16-vuotias tyttö murhattiin koulujuhlien jälkeen Ruotsissa

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
lost
Olivia Benson

Re: 16-vuotias tyttö murhattiin koulujuhlien jälkeen Ruotsissa

Viesti Kirjoittaja lost »

Kiitos Raadolle vielä täältäkin :)

Tosiaan aika epätoivoista selittelyä toi isän puolustus näyttää olevan.

Toivottavasti julkisuuteen saataisiin vähän enemmän millaisia viestejä ne kaksi älypäätä ovat kirjoitelleet. Vähän tuntuu, että Toven mustasukkaisuus menee jo vähän sairauden puolelle, jos todellakin sen takia on pystynyt aiheuttamaan harkitusti tuollaisen teon.
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Raato
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Raato »

Toivottavasti julkisuuteen saataisiin vähän enemmän millaisia viestejä ne kaksi älypäätä ovat kirjoitelleet. Vähän tuntuu, että Toven mustasukkaisuus menee jo vähän sairauden puolelle, jos todellakin sen takia on pystynyt aiheuttamaan harkitusti tuollaisen teon.
niinpä, ei taida Tovella olla kaikki ihan hallussa. Tyttö siirettiin sellin sijasta sairaalaan eilen, uusi osoite on Huddingen oikeuspsykiatrinen, osasto 113. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5370872.ab
Uusimat juorut kertovat että Tess oli sekoillut Timin kanssa 2 viikkoa aikaisemmin, ja kertonut sen sitten itse Tovelle. Sen jälkeen Tove oli antanut Timille ultimatumin, joko Tess kuolee tai Tove tekee itsarin.
Parempi kuva Tovesta http://data.fuskbugg.se/skalman01/tovelind.JPG
Ja Timistä http://data.fuskbugg.se/skalman01/timvragard.JPG
Olis kyllä mielenkiintoista lukea noita viestejä, mutta eipä ole vielä tullut vastaan. Eiköhän joku rahanahne miliisi ne kohta myy lehdistölle, joten odotellaan vaan
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kiitos linkistä.
Joo, tossa sanotaan, että Tovella on kaksi hoitajaa ympäri vuorokauden, koska tytöllä on itsetuhoisia ajatuksia. Lääkärin päätöksellä siirretty sairaalaan.Sitä tyttöähän epäillään yllytyksestä murhaan ja poikaa murhasta.
Tytöllä on huone, missä erillinen kylppäri, mutta sekä huoneen ovessa, että kylppärin ovessa ikkunat, mistä hoitsut voi seurata tilanne koko ajan...Ja pedissä on lepositeet.

Nämä tiedot on siis poimittu aftonbladetista. Ja korjatkaa, saattaa olla asiavirheitä, ruotsin kanssa en ole ihan sinut :roll:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Mallbella
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Mallbella »

Kiitoksia paljon suomennoksista. Tämä juttu kiinnostaa hurjan paljon, mutta kun ymmärrän ruotsia vaan sanan sieltä ja toisen täältä, niin on aika hankalaa seurata miten juttu etenee. Onneksi täällä on näin avuliaita minfolaisia :)

Täytyy myöntää, että tämän jutun tekee mielenkiintoiseksi juurikin osallisten ikä ja ulkonäkö. Kyllä, valitettavasti näin on. Jos tekijät olisivat nistejä, tai yleensäkin laitapuolen kulkijoita, ei minulla olisi riittänyt kiinostusta näin pitkälle. Jotenkin sitä ajattelee, että pirinisti voi tehdä mitä vaan omissa psykooseissaan, mutta että ihan "tavalliset" nuoret!! Se, että tyttö istuu luokkakuvassa leggingsit jalassa oikein muodikkaana ja poika Lacosten paidassa tekee vaan tästä jotenkin pelottavamman. Ehkä se johtuu juuri siitä, että suurin osa nuorista näyttää Tovelta ja Timiltä... Kyllä se on nyt uskottava, ettei julma mieli näy päälle :twisted:
lumituisku
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja lumituisku »

