Nikki papillon

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja papillon »

Sama juttuhan se on tuon omaishoidossaan ränsistyneen Matlokin kanssa, kerrotaan piristykseksi nyt kuinka he ystävystyivät Karran kanssa aikoinaan:

Poika-Matlock oli ollut omaishoitajana jo 45 vuotta,kunnes väsyi jatkuvaan stressiin ja oravanpyörään.

Hän otti Sariolalta kostoksi lopputilin ja osti säästöillään hylätyn kansakoulun
pohjoisen
perukoilta, kaukana sivistyksestä.
Posti kävi, kun postia oli, ja kerran viikossa Matlock poikkesi
lähimmässä
kaupassa 25 kilometrin päässä.
Kun puoli vuotta oli kulunut lähes täydessä eristyksessä
ulkomaailmasta,
joku koputti Matlockin oveen.
Hän meni avaamaan ja näki ovella parrakkaan miehen.

"Päiviä vaan", mies sanoi.

"Mie olen Karra, teijän lähin naapuri tuolta kairalta. Minulla on
pikku
juhulat lauantaina. Ajattelin, että jos teki
tulisitta".

"Kiitos kutsusta", Matlock sanoi ilahtuneena.
"Puolen vuoden yksinäisyyden jälkeen olenkin jo valmis tapaamaan
muita
ihmisiä."


Karra teki jo lähtöä, mutta kääntyi vielä sanomaan: "Siellä sitten
ryypäthän rajusti."

"Ei haittaa", Matlock vakuutti. " kolmenkymmene vuoden kokemuksella
pystyn
juomaan pöydän alle melkein kenet
tahansa."

"Saattaa tulla tappeluki", Karra varoitti.

"Enköhän ihmisten kanssa pärjää, kiitos kutsusta", Matlock tuumi.

Karra kääntyi vielä kerran sanomaan:

"Nuissa juhlissa on tavannu olla aika villiä seksiäkin. Siellä
panhan
niin
että pershet halkiaa".

"Ei hätää", Matlock sanoi. Olenkin ollut turhan pitkään yksinäni.
Miten
muuten juhliin pukeudutaan?"

Ihan miten sie haluat", Karra tokaisi.
"Ei sielä ole muita ko me kaksi."

" No minähän tulen " , sanoi Matlock.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja papillon »

Sariola kirjoitti:Otsake on "Nikki papillon". Tähän sopii hyvin:

Miksi papillon on epärehellinen ja levittelee jatkuvasti perättömiä tietoja? Papillon valehtelee! Tämän tietää myös ylläpito. On ilmoitettu ylläpidolle.
Senkin he tietävät että olet tyhmä kuin saapas. Sitä ei tarvitse erikseen ilmoittaa. Se on käynyt kaikille selväksi.
Tätäkin mieltä voi hyvinkin olla, sillä se on fakta!
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja karra »

Hehee...muuten ihan hyvät jutut,Politrukki papillon,mutta pohjautuvat vanhoihin vitseihin.
Joten koulupisteet 5.5.
teltta puukko ja viimeinen erhe.
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja karra »

Koska Politrukki papillon pitää niin lampaista,niin pyrin vapauttamaan hänet Kaapistaan,jottei tarvitse kokoaikaa toisten nimiin kokemuksiaan kirjoittaa.

Kuten tiedämme Politrukki Papillon asuu nurmijärvellä ja toimii siellä lampaitten parissa eräässä maatalossa.Rengiksi häntä voisi tituuleerata,mutta on hänellä toki muitakin tehtäviä.

Tositarina alkaa Helgasta ja Olgasta,että myös Politrukki papillonista.

Erään kesätyöpäivän jälkeen politrukki makasi sängyssään silmät auki,kattoon tuojottaen.
Täysin unettomana,koska ei saanut mielestään viimmeöistä kokemustaa,jota koki Lampaitten mustan helgan ja valkoisen olgan kanssa,jotka olivat kuin ..päivä ja yö leikkisästi toisilta nimiltään.

Politrukki papillon käänsi tyynyä,peittoa,ja yritti pitää silmiään kiinni,mutta EI..ei tullut uni,ei sitten millään.

No niimpä politrukki papillon aatteli siinä yksinään maaten ,tuumanen kalu kourassaan,että lähempä LAMPOLAAN!
Siispä tuumasta toimeen. housut jalkaan,paita,saappaat(nahkaset,sillä lampailla on terävät sorkat)sekä piippalakki kera punatähden!
Hiljaa politrukki papillon askelsi yläkerrasta portaita alas ja sulki ulko-oven varovaisen hiljaisesti,sillä talossa asui myös herkkäuninen 18 vuotias tytär,josta politrukki papillon ei perustanu mitää.

