perjantai-illasta. Siinä sairaanhoitaja selvitti, että nyrkkisääntönä he pitävät: minuutti ilman happea tuhoaa 10% aivoja...joten esim. kolmen minuutin jälkeen on jo aika vihannes. Kertokaa kokemuksia!
Oliko tämän tarkoitus varoittaa taas vaan huumeista?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Terve Damieni! Arvasinkin, että sinä tulet taas viisastelemaan ja arvasinkin jo mihin kohtiin puutut! Tämäkin on provo taas eikö vaan? En viitsi kinastella kanssasi eikös se jo viimekerralla tullut selväksi?
PS. someone please take her away from me?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Onhan noista kokemuksia...Sipatti kirjoitti:Harva varmaan tajuaa kuinka vaarallista on oikeasti vetää överit. Siitä ei välttämättä enää nousta. Toissa viikonlopun savon-sanomien sunnuntai-suomalais liitteessä oli juttua Helsinkiläisen sairaalan ensiapuklinikan perjantai-illasta. Siinä sairaanhoitaja selvitti, että nyrkkisääntönä he pitävät: minuutti ilman happea tuhoaa 10% aivoja...joten esim. kolmen minuutin jälkeen on jo aika vihannes. Kertokaa kokemuksia!
Jos tässä nyt jotain osaa kertoa, niin aika raskas prosessi toi on kropalle, niin kuin Sipatti tuossa jo mainitsikin. Sitä tulee jotenkin tosi avuton olo, kun tajuaa vetäneensä överit ja sen, että tilanteelle ei ole enää mitään tehtävissä, vaan se on vaan kestettävä ja toivottava, että fiilikset menee nopeesti ohi.
Ite oon joutunut tuohon tilanteeseen muutaman kerran, kun oon ostanut isomman satsin, kuin mitä oon alunperin ajatellut ja oon sitten vetänyt kaiken kerralla vauhtiin päästyäni. Itse ainakin huomaan överien vetämisen ensin vatsassa, eli tulee sellainen olo kuin olisi tulossa sairaaksi ja alkaa oksettamaan. Seuraavaksi päähän tulee sellainen "humina" ja huomaa, että kropan sokerien taso ei ole ihan normaali... Olen joutunut tuohon tilaan yleensä silloin, kun oon vetänyt esim. jumbosäkin vaikka alunperin olen ajatellut jotain suklaapatukkaa, tai pienempää karkkipussia.
Esim. telkkaria kattoessa saattaa huomaamattaan herkästi vetää sitä karkkia siinä kaksin käsin ja huomaa vasta siinä vaiheessa, että vähempikin ois riittänyt, kun noi oireet alkaa...
En suosittele kellekkään.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Ole onnellinen ettet päätynyt vihannekseksi.Mike Manner kirjoitti: Esim. telkkaria kattoessa saattaa huomaamattaan herkästi vetää sitä karkkia siinä kaksin käsin ja huomaa vasta siinä vaiheessa, että vähempikin ois riittänyt, kun noi oireet alkaa...
Sipisen ja suolapähkinöiden kanssa voi helposti lipsahtaa.
Mutta cheddar-pallot ovat pahimpia..Niihin ei auta edes subutex.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Eivätkö omasi ole?Ziisus..Minä kun jo luulin...Sipatti kirjoitti:Terve Damieni! Arvasinkin, että sinä tulet taas viisastelemaan ja arvasinkin jo mihin kohtiin puutut! Tämäkin on provo taas eikö vaan? En viitsi kinastella kanssasi eikös se jo viimekerralla tullut selväksi?
Nöyrin anteeksipyyntöni.
Mike elä vaan sano, että tuo Jumbosäkki on siis karkkipussi joka on täytelty erilaisilla esim. mielialapillereillä...ja niitä popsit telkkarii kattoissas niinkun karkkia? WAU!

-
kakojootti
- Olivia Benson
Mike Manner kirjoitti:Onhan noista kokemuksia...Sipatti kirjoitti:Harva varmaan tajuaa kuinka vaarallista on oikeasti vetää överit. Siitä ei välttämättä enää nousta. Toissa viikonlopun savon-sanomien sunnuntai-suomalais liitteessä oli juttua Helsinkiläisen sairaalan ensiapuklinikan perjantai-illasta. Siinä sairaanhoitaja selvitti, että nyrkkisääntönä he pitävät: minuutti ilman happea tuhoaa 10% aivoja...joten esim. kolmen minuutin jälkeen on jo aika vihannes. Kertokaa kokemuksia!
Jos tässä nyt jotain osaa kertoa, niin aika raskas prosessi toi on kropalle, niin kuin Sipatti tuossa jo mainitsikin. Sitä tulee jotenkin tosi avuton olo, kun tajuaa vetäneensä överit ja sen, että tilanteelle ei ole enää mitään tehtävissä, vaan se on vaan kestettävä ja toivottava, että fiilikset menee nopeesti ohi.
Ite oon joutunut tuohon tilanteeseen muutaman kerran, kun oon ostanut isomman satsin, kuin mitä oon alunperin ajatellut ja oon sitten vetänyt kaiken kerralla vauhtiin päästyäni. Itse ainakin huomaan överien vetämisen ensin vatsassa, eli tulee sellainen olo kuin olisi tulossa sairaaksi ja alkaa oksettamaan. Seuraavaksi päähän tulee sellainen "humina" ja huomaa, että kropan sokerien taso ei ole ihan normaali... Olen joutunut tuohon tilaan yleensä silloin, kun oon vetänyt esim. jumbosäkin vaikka alunperin olen ajatellut jotain suklaapatukkaa, tai pienempää karkkipussia.
Esim. telkkaria kattoessa saattaa huomaamattaan herkästi vetää sitä karkkia siinä kaksin käsin ja huomaa vasta siinä vaiheessa, että vähempikin ois riittänyt, kun noi oireet alkaa...
just. ootpas vitsikäs. jospa painuisit vittuun!!!
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
No-no-no...kakojootti kirjoitti:just. ootpas vitsikäs. jospa painuisit vittuun!!!
Onko sulla kokemuksia topicin aiheeseen liittyen?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Tuulitukka84
- Poliisikoira Rex
Hyvin samankaltaisia kokemuksia mike mannerin kanssa.
ps.muistakin övereistäkin on kokemuksia, mutta olen niin vihannes, etten viitsi kirjoittaa niistä mitään
ps.muistakin övereistäkin on kokemuksia, mutta olen niin vihannes, etten viitsi kirjoittaa niistä mitään
Tuulitukka oisit vaan kirjottanu