Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

mallory1
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ma Maalis 02, 2009 11:25 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja mallory1 »

Blues kirjoitti:^
Näille "Markja vituttaa"-postauksille on olemassa ihan oma threadinsa.
Tämä juuri ärsyttää :lol:
TOO MUCH TV!
Murder me Mickey! Murder me Mallory!
buracee
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 9:47 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja buracee »

mallory1 kirjoitti:
Blues kirjoitti:^
Näille "Markja vituttaa"-postauksille on olemassa ihan oma threadinsa.
Tämä juuri ärsyttää :lol:
Ai mikä? Se, että Marjan ärsytykselle on oma threadi? Vai se, ettet saa postata Marja-ärsytystä kaikkiin threadeihin? Vai mikä sua ny niin ärsyttää??
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Pilkun nautiskeleminen?
Nanika ga tooku matteiru to
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Mua ärsyttää, kun erästä yritetään loukata vääntämällä nimi naisen nimeksi. Ihan kuin se muka olisi joku loukkaus! Sehän on kehu Markjalle ja loukkaus naisille. Jos meillä todella olisi palstalla Markjan sijasta Marja, kenties säästyisimme suurelta osalta huorittelua, asiattomuuksia ja muuta idiotismia. IMO.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rimma »

PaulaDrew kirjoitti:Mua ärsyttää, kun erästä yritetään loukata vääntämällä nimi naisen nimeksi. Ihan kuin se muka olisi joku loukkaus!
Voin sanoa että se ei ole yritys loukata Markjaa millään tapaa, vaan lähinnä tapa joka on jäänyt ikävästi päälle. Ehkä kuvastaa myös sitä neitimäistä nalkutusta asioista joista nalkuttaa jatkuvalla syötöllä. En siis ite henk. koht. yritä loukata, tai mitään muutakaan vääntämällä sitä nimeä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Mua ärsyttää tuo ihme flirttailu ja vonkaaminen mikä palstalla on käynnissä ja vielä vitsin heittokin. Aikuiset ihmiset. Hankkikaa hotellihuone, jos noin pahassa puutteessa olette. Asiallinen keskustelupalsta menee tärviölle teidän takianne.
Täällä puhutaan rikoksista ja rikoksissa ei ole mitään seksuaalista, paitsi seksuaalirikoksissa ja niissäkin se on kieroutunutta, joten menkää heittämään sitä läppäänne johonkin muualle.

Sivistynyt ilmapiiri menee pilalle, kun lähes kaikissa ketjuissa vaan hakkaillaan (paitsi bodofiilit, jotka eivät ole edes seksuaalisia olentoja) ja muuten sen vielä kestäisi, mutta vedin kuuman aamuteeni sieraimeen (ei se tee mitään, mutta se pussi oli hakala saada sieltä pois kun naru katkesi), koska huