Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Chopper
Perry Mason

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Chopper »

elisa_day kirjoitti:^ Toi on varmaan joku rippikuva... :shock:
Lehtijuttu josta sen bongasin oli tehty n. vuosi sitten,Johanna Tukiainen liputtaa Ronaldolle
7.6.2008 ... Tosin en tiedä miltä vuodelta kuva on sitten.Jutussa mainittiin Tuksun olevan 29-vuotias.No tunnetustihan me naiset ruvetaan rupsahtamaan tuossa kolmekymppisenä :mrgreen: , Tuksulla se on sitten ilmeisesti tapahtunut erittäin nopealla aikataululla 8)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Siis mää luulin Tuksua tosi pitkään nelikymppiseksi.. :)
Helmie
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Helmie »

"Julia ja minä emme tee privaattiesityksiä, ainoastaan lavashowta ja keskustelemme asiakkaiden kanssa shampanjaa vastaan."

Vai että ihan shampanjaa vastaan. :D Koko blogimerkintä luettavissa http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... kielletty/

"Nettiohjelmassa minua harmitti se, että media ja ihmiset tarttuvat negatiiviisin kommentteihin ja tapahtumiin, mutta eivät positiivisiin. Kehotin esim. monta kertaa ohjelman aikana naisia käymään säännöllisesti rintatutkimuksissa ja kohdunkaulan syöpä tutkimuksissa, koska ne ovat niin yleisiä syöpiä naisilla. Luin lehdestä, että kohdunkaulan syöpää vastaan on olemassa rokoite, kunhan sen ottaa nuorena.

Onneksi en ole koko maailman tuntema julkkis, on tämä paljon rankempaa kuin olin kuvitellut. En ensinnäkään edes ajatellut, että tulisin saamaan näin massiivisen julkisuuden. En ole varma, uskonko kohtaloon, että jotkut asiat ovat vain tarkoitettu tapahtuviksi. Siihen uskon ainakin, että kun yksi ovi sulkeutuu elämässä, niin toinen ovi avautuu. Eli elämä on täynnä mahdollisuuksia, vaikka kuinka tuntisi joskus olevansa pohjalla. Yritän elämässä ajatella positiivisesti ja optimistisesti, että asioilla on tapana järjestyä.

...

Ihmisen täytyisi aina keskittyä niihin asioihin, joita hänellä on, eikä niihin joita ei ole. Tämän ajattelumaailman vuoksi varmaan voitin Haaga-Helia opiskelijoiden antaman tittelin "Suomen optimistisin henkilö" tänä vuonna.

Ystäväni Rachel Kauppila ymmärtää julkisuuden raadollisuuden, kuten myös Henna Kauppila, sillä he itse ovat siinä mukana. Se on varmasti yksi syy, miksi tulen heidän kanssaan toimeen. Kauppila pyysi minua tulemaan luokseen New Yorkiin, jonne hän muutti. Minua on vain aina jotenkin pelottanut New York, se on niin suuri kaupunki. Broadway Showt ovat tosin aivan mahtavia siellä ja onhan siellä vaikka mitä muutakin viihdettä. Olen käynyt siellä useita kertoja. Miami on kuitenkin tutumpi paikka ja pidän rannoista. Mietimme, miten tästä eteenpäin."

http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... nivat+ohi/
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Näyttävät olevan jatkuvasti lomalla etelässä nämä Tuksu-siskot. Mistä rahat makeaan elämään? Kaksi emäntä-ihmisen näköistä ja kokoista naista, jotka on laitettu 80-luvun lookiin..
v-a-45
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

debbie kirjoitti:Näyttävät olevan jatkuvasti lomalla etelässä nämä Tuksu-siskot. Mistä rahat makeaan elämään? Kaksi emäntä-ihmisen näköistä ja kokoista naista, jotka on laitettu 80-luvun lookiin..

Eikös se Johanna kertonut, että sillä on pari rikasta miestä, jotka hyväähyvyttään makselee sen juttuja, toinen niinstä on kuulemma nyt vakavasti sairaana.(siis ulkomaalaisia) Olihan joku luvannut maksaa tytön plastiikkakirurgin laskunkin kun "putos" sieltä mäestä alas?
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kohublondi Johanna Tukiainen kertoi taannoin Seiskan blogissaan etsivänsä kunnollista suomalaista miestä. Nyt Johanna on julkaissut Suomi24-sivustolla oikein seuranhakuilmoituksen, jossa hän on viimeksi ollut online-tilassa 12. toukokuuta alkuillasta.

