Nikki papillon

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Matlock
Christopher Lorenzo

Re: Nikki papillon

Viesti Kirjoittaja Matlock »

^Liikuttavaa, että kannat huolta maineestani.

Voi, kiitos.
Pasilan mies.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti:
awa kirjoitti: .....
Sariola, valehteletko, vai oletko vain tietämätön, kun väität tavallisesn mustan silmän parantuvan viidessä päivässä?
En valehtele. En muista olenko noin sanonut.
Ai, et siis muista mitä mieltä olet. Tai oikeammin, mitä satut muistamaan milloinkin?

No, juuri tätä tarkoitin.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

awa kirjoitti:
Sariola kirjoitti:
awa kirjoitti: .....
Sariola, valehteletko, vai oletko vain tietämätön, kun väität tavallisesn mustan silmän parantuvan viidessä päivässä?
En valehtele. En muista olenko noin sanonut.
Ai, et siis muista mitä mieltä olet. Tai oikeammin, mitä satut muistamaan milloinkin?

No, juuri tätä tarkoitin.
Tuolloin muistelin omaa mustaa silmääni, josta on kulunut jo vuosikymmeniä aikaa, ja arvelin ajan muistikuvan perusteella. Saattoi se olla väärinkin muistettu, mutta yritin parhaani, en suinkaan valehdellut.

Luin kyllä englannin kielisen kuvauksen molemmista silloin. Mieleen jäi, että mustasilmä aiheutuu kasvojen pehmytkudosten vammasta ja se ilmestyy hyvin nopeasti näkyville. Brillen hematooma aiheutuu yleensä kallonpohjan murtumasta ja se ilmestyy muutamaa päivää myöhemmin. Tuo aika 11.6.1960 sopii siihen hyvin. Brillen hematooma ei olisi näkynyt vielä sairaalaan tulopäivänä. Näin minä sitä ajattelin. 8)
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

No niin, asia on loppuun käsitelty.

Se nyt oli vain sitä huonomuistisuutta, jota meille kaikille sattuu - joskus.

Mutta voihan tätäkin aina muistella lisää. Ei ole kiellettyä.

:D :D :D

Sariola
Horatio Caine

Tässä onkin kyse papillonista. Edes papillon itse ei ole kiistänyt etteikö hän olisi levitellyt perättömiä tietoja allekirjoittaneesta. Minä en käytä vaippoja eikä minulla ole poikaa keskusteluissa mukana, eikä muitakaan sukulaisia. Sitä minä en tiedä käyttääkö papillon vaippoja - saattaa käyttääkin, kun se on hänellä niin herkästi mukana keskusteluissa. Kaikki keskustelijat ovat minulle täysin tuntemattomia ihmisiä.

Papillon on epärehellinen ja levittelee jatkuvasti perättömiä tietoja! Tämän tietää ylläpito.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti:Edes papillon itse ei ole kiistänyt etteikö hän olisi levitellyt perättömiä tietoja allekirjoittaneesta. Minä en käytä vaippoja eikä minulla ole poikaa keskusteluissa mukana, eikä muitakaan sukulaisia.
Elä hättäile. Papi on laajakatseinen, ja saattaakin olla, että tämä on osin ennustamista.

Voihan olla, että tulevaisuudessa tulet käyttämään vaippoja ja vaimo/tyttöystävä/salarakas tulee kertomaan, että sinulla on poika.
:D

Sariola
Horatio Caine

awa kirjoitti:
Sariola kirjoitti:Edes papillon itse ei ole kiistänyt etteikö hän olisi levitellyt perättömiä tietoja allekirjoittaneesta. Minä en käytä vaippoja eikä minulla ole poikaa keskusteluissa mukana, eikä muitakaan sukulaisia.
Elä hättäile. Papi on laajakatseinen, ja saattaakin olla, että tämä on osin ennustamista.

Voihan olla, että tulevaisuudessa tulet käyttämään vaippoja ja vaimo/tyttöystävä/salarakas tulee kertomaan, että sinulla on poika.
Sellainen on mahdollista. Saattaapi papi puhua siinä lähinnä itsestään. Sehän se odottaa! Sanoisi suoraan, että hän itse käyttää vaippoja, ja tarkoittaa, että ei aivan vielä, mutta kohtapuoleen. Toisesta henkilöstä tuollainen ilmaus on törkeän loukkaava ja ruma ilmaisu. Tuollainen henkilö ei ole kylläkään laajakatseinen, vaan jotain aivan muuta. Itsestänsä hän saa vapaasti puhua.

