Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Anile kirjoitti:Voi v...!!!!!!!!!!!!
Se kammottava, pastori Sillin veli, Mitro Repo pääsi läpi. Saatanan SDP! Kattokaa nyt vähän keitä listoillenne päästätte!!
Hä?Pääsihän sinne Jäätteenmäkikin...Mie uon iloin Isän puolesta.
Sympaattisen pullaposkinen siili.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
..wordista tein pdf:n ja photarissa sitä säätelin ja tallensin psd:ksi. nyt ku sijoitan sen psd:n indesignissa jpg-kuvan päälle ni sen jpg:n sävyt muuttuu. poistan psd:n ni jpg:n sävyt palautuu normaaliksi. vika ei oo pelkästään näytössä, ku tulostettaessakin ne on ihan eriväriset, pelkkä jpg on limenvihreä, jpg + psd ni sävy muuttuu likaisen sammaleenvihreäksi. psd:n tuontiasetuksista en löydä mitään vikaa, en tajua. menny jo pari tuntia näiden kanssa säätäessä ja NYT MENI HERMO! kahvia ja röökiä..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
^ Heheh. Indesign on kyllä yksi niistä ohjelmista, joilla tuntuu olevan jokin ihan oma ajatuksenjuoksu. Aina kun sen avasi, niin melkein pystyi kuulemaan sen sanovan, että " kappas, terve. Vituttaako? Eikö? No kohta vituttaa... "
Ja usein näin kävikin.
Omaa ärsytystä: töistä ei sitten ikinä saa mitään hyvää ilman että vastapainoksi tulee vähintään kaksinkertainen määrä paskaa.
ei varsinaisesti ärsytä tänään, mutta on ärsyttänyt viime lauantaista asti:
nukuin lauantaiaamuna myöhään ja 2 kaveria oli käyny koputtelemassa mun ovea puolen tunnin ajan joskus kymmenen jälkeen aamulla. ovikello ei toimi enkä ollut herännyt. havahduin vasta yhdentoista jälkeen ja huomasin että puhelimeen oli soitettu, soitin siis takaisin ja tää toinen kaveri tuli mun luo kyläilemään.
NIIN samaisena iltapäivänä samassa rapussa asuva taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja tulee mun oven suuhun pauhaamaan pää punaisena että LAUMA ERITTÄIN HUMALAISIA POIKIA (minun vieraita) ON RIEKKUNUT 3 TUNTIA RAPPUKÄYTÄVÄSSÄ JA MUUT ASUKKAAT ON OLLU PELOISSAAN! että soittaako hän tästä asiasta vuokranantajalle vai soitanko itse.. ETTÄ MITÄH?! 2 ihmistä ei minun ymmärrykseni mukaan muodosta vielä laumaa ja puoli tuntiakin oli venähtäny tän naapurin mielessä kolmeksi tunniksi. kaverit vannoi etteivät ole mitään riekkuneet, ovea vaan koputtivat ja kai minäkin olisin johonkin älyttömään meteliin herännyt. 7 vuotta oon nätisti asunu ilman valituksia ja nyt oon joutunu silmätikuksi kun tää ty:n hallituksen pj sai ensin nalkutuksellaan ajettua mun seinänaapurin ulos asunnostaan.
en ole ainoa uhri, viime kesänä tämä pj repi irti yhden asukkaan takapihalle istuttamat kukat, ku niihin ei kuulemma ollut lupaa (ketään ne ei häirinny, päinvastoin, eikä ne ollu millään kulkureitilläkään). vaatteita ei saa kuulemma omalla parvekkeellaan tuulettaa ku julkisivu ei sit näytä yhdenmukaiselta jne. jne. kerran pj:n kirje oli tullut vahingossa naapurin postiluukkuun, naapuri sit palautti sen oikeeseen osotteeseen ja sai kuulla varastaneensa toisten ihmisten postia! jos mun postilaatikkoon päätyy pj:n kirjeitä ni poltan roviolla, en uskalla laittaa oikeaan laatikkoon etten vaan saa syytteitä ja haukkuja. poliisitkaan ei enää vaivaudu paikalle kun tää pj niitä hälyttää paikalle millon mistäkin mitättömästä asiasta, entäs sit jos tuleekin oikeasti joskus hätä?
kai mun on sille vuokranantajalle soitettava ja selitettävä tää asia ennenku pj ehtii sotkea faktat fiktioon, voi herran pieksut näiden kerrostalokyttääjien kanssa..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
esmes- kirjoitti: vaatteita ei saa kuulemma omalla parvekkeellaan tuulettaa ku julkisivu ei sit näytä yhdenmukaiselta
Loistava! Mites on teillä ikkunaverhojen laita? Kai ne nyt pitää vähintäänkin olla samaa väriä? Entä saako parkkipaikalle pysäköitävän auton värin valita itse, onko mallivaatimuksia?
^Kai asunnon valot pitää sammuttaa ja sytyttää samaan aikaan jokaisen asukkaan?