Johanna ilmoittaa olevansa kaunis lukion käynyt hetero, joka tienaa vuodessa yrittäjänä 31-50 000 euroa.

Pidän vähän vanhemmista miehistä, jotka ovat ruuanlaittotaitoisia, älykkäitä, keskustelutaitoisia, empaattisia, karismaattisia ja uskollisia, sekä rehellisiä. Rakastan hemmottelua, pidän siitä että mies hemmottelee minua esim. lahjoilla ja ulkomaanmatkoilla.

Johanna mainostaa myös itse mielellään hemmottelevansa miestään ja olevansa edustavaa seuraa esimerkiksi edustustilaisuuksissa ulkomailla. Ulkonäkönsä puolesta Johanna kertoo, että erityisesti hänen peppuaan, suuria rintojaan ja kasvojaan on kehuttu.

Harrastuksien ja mielimusiikinsa lisäksi Johanna kertoo lempiasioikseen muun muassa matkustamisen, jet-set-bileet, laulamisen, tanssikeikat, syvälliset keskustelut ja ranskalaiset suudelmat!

Johanna ei pidä yksinkertaisista ihmisistä vaan hakee miestä, joka on miehekäs, älykäs ja ymmärtää mediaa. Hän haluaa tähdentää, että hän ei vie ketään julkisuuteen vasten tämän tahtoa, mutta Johannan omaa julkista roolia tulee ymmärtää ja mielellään tukea.

Johanna on määritellyt ihannekumppaninsa ominaisuuksiksi muun muassa seuraavat:

Ruumiinrakenteen tulisi olla urheilullinen, ei lapsia tai ainakaan lapset eivät saisi asua miehen luona. Siviilisäädystä Johanna toivoo sen verran, että saa olla voimassaoleva seurustelusuhde, mutta tulojen olisi syytä ylittää 51 000 euroa vuodessa.
Chopper
Perry Mason

Loka kirjoitti: Siviilisäädystä Johanna toivoo sen verran, että saa olla voimassaoleva seurustelusuhde, mutta tulojen olisi syytä ylittää 51 000 euroa vuodessa.
[/quote]

Heh,ei juma**** :lol: :lol:
elisa_day
Jack Bauer

Siis mitä vittua, sanon minä.. Ei voi kuin myöntää, että kyllä on naisella ihan megaluokan itsetunto.

"Pidän vähän vanhemmista miehistä, jotka ovat ruuanlaittotaitoisia, älykkäitä, keskustelutaitoisia, empaattisia, karismaattisia ja uskollisia, sekä rehellisiä."

Niinhän sitä sanotaan, että vastakohdat täydentävät toisiaan.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Jos Tuksu tienaa 31 000 - 50 000 euroa vuodessa, lupaan pyhästi syödä hatullisen ripulipaskaa.
elisa_day
Jack Bauer

^ Yök.

Blogista:
Musiikinopettajani lukiossa oli tunnettu muusikko Petri Laaksonen, joka on tehnyt mm. upean biisin "Täällä pohjantähden alla." Musiikkinumeroni oli aina 9, joten en usko ihan surkea olevani. Toki en myöskään ajattele olevani mikään huippulaulaja, enhän ole nytkään laulanut vuosiin. Tosi rohkeasti lähdin projektiin mukaan. Biisiäni hiotaan nyt pari viikkoa studioilla ja lakimieheni tarkistaa kaikki sopimusasiat läpi.