AH...vihdoinkin politrukki pääsi LAMPOLAAN,jossa helga ja olga vienon siveästi,kuin kutsuen makasivat.
Politrukki papillon nojasi piippalakki korvilla karsinan aitaa vasten ja tunsi,miten himo alkoi hiipimään vartaloonsa ,samalla kun helga ja olga rupesivat levottomasti liikehtimään,kuin edellis illan muistaen.

Politrukki papillon kutsui helgaansa sanoen.MÄÄÄÄ olen sun ikioma POLITRUKKI!! helga nosti turpaansa ja tuijotti papillonia vetisin silmin,kuola valuen,ja päästi äänen MÄÄÄÄÄÄkö.Tyytyväisen saamaansa vastaukseen politrukki papillon löysäsi krapattia ja alkoi hyväilemään helgaansa,kuin ainokaistaansa.

Politrukki papillonilla alkoi nyt todella himot hyrräämään,sillä hänen naamansa punoitti punaisempana,mitä oli tähtensä piippalakissaan.
Hiljaa ja varovaisesti Politrukki papillon pudotti henkselinsä alas,samalla lähestyen helgaansa....
...............
Jatkuu...
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Papillon on epärehellinen ja levittelee jatkuvasti perättömiä tietoja? Papillon valehtelee täysin tietoisesti ja harkitusti!

Myös nimimerkki Hessu52 lipsahtaa vähän väliä valehtelemisen puolelle. Myös tälle nimimerkille on tosiasioissa pysyminen erittäin työlästä. Myös Hessu52 levittää mm. tietoa minun olemattomista sukulaisistani täällä palstalla. Sellaisia ei ole. Se on valehtelemista.
Viimeksi muokannut Sariola, Pe Kesä 05, 2009 8:28 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No mielestäni papillon ei jatkuvasti levittele perättömiä tietoja, sillä hän on antanut palstalle paljon asiatietoa Bodomin tragediasta.

Paljon enemmän, kuin nikki Sariola, nikki tai Mätälokki yhteensä.

Se mitä hän sitten kirjoittelee esim. Sariolasta, on Sariolan itsensä ansaitsemaa, eikä kenenkään muun aikaansaannoksia, sillä Sariolan kirjoitukset ovat olleet suurinta osaa myös muita kirjoittajia kohtaan, mitä provosoivimmat.

Ei tuollainen papillonin huulenheitto voi loukata ketään, sillä siitä on saanut osansa itse kukin, mutta kun ottaa lusikan kauniiseen käteen ja muuttaa kirjoituksiaan järkevämpään suuntaan, niin saattaapi vittuilutkin loppua.

Että silleen.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:No mielestäni papillon ei jatkuvasti levittele perättömiä tietoja, sillä hän on antanut palstalle paljon asiatietoa Bodomin tragediasta.
Että silleen.
Kyllä levittelee, eikä siihen anna oikeutusta sekään, että on joskus kertonut asiateitoakin. Myös Hessulla on vahva taipumus valehtelemiseen, ja kuten puheenvuorosta käy ilmi, hän pitää sitä täysin normaalina toimintana. Tuollainen avoin valehtelemisen ihannointi on erittäin vastenmielistä.

Jospa Hessu itse lopetat minun sukulaisistani puhumisen täällä palstalla. Täällä ei ole minun poikiani tai serkkujani. Se on valehtelemista - ei sellainen ole huulenheittoa! Epärehellisyys ei ole kaikille luontaista, vaan rehellinen suomalainen pitää sitä inhottavana ominaisuutena. Ainakin minä pidän.
Kyllä valehteleminen on edelleen valehtelemista.
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja karra »

^...Älä ota Sariola henkilökohtaisesti,mitä täällä sanotaan,tahi vittuillaan....Tää on tätä,ja eikä muuksi muutu.

Se on selevää jos muutama ukko haukkuu kuukasipalkalla hulluksi ja idiootiksi,niin ei se mistään sivistyksestä kerro ensinkään.Mutta tää on tätä!
teltta puukko ja viimeinen erhe.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti:Kyllä valehteleminen on edelleen valehtelemista.
En täysin ymmärrä tätä jankuttamistasi.

Jos nyt luetaan esimerkiksi tuota vammakeskustelua, ei valehtelu/vääristely ole kohdaltasi kovinkaan kaukana. Sariola, väität esimerkiksi, että umpeen muurautunut pehmytkudosvamman aiheuttama musta silmä, paranee viidessä päivässä.