Komppaan pitkälti mallbellaa. Niinhän se on, että rikoksen tekijä voi olla minkänäkönen hyvänsä kuten kukatahansa naapurintyttö tai poika.
Varsinkin nämä nuorten tekevät rikoksen ovat järkyttäviä, mikä saa lapset tappamaan toisiaan, mitä näitten lasten päässä oikein liikkuu?
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Tekijä on tunnustanut tekonsa.Tai no,lukekaa itse (Ruotsiksi): http://www.aftonbladet.se/senastenytt/t ... 5405506.ab
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Surullista, että nuoret ja kauniit ihmiset tappavat toisiaan. Ei yhtään paremmin kuin syrjäytynyt rosokasvoisten ja punanenäisten rupusakki, jossa kännitapot ovat normiasioita.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Sehän se vasta vituttaisikin jos rumat ihmiset tappaisivat kauniita. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Damien kirjoitti:Sehän se vasta vituttaisikin jos rumat ihmiset tappaisivat kauniita. :wink:
Ehkä kuitenkin yleisempää kuin päinvastainen tapaus... ;)
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Jack the Ripper kirjoitti: "Simuloi kuristus-seksiä" :)
Joo, tätä itsekin ihmettelin.
Ei siis harrastanut oikeasti seksiä, kunhan vaan simuloi? Kuristeli näön vuoksi...? Vai onko isällä sanallisessa ilmaisussa jotakin häikkää?
John Doe
Christopher Lorenzo

Nyt ollaan edetty oikeuskäsittelyyn asti ja syytteen sai kaksi nuorta.Tyttö yllytyksestä ja poika itse teosta.Syyttäjä ajaa ensisijaisesti syytettä murhasta molemmille.Syyttäjällä on tukenaan "nipullinen" tekstiviestejä tytön yllytyksestä tekoon.Kaikkinensa kyseessä näyttäisi,varsin selkeästi,olevan teinien kolmiodraama.Tässä vielä linkki kieltä taitaville: 8) http://www.aftonbladet.se/senastenytt/t ... 5617307.ab
Raato
Susikoski

Utdrag ur sms-trafiken

Han till henne:

”N (Förnamnet), jag ber dig. Om du tar mig tillbaka så lovar jag att du ska komma att älska mig som du gjorde en gång i tiden. Jag ska ställa upp för dig mer än någonsin. Om du förlåter mig för det jag gjort och hur har varit på sista tiden.../Jag mår så jävla dåligt nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till...jag skulle kunna döda för att ta dig tillbaka...Och jag menar det. Jag skulle kunna döda i princip vem som helst. Utan dig så dör jag själv.”

Han till henne: 27 maj kl 22:50:

"Jag vet precis hur jag ska göra. Kommer be henne hjälpa mig att hitta min vodka. Och så kommer jag dra en liten historia som du får höra i morgon. Sen ska jag säga att jag har ont i ryggen och då tar jag fram den. Då ser hon inte och då kommer det va ett perfekt läge när hon är nerböjd. Är fett taggad. Hör i morgon bitti. Har ställt alarmet på halv 6"

Han till henne 31 maj, kl 21.23:

”Jag vill så jävla gärna göra det men jag vet inte om jag kan.../.../ Jag vill så jävla visa att jag älskar dig mer än allt men jag vet inte om jag klarar det här...Snälla låt mig visa det på något annat sätt.”

Hon till honom, 31 maj, kl 23.22:

"Har du gjort det än?"

Han till henne 31 maj, kl 23.24:

"Det har inte gått, ska försöka i morgon bitti och om det inte går då så får jag ta efter skolan följer efter henne i så fall. Snälla bli inte arg för att jag inte har gjort det."

Hon till honom, 31 maj, kl 23.26:

”Jag blir det om du inte har gjort det när jag kommer hem. Men jag blir inte förvånad om du inte gör det. Du brukar aldrig göra det du lovar.”

Han till henne, 31 maj, kl 23.28:

”Okej, bra jag gör det i morgon. Jag ska alltid hålla vad jag lovar numera../.../”

Hon till honom, 1 juni, kl 15.40:

”Varför skickar du inte sms som du lovar? Har du gjort duvetvad än?!”

Hon till honom, 1 juni, kl 16.08:

”Jag förstår fan inte vad du tänker med när du säger att vill göra allting bättre och så gör du så här. Det är slut nu. Bara så att du vet det, glöm mig.

Han till honom, 1 juni, kl 22.11:

”Snälla N (förnamnet), kan jag inte visa hur mycket du betyder för mig på något annat sätt. Eller så ger du mig bara lite tid. För jag kan fortfarande göra det bara att jag inte kunnat i helgen. Kan jag inte bara få samma chans oavsett när jag gör det?”

Hon till honom, 1 juni, kl 23.56:

”Hur kan du vara så du? Du lovade mig att du skulle göra det i helgen och än en gång så svek du mig. Du klarar uppenbarligen inte av att göra det här så jag får väl göra det själv. Men jag orkar inte bli sviken mer nu, därför är det slut.”

Han till henne, 2 juni, kl 00.00:

”Men N, jag kan ju ordna det, om du bara ger mig lite tid så att jag kan få ett bra läge.”

Hon till honom, 2 juni, kl 00.03:

”Den gången jag såg henne i t-centralen i torsdags lovade du skulle bli den sista. Blir det inte så är det slut, där då har du svikit mig igen. Och det det lär ju bli så för du klarar inte av det här.”

Han till henne, 2 juni, kl 00.05:

”Jo, jag klarar av det, de va bara den pressen att jag behövde göra det i helgen som jag inte klarade av. Jag lovar att fixa det innan balen. Snälla ta inte ifrån mig chansen att få en chans.”

Hon till honom, 2 juni, kl 00.13:

”Du klarar det inte och det har du bevisat nu, jag var dum som trodde på dig. Och vadå innan balen? Innan jag kom hem var det nyss, och innan det var det någonting annat. Jag kan aldrig lita på att du gör det innan balen, jag kan aldrig, aldrig, aldrig lita på dig och jag förstår inte hur du kan vara så dum i huvudet så att du tror det. Du lovade och du svek, än en gång. Jag tänker inte ta det med.”
John Doe
Christopher Lorenzo

Kiitos Raato tuosta viestien kaivelusta,en olis itse niitä edes yrittäny kaivaa tällä puolella rajaa. 8) (Tv. ex Tukholmalainen)
Raato
Susikoski