Ei taida kaksi viikkoa biisin hiontaan riittää, pelkään ma.
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

joey kirjoitti:Jos Tuksu tienaa 31 000 - 50 000 euroa vuodessa, lupaan pyhästi syödä hatullisen ripulipaskaa.
...Viihdeuutiset tavoitti Johannan, joka kertoi Suomi24-sivustolla olevan deitti-ilmoituksen sisältävän virheitä.
– Kyseessä on tosiaan minun ilmoitukseni. Tarkistin sen vielä. Siinä on kyllä joitakin virheitä, Tukiainen sanoo Viihdeuutisille.
Etsitkö tosiaan varattua miestä?
– En etsi. Siinä kohdassa on juuri virhe. Etsin tietysti sinkkumiestä.
Olet kertonut vuosituloiksesi 31 000–51 000 euroa. Vuonna 2007 tienasit kuitenkin huomattavasti vähemmän.
– Niin. Nuo tulot vaihtelee aika paljon. Tuo oli nyt eräänlainen arvio, Tukiainen sanoi.
Hän kertoo korjaavansa tiedot mahdollisimman pian.
– Odotan innolla mielenkiintoisia yhteydenottoja, Tukiainen tuumii.
(MTV3)
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... en_johanna
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Olet kertonut vuosituloiksesi 31 000–51 000 euroa. Vuonna 2007 tienasit kuitenkin huomattavasti vähemmän.
– Niin. Nuo tulot vaihtelee aika paljon. Tuo oli nyt eräänlainen arvio, Tukiainen sanoi.
[/quote]
Niitä tuloja mitä ei verottajalle kerrota?Vai herrasmiehiltä "lahjaksi" saatuja? :lol:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ihanaa, että tää ketju takaa aina kunnon aamunaurut, vapaapäivä alkaa paremmin, kun pääsee spontaanisti nauramaan Johannan älynväläyksille :D

Mä kyllä mietin, että kuinkahan moni Johannan tulotaso- ym. vaatimukset täyttävä vanhempi mies oikeasti etsii kumppania suomi24 -deittipalstalta??? Toisaalta ihanaa tuo Johannan vanhanaikaisuus, kun hän toivoo, että mies tienaisi enemmän kuin hän itse... 8)
Pidän vähän vanhemmista miehistä, jotka ovat ruuanlaittotaitoisia, älykkäitä, keskustelutaitoisia, empaattisia, karismaattisia ja uskollisia, sekä rehellisiä.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Olikohan tämä aiemmin täällä, myrkytyskohun aikaan?
Tuksun blogi kirjoitti:Nyt on kuitenkin selvinnyt, että myrkyttäjä oli meidän lähipiiristä! Ei kuitenkaan onneksi sukulainen.

Hän myöntää asian ihan suoraan. Hän kävi usein minua katsomassa sairaalassa ja ilmeisesti ehti laittamaan joko myrkkyä tai huumetta kanyyliini. Sen jälkeen koin kauhujeni yön. Se oli juuri se sama yö, jolloin aloin kauttaaltani hikoilemaan ja tärisemään. Sitten alkoivat kovat kouristukset ja kasvoni alkoivat vääntymään erilaisiin asentoihin, joihin ne jäivät enkä päässyt pois siitä tilanteesta!

Silloin nousin kattoa pitkin ylös ja katsoin koko huonetta ylösalaisin.
Roikuin katossa monta tuntia enkä päässyt soittamaan hätäkelloa.
Kouristelin tuntikausia, se oli helvetillistä. Olin silloin 100% varma, että tulen nyt kuolemaan. Minulla oli myös paranoidiaa.
Vai että oli roikkunut katossa monta tuntia :lol:
Tuo sen blogi on aika huvittavaa luettavaa, varsinkin tämä seiskassa oleva blogi. Siitä saa hyvät naurut mikäli jaksaa vähän väliä lukea jotain jeesustelua.
Nanika ga tooku matteiru to
Chopper
Perry Mason

^ Samaisesta myrkkyttäjästä --->
Hän oli sanojensa mukaan mustasukkainen ja siitä tuli kova viha minua kohtaan. Varmasti mukana oli myös kateutta, hän sanoikin sen ihan suoraan minulle, kuinka paha mieli hänellä aina oli suuresta vaatevarastostani, turkeistani jne. Myöhemmin hänestä tuli myös erittäin kateellinen saamastani suuresta huomiosta.
Ei ole helppoa tuo julkisuudessa oleminen kun kateelliset ihmiset yrittää tappaa :roll:
Onneksi Tuksu on sitkeä ja pysyy ilmeisesti täällä pitkään meitä hauskuuttamassa :wink:
Vastaa Viestiin