Onhan se nyt törkeetä jos vaikka 3.kerroksessa on seitsemässä ikkunassa valot.. ja kahdessa ei.
Kivaa on taloremppa kun löytää jatkuvasti toistaan tyhmempiä välimallin ratkaisuja ála edellinen omistaja.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Maanantai tuntui yhdeltä viikolta, tiistai toiselta, keskiviikko kolmannelta jne. Nyt on siis kuukausi kituuteltu tätä yhtä saatanan viikkoa eikä se vieläkään lopu. Yksi vielä jäljellä. Vittu.
Ja pakkokin on tehdä ylitöitä. Miten mä olin taas autuaasti unohtanut opintolainojen korot? Ärr, en keksi edes sanoja kuvaamaan postin avaamisen aiheuttamaa vitutusta. Nyt loppui herrastupakan poltto ja ravintolassa syöminen. Sätkänpuruja ja kaurapuuroa Alepasta.
Paitsi lauantaina aion tuhlata ja ottaa jopa drinkin tai pari
Kenkäkaupan myyjä. Voi jessus. Menin ostamaan kesäksi ja reissuun kävelykenkiä, katselinkin jo hyllystä mieleisiä kun myyjä sekaantui asiaan ja sanoi "tule pois sieltä, täälläpäin on kunnon kengät". Ojensi sitten jalkineen, jonka rumuudelle veti vertoja vain sikamainen hinta. Sovitin kohteliaasti ja sanoin että puristaa (minkä olisin arvannut mallista jo päällepäin). Tähän myyjä suureen ääneen "kyllä se on vaan hyväksyttävä, että kenkä alkuun kiristää". Puistelin päätäni ja yritin sanoa jotain, mutta myyjä oli jo toisella hyllyllä tuoden juhlaan sopivaa avokasta. Sanoin, että minulla kyllä on juhlakenkiä riittämiin. Ja edelleen alkoi ylistys tuolle kaamealle kengälle, joka on kuulemma aivan ihana jalassa ja vieläpä eilen tullutta mallistoa (tämän kuulivat varmaan kaikki ohikulkijatkin).
Hoh hoijaa. Vähin äänin läksin liikkeestä pois. Jälkeenpäin muistelin, että siellä on ennenkin yritetty myydä minulle kalleimpia mahdollisia kenkiä, viis siitä, pidinkö niistä tai en. No, pitää yrittää nyt muistaa.
Alkaa ottamaan ohimoon kun joutuu kävelemään joka päivä montaMONTA kertaa torin lävitse ja joka kerta yksi niistä ihanista Amnestyn tai Unicefin tyrkyttäjistä koittaa pysäyttää minut vaikka kävelen nopeasti ohi niin etten muka huomaa niitä. Alkaa ottamaan pannuun joka kerta vastata kohteliaasti"ei kiitos, ei kiinnosta". Ärsyttää olla epäkohtelias muttei vaan jaksa..
Löydän ihan itsekin kyllä netistä tai muualta ohjeet lahjoittaa rahaa ilman että sitä erikseen pyydetään joka päivä eri tahoilta. Useaan paikkaan meneekin jo kuukausittainen rahasumma. Sieltä sitten vielä lähetellään erikseen kirjeitä joissa on mahdollista lahjoittaa isempikin summa.
Pienenä oli kivaa kun äiti antoi toisinaan soittaa jonnekkin Unicefille tietyn summan suuruisen puhelun lankapuhelimella mutta nyt siitäkin tullut riesa.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
rimma: mulla ollut toi sama ongelma. lisäksi monet tuntemattomat vastaantulijat katsoo asiakseen kommentoida mulle millon mitäkin: "onpa ruman näköstä ku nainen polttaa tupakkaa", "miksi sulla on sateenvarjo auki vaikka vaan tihuttaa", "sun housuissa on liian pienet taskut" jne. itselle ei tulis mieleen tokasta tollasta vieraalle ihmiselle kadulla.. ni kaveri neuvoi mua et oon kuulemma liian kiltinnäköinen( ), että kantsis olla aina vähän kulmat kurtussa ja suu mutrussa kun kävelee, ts. äkäisenä jo valmiiksi. sillon noi random kommentoijat ja hihasta nykijät pitäis mölyt mahassaan ja antais olla. hyvin on neuvo toiminu, heti ku näen vastaantulijan vetävän henkeä sanoakseen jotain ni kurtistan otsaa ja siristän silmiä
^ Tuo toisiaan toimii. Siinä on se huono puoli että ilme jää HYVIN nopeasti vakituiseksi ja sitä on vaikea karistaa enää tahdonalaisestikaan. Olen aina ihmetellyt miksi monet pelkäävät (jotkut ovat sanoneetkin sen kun on tultu tutummiksi) minua. Mieheni sanoi sen johtuvan siitä että olen niin tuiman näköinen jos minua edes ihan vähän jokin harmittaa.