Ja sama suomeksi...
Tim Tovelle: Minä rukoilen sinua.Jos otat minut takaisin niin lupaan että tulet rakastamaan minua vielä niinkuin teit joskus aikaisemmin.Olen sinun tukenasi enemmän kun koskaan aikaisemmin. Jos annat minulle anteeksi mitä olen tehnyt ja kuinka asiat ovat olleet viimeaikoina. Voin niin huonosti nyt etten tiedä mitä tehdä.Voisin vaikka tappaa jos saisin sinut takaisin...ja tarkoitan sitä.Voisin tappaa melkein kenet vaan. Kuolen itse ilman sinua.
Tim Tovelle, 25.toukokuuta 2250:
Tiedän tarkalleen miten teen. Pyydän häntä auttamaan etsimään minun vodkaa. Ja sitten kerron pienen tarinan jonka saat kuulla huomenna. Sitten sanon että minulla on selkä kipeenä ja otan esiin sen. Hän ei näe silloin ja on täydellinen tilaisuus kun hän on polvillaan. olen todella innoissani. kuullaan aamulla. olen laittanut herätyksen puoli kuudeksi.
Tim Tovelle 31 touko. 2123:
Haluan niin kovasti tehdä sen mutta en tiedä pystynkö..../Haluan niin helvetisti näyttää sinulle että rakastan sinua enemmän kuin mitään muuta mutta en tiedä pystynkö tähän...Kiltti anna minun todistaa se jollain muulla tavalla.
Tove Timille 31.touko.2322:
Oletko tehnyt sen jo?
Timi Tovelle 31.touko. 2324:
Ei ole onnistunu, koitan huomen aamulla ja jos se ei onnistu saan tehdä sen koulun jälkeen seuraan häntä siinä tapauksessa. Kiltti älä suutu että en ole tehnyt sitä vielä.
Tove Timille 31.touko. 2326:
Suutun jos et ole tehnyt sitä kunnes tulen kotiin. Mutta en ihmettele jos et ole tehnyt sitä. Sinulla ei ole tapana pitää lupauksiasi.
Timi Tovelle 31.touko.2328:
Okei, hyvä teen sen huomenna. Tästä eteenpäin teen aina sen mitä lupaan.
Tove Timille 1.kesä. 1540:
Miksi et lähetä tekstaria vaikka lupasit? Joko olet tehnyt tiedätkyllämitä?
Tove Timille 1.kesä 1608:
En perkele ymmärä mitä sinä ajattelet kun sinä sanot haluavasi tehdä kaikki hyväksi ja sitten teet näin.
Se on loppu nyt. Ihan tiedoksi vaan, unohda minut.
Timi Tovelle 1.kesä 2211:
Tove kiltti, enkö voi todistaa jollain muulla tavalla kuinka paljon merkitset minulle? Tai sitten annat minulle vähän aikaa. Voin nimittäin vieläkin tehdä sen, en vain voinut tehdä sitä viikonloppuna. Enkö voi vain saada saman mahdollisuuden huolimatta siitä milloin teen sen?
Tove Timille 1.kesä 2356:
Sanoitko miten sinä voit olla?Lupasit että teet sen viikonloppuna ja taas kerran petit minut. Sinä et selvästikkään pysty tehdä tätä joten saan kai sitten tehdä sen itse. Mutta en jaksa enää pettyä, siksi se on loppu nyt.
Timi Tovelle 2.kesä 0000:
Mutta Tove, minä voin tehdä sen kunhan annat vain vähän aikaa että saan hyvä mahdollisuuden.
Tove Timille 2.kesä 0003:
Silloin kun näin hänet T-Centraalissa lupasit että se on viimeinen kerta kun näen hänet. Jos näin ei ole, se on loppu, olet pettänyt minut taas kerran. Ja niin se varmaan meneekin koska et pysty tähän.
Timi Tovelle 2. kesä 0005:
Kyllä minä pystyn, se oli vain paine siitä että minun piti tehdä se viikonloppuna mitä en kestänyt. Lupaan hoitaa sen ennen balia(vanhojen tanssit suomessa, luulisin. toim.huom.) Kiltti älä ota minulta mahdollisuutta saada mahdollisuus.
Tove Timille 2.kesä 0013:
Et pysty siihen, olet todistanut sen nyt,olin typerä kun uskoin sinua. Ja miten niin ennen tansseja?
ennekuin tulin kotiin se oli justiinsa, sitä ennen se oli jotain muuta. En voi koskaan luottaa siihen että teet sen ennen tansseja, en voi koskaan, koskaan, koskaan luottaa sinuun ja en ymmärrä kuinka voit olla niin typerä että uskot sen. Sinä lupasit ja sinä petit, jälleen kerran. En aio ottaa sitä

Huhhuh, johan on draamaa :shock:

JohnDoe, varsågod.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Hyi sna! Sylettää. Kuten tyttö sanoo, poika on ollut päästä pipi, mutta ei siksi että rikoksen toteutus on viivästynyt kerran toisensa jälkeen, vaan siksi kun on antanut mokoman arvottoman ja mitättömän pikkusutturan kiristää itsensä henkirikokseen. Kuinka hullu voi pikkupoika olla!
Tekstareissa vilahtaa välillä sellainen päänsisältö että huh.

Kiitos pätkästä...
Nothing is quite what it seems
Vastaa Viestiin