Papillon levittelee perättömiä tietoja. Papillon valehtelee! Ylläpito tietää!
karra
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja karra »

awa kirjoitti:

Onkohan awalla ja papillonilla suhde :roll:
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Sariola
Horatio Caine

On mahdollista, että papillon puhuu noissa ilmaisuissa lähinnä itsestään. Sanoisi suoraan, että hän itse käyttää vaippoja, mahdollisesti jo nyt tai ainakin hyvin pian. Toisesta henkilöstä tuollainen ilmaus on törkeän loukkaava ja öykkärimäinen ilmaisu. Tuollainen henkilö ei ole aivan normaali, vaan jotain on pahasti pielessä. Itsestänsä hän saa vapaasti puhua tuohon tyyliin , mutta ei toisista.

Katsooko ylläpito tuota läpi sormiensa?. Nyt papillon on käyttänyt samanlaista kieltä tuolla varsinaisen keskustelun puolella, eikä ylläpito reagoi millään tavalla. Näyttää siltä, että papillon voi vapaasti solvata toisia keskustelijoita kuinka törkeällä tavalla tahansa, eikä siitä seuraa mitään. Miksi tuollainen törkyturpa olisi ylläpidon suojeluksessa? Tuota täytyy ihmetellä.

LAINAUSTA KESKUSTELUN PUOLELTA: "Ei aukotta pidä paikkaansa! Voi sitä näinkin spekuloida! Kun poika-matlokki tarjoilee paapalle lusikalla, niin tulennon hän joutuu kaapimaan kauhalla!
Varsinkin jos menee pruikulille! Ja meneehän se, stressi pakkomielteestä polkua kohtaan tekee sen! Voi sitä sellaistakin arvella, ei se ole mahdotonta!
Poika voi sanoa myöskin " Minkä eteensä mättää sen takaansa löytää " !
Uusia lausahduksia! Niitäkin voi viljellä!
Kun kujala on sitä mieltä että sariola on pilannut mallinnusketjun, sariolan lääke on se että suljetaan vanha vaan ja avataan uus, että voi senkin pilata!
Niin se menee, kun on hoksottimet kohdallaan! Sen tietää kaikki! Ylläpitokin sen tietää! Sinnekin on ilmoitus mennyt!
Polkuasiasta voi myöhemmin tehdä kirjan! " Sariola taiteili, toiset nauroivat! " "

Kumma on, jos ylläpito hyväksyy tuollaisen oksennuksen!

Papillon levittelee perättömiä loukkaavia tietoja toisista keskustelijoista. Papillon valehtelee! Ylläpito tietää! Miksi näin?
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

^Täälläkö se yleisesti tunnustettu palstanpilaaja -sariola uikuttaa kohtaloaan?
Tunnistat raukka itsensä vaikkei nikkiäsi edes mainita siinä kohdin.

Olet onnistunut pilaamaan palstan, mutta toisin kuin sinä jolle jokin polkuosio on elämän ainoa valopilkku vierastunnin lisäksi, sinusta voi ottaa hieman etäisyyttäkin.

Joten jää tänne oikomaan hameenhelmojasi ja nostelemaan sukkahousujasi, paru oikein kovaan ääneen jos se ylläpito nyt sattuisi kuulemaan itkusi. :O)

Tämä täältä tällä erää.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Sariolalle kysymys: Olet kertonut olevasi eläkeläinen. Onko todellakin kyseessä vanhuuseläke? Jos on, olet hyvää vauhtia tulossa lapseksi jälleen, jos ylipäänsä olet joskus aikuiseksi kasvanut.
Sariola
Horatio Caine

Kumma on, jos ylläpito hyväksyy tuollaisen oksennuksen!

Papillon levittelee perättömiä loukkaavia tietoja toisista keskustelijoista. Papillon valehtelee! Ylläpito tietää! Miksi näin?

Näyttää lisäksi siltä, että M-akka on ottanut Vaippa-Papin holhoukseensa.

Olen ilmoittanut papillonin tuolla varsinaisella puolella "Mallinnusosiossa" olleen kirjoituksen ylläpidolle. Se rikkoo selvästi sääntöjen kohtaa 7. Käykääpä lukemassa mitä siellä sanotaan. Ihmettelen kyllä, jos papillon saa vapaasti rikkoa selvän säännön selvää kohtaa! Asia pitäisi olla kaikin puolin selvä.
Sariola
Horatio Caine

TÄSSÄ TUO 7. PYKÄLÄ, jota papillon rikkoo

*7 §* Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja ymmärtävän hyvän maun käsitteen. Mauttomuuksiin syyllistyneitä tullaan rankaisemaan. Kirosanojen käyttö viesteissä on sallittua; olettaen että viestissä on muutakin asiaa niiden lisäksi.

