Yöketju (24:00 - 08:00)
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Olen päättänyt lintsata huomisen koulupäivän. Kolmas koulupäivä, lintsaus sana on turhan raju tähän tilanteeseen sillä minulla oikeasti särkee päätä mutta sehän ei kelpaa, pitää vähintään olla oksennustauti tai kuumetta 39 ennenkun saisin olla mummoni luvalla pois koulusta, eli päädyin tähän ratkaisuun.
En vain jaksa käydä koulua silloinkun pää on jumalattoman kipeä ja ei muutenkaan vaan jaksa.
Tietenkin nämä "lintsaukset" näkyvät numeroissa mutta mutta... Eikai se 6.12 keski-arvoa huonommaks enää tule, toivottavasti paranee, ensi kertaa yhdeksänvuoden aikana olen päättänyt ainakin tehdä osan läksyistä ja lukea kokeisiin.
Olen laiska, tunnustan. Olen myös hoopomainen Hessu.
En vain jaksa käydä koulua silloinkun pää on jumalattoman kipeä ja ei muutenkaan vaan jaksa.
Tietenkin nämä "lintsaukset" näkyvät numeroissa mutta mutta... Eikai se 6.12 keski-arvoa huonommaks enää tule, toivottavasti paranee, ensi kertaa yhdeksänvuoden aikana olen päättänyt ainakin tehdä osan läksyistä ja lukea kokeisiin.
Olen laiska, tunnustan. Olen myös hoopomainen Hessu.
What you do... Makes you who you are.
-
Kalessin
- Adrian Monk
...ai et?(kö) *räpyttelee hölmistyneenä* *blondeilio* pakko lähteä nukkumaan...huomiseen, tai siis...tai siis jotain...DonHessu kirjoitti:Itseasiassa en ollut niistä enää selittämässä :pKalessin kirjoitti:älä välitä, meistä kaikista tuntuu joskus siltä, mutta olitkin vissiin just kertomassa niistä sun neljästä asunnosta...![]()
loka: elämä on...jos tennari vaan kiristyy niin laita yv:tä mä oon hirmu hyvä ottamaan anonyymisti kantaa
buenas noches!!!!*vetäytyy luolaansa*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-