Ja sama suomeksi...
Tim Tovelle: Minä rukoilen sinua.Jos otat minut takaisin niin lupaan että tulet rakastamaan minua vielä niinkuin teit joskus aikaisemmin.Olen sinun tukenasi enemmän kun koskaan aikaisemmin. Jos annat minulle anteeksi mitä olen tehnyt ja kuinka asiat ovat olleet viimeaikoina. Voin niin huonosti nyt etten tiedä mitä tehdä.Voisin vaikka tappaa jos saisin sinut takaisin...ja tarkoitan sitä.Voisin tappaa melkein kenet vaan. Kuolen itse ilman sinua.
Tim Tovelle, 25.toukokuuta 2250:
Tiedän tarkalleen miten teen. Pyydän häntä auttamaan etsimään minun vodkaa. Ja sitten kerron pienen tarinan jonka saat kuulla huomenna. Sitten sanon että minulla on selkä kipeenä ja otan esiin sen. Hän ei näe silloin ja on täydellinen tilaisuus kun hän on polvillaan. olen todella innoissani. kuullaan aamulla. olen laittanut herätyksen puoli kuudeksi.
Tim Tovelle 31 touko. 2123:
Haluan niin kovasti tehdä sen mutta en tiedä pystynkö..../Haluan niin helvetisti näyttää sinulle että rakastan sinua enemmän kuin mitään muuta mutta en tiedä pystynkö tähän...Kiltti anna minun todistaa se jollain muulla tavalla.
Tove Timille 31.touko.2322:
Oletko tehnyt sen jo?
Timi Tovelle 31.touko. 2324:
Ei ole onnistunu, koitan huomen aamulla ja jos se ei onnistu saan tehdä sen koulun jälkeen seuraan häntä siinä tapauksessa. Kiltti älä suutu että en ole tehnyt sitä vielä.
Tove Timille 31.touko. 2326:
Suutun jos et ole tehnyt sitä kunnes tulen kotiin. Mutta en ihmettele jos et ole tehnyt sitä. Sinulla ei ole tapana pitää lupauksiasi.
Timi Tovelle 31.touko.2328:
Okei, hyvä teen sen huomenna. Tästä eteenpäin teen aina sen mitä lupaan.
Tove Timille 1.kesä. 1540:
Miksi et lähetä tekstaria vaikka lupasit? Joko olet tehnyt tiedätkyllämitä?
Tove Timille 1.kesä 1608:
En perkele ymmärä mitä sinä ajattelet kun sinä sanot haluavasi tehdä kaikki hyväksi ja sitten teet näin.
Se on loppu nyt. Ihan tiedoksi vaan, unohda minut.
Timi Tovelle 1.kesä 2211:
Tove kiltti, enkö voi todistaa jollain muulla tavalla kuinka paljon merkitset minulle? Tai sitten annat minulle vähän aikaa. Voin nimittäin vieläkin tehdä sen, en vain voinut tehdä sitä viikonloppuna. Enkö voi vain saada saman mahdollisuuden huolimatta siitä milloin teen sen?
Tove Timille 1.kesä 2356:
Sanoitko miten sinä voit olla?Lupasit että teet sen viikonloppuna ja taas kerran petit minut. Sinä et selvästikkään pysty tehdä tätä joten saan kai sitten tehdä sen itse. Mutta en jaksa enää pettyä, siksi se on loppu nyt.
Timi Tovelle 2.kesä 0000:
Mutta Tove, minä voin tehdä sen kunhan annat vain vähän aikaa että saan hyvä mahdollisuuden.
Tove Timille 2.kesä 0003:
Silloin kun näin hänet T-Centraalissa lupasit että se on viimeinen kerta kun näen hänet. Jos näin ei ole, se on loppu, olet pettänyt minut taas kerran. Ja niin se varmaan meneekin koska et pysty tähän.
Timi Tovelle 2. kesä 0005:
Kyllä minä pystyn, se oli vain paine siitä että minun piti tehdä se viikonloppuna mitä en kestänyt. Lupaan hoitaa sen ennen balia(vanhojen tanssit suomessa, luulisin. toim.huom.) Kiltti älä ota minulta mahdollisuutta saada mahdollisuus.
Tove Timille 2.kesä 0013:
Et pysty siihen, olet todistanut sen nyt,olin typerä kun uskoin sinua. Ja miten niin ennen tansseja?
ennekuin tulin kotiin se oli justiinsa, sitä ennen se oli jotain muuta. En voi koskaan luottaa siihen että teet sen ennen tansseja, en voi koskaan, koskaan, koskaan luottaa sinuun ja en ymmärrä kuinka voit olla niin typerä että uskot sen. Sinä lupasit ja sinä petit, jälleen kerran. En aio ottaa sitä
Huhhuh, johan on draamaa
JohnDoe, varsågod.