Tuossa sanotaan, että mauttomuuksiin syyllistyneitä tullaan rankaisemaan. Papillon syyllistyy nimenomaan mauttomuuksiin. Tämä koskee nimenomaan sitä "Mallinnusketjussa" olevaa kirjoitusta. Katsotaan nyt toimiiko ylläpito pykälässä ilmoittamansa lupauksen mukaan?

Käykääpä lukemassa tuo papillonin kirjoitus. Tuollaista ei pitäisi missään tapauksessa hyväksyä tuolla keskustelujen puolella. Kyllä silloin homma karkaa käsistä.
Sariola
Horatio Caine

Tietyn viisastelun ja vinoilun voi hyväksyä joidenkin kirjoittajien osalta, mutta tuollainen avoin peittelemätön törkeys kyllä on rivoa esitystä, eikä sitä mielestäni pitäisi hyväksyä! Vertaa sääntöjen 7. pykälä ja papillonin kirjoitus.

-------------------------------------------------------------------------

SÄÄNTÖJEN 7. PYKÄLÄ:
====================

*7 §* Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja ymmärtävän hyvän maun käsitteen. Mauttomuuksiin syyllistyneitä tullaan rankaisemaan. Kirosanojen käyttö viesteissä on sallittua; olettaen että viestissä on muutakin asiaa niiden lisäksi.

-------------------------------------------------------------------------
PAPILLONIN KIRJOITUS:
=====================
papillon kirjoitti:
Sariola kirjoitti:
Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa!
Ei aukotta pidä paikkaansa! Voi sitä näinkin spekuloida!

Kun poika-matlokki tarjoilee paapalle lusikalla, niin tulennon hän joutuu kaapimaan kauhalla!
Varsinkin jos menee pruikulille! Ja meneehän se, stressi pakkomielteestä polkua kohtaan tekee sen! Voi sitä sellaistakin arvella, ei se ole mahdotonta!
Poika voi sanoa myöskin " Minkä eteensä mättää sen takaansa löytää " !

Uusia lausahduksia! Niitäkin voi viljellä!
Kun kujala on sitä mieltä että sariola on pilannut mallinnusketjun, sariolan lääke on se että suljetaan vanha vaan ja avataan uus, että voi senkin pilata!
Niin se menee, kun on hoksottimet kohdallaan! Sen tietää kaikki! Ylläpitokin sen tietää! Sinnekin on ilmoitus mennyt!
Polkuasiasta voi myöhemmin tehdä kirjan! " Sariola taiteili, toiset nauroivat! "

Itse asiasta olen sitä mieltä että kujala , teemu ym. järkimallintajat voisivat ottaa työn alle teltan ja sen verijälkien ja repeämien syntymekanismit, niiden aikajärjestyksen.
Olisiko se mahdollista? Siitä voisi selvitä jotain tapahtumien järjestyksestä, eikö vaan?
Sekin hyvä puoli on tuon tutkimisessa että sariola on ilmoittanut että siihen hän ei tule mukaan sörkkimään, mikä on pelkästään hyvä uutinen.
Sariola voi leikkiä ikiomassa äänestysosiossaan polkunsa kanssa, tehdä vaikka uutta taideta taas. Se on ihan hyvä juttu se. :lol:
---------------------------------------------------------------------------------

Jos tuon muun vinoilun antaa mennä sormien läpi, niin kuitenkaan tuota törkeää kohtaa, joka on erotettu punaisella, ei pitäisi minun mielestäni missään tapauksessa hyväksyä! Tuo nyt on MAUTTOMUUS, jos mikä. Ei tuota voi muuksi tulkita.

Mitähän ylläpito tuumaisi, jos minä laittaisin vastineeksi tuonne samaan ketjuun vaikkapa näin:

Kun mätä-akka tarjoilee papille pipettiä, niin haarovälit papi joutuu kaapimaan kauhalla!
Varsinkin jos menee pruikulille! Ja meneehän se, stressi pakkomielteestä johtuen tekee sen! Voi siinä niinkin käydä, ja todennäköisesti käykin, mikäli puheisiin on uskomista!
Papi voi myöskin todeta "Minkä taakseen jättää sen edestään löytää!"

Huomaisikohan kukaan tuossa mitään loukkaavaa? Entä ylläpito?
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^No, minä en ainakaan löytänyt tuosta mitään loukkaavaa, ainoastaan esimerkin kirjoittajansa säälittävästä, perverssistä fantasiasta.

Mitä tulee siihen, että paapoisin täällä jotakuta, niin jokainen pystyy puolustamaan itseään, niin papillon kuin muut. Mahdolliset keljuilut olet ansainnut ihan omalla toiminnallasi. Uskomatonta, miten alas voit huomionkipeydessäsi vajota.
Vastaa Viestiin