Tässä Gustafssonin tapauksessa väität, että tavallinen musta silmä olisi parantunut ja tilalle olisi muodostunut Brillen hematooma.

Uskoisin, että jokainen tavallisella järjellä varustettu ihminen tietää, että musta silmä vie parantuakseen (täysin näkymättömäksi) n. kaksi viikkoa. Ainakin kymmenen päivää.

Sariola, valehteletko, vai oletko vain tietämätön, kun väität tavallisesn mustan silmän parantuvan viidessä päivässä?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja Sariola »

awa kirjoitti: .....
Sariola, valehteletko, vai oletko vain tietämätön, kun väität tavallisesn mustan silmän parantuvan viidessä päivässä?
En valehtele. En muista olenko noin sanonut. Olen kyllä sanonut, että asiakirjoihin on merkitty Brillen hematooma 11.6.1960. Tietysti olen voinut olla väärässä jossakin asiassa, se on totta, mutta se ei ole valehtelemista. Ihminen on erehtyväinen.

Papillon on epärehellinen ja levittelee jatkuvasti perättömiä tietoja? Papillon valehtelee täysin tietoisesti ja harkitusti!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja papillon »

Sariola kirjoitti:
awa kirjoitti: .....
Sariola, valehteletko, vai oletko vain tietämätön, kun väität tavallisesn mustan silmän parantuvan viidessä päivässä?
En valehtele. En muista olenko noin sanonut. Olen kyllä sanonut, että asiakirjoihin on merkitty Brillen hematooma 11.6.1960. Tietysti olen voinut olla väärässä jossakin asiassa, se on totta, mutta se ei ole valehtelemista. Ihminen on erehtyväinen.

Papillon on epärehellinen ja levittelee jatkuvasti perättömiä tietoja? Papillon valehtelee täysin tietoisesti ja harkitusti!
Niin ja loput paskapuheesi kuittaat sanoen niiden olevan huumoria.
:lol:

Tässä manifestissasi on peri kolme virhettä:

Papillon on epärehellinen ja levittelee jatkuvasti perättömiä tietoja? Papillon valehtelee täysin tietoisesti ja harkitusti!

Ensinnäkin siinä on tuo kysymysmerrki ilmeisesti siksi että et ole asiastasi täysin varma, sitten on nimet väärin. Oikein se menee näin:

Sariola on epärehellinen ja levittelee jatkuvasti perättömiä tietoja! Sariola valehtelee täysin tietoisesti ja harkitusti!

Voi sitä olla tätäkin mieltä ja täysin perustellusti, se on nimittäin fakta!


[/quote]
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Tässä onkin kyse papillonista. Edes papillon itse ei ole kiistänyt etteikö hän olisi levitellyt perättömiä tietoja allekirjoittaneesta. Minä en käytä vaippoja eikä minulla ole poikaa keskusteluissa mukana, eikä muitakaan sukulaisia. Sitä minä en tiedä käyttääkö papillon vaippoja - saattaa käyttääkin, kun se on hänellä niin herkästi mukana keskusteluissa. Niin Matlock kuin kaikki muutkin keskustelijat ovat minulle täysin tuntemattomia ihmisiä. Tässä Papillonin ketjussa voikin hyvin esiintuoda tämän asian:

papillon on epärehellinen ja levittelee jatkuvasti perättömiä tietoja! Tämän tietää ylläpito.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja papillon »

^No jotain opit sentään.
Nyt sait sinne huutomerkin aikaiseksi. Aloita lause vielä isolla kirjaimella niin näyttää paremmalta - teknisesti.
Muutenhan tuo nyt on tuota samaa lötinää johon on turha vastata.
Parasta lääkettä kaltaisellesi kalkkikselle olisi olla vastaamatta mitään, tuskin kyllä huomaisit sitäkään.

Mutta kokeillaan, antaa olla sinun omassa arvossaan eli ei minään.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja Matlock »

^Vedä tumppuun yhdessä Pasin kanssa niin ehkä pääsette pahimmista politrukkiaggressioista.

Kyllä täällä niin saa tehdä! Ei ole kiellettyä!
Pasilan mies.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja papillon »

Matlock kirjoitti:^Vedä tumppuun yhdessä Pasin kanssa niin ehkä pääsette pahimmista politrukkiaggressioista.

Kyllä täällä niin saa tehdä! Ei ole kiellettyä!
Pistä nyt jo korkki kiinni. Hermosi ovat menneet ja munaat vaan itsesi. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Vastaa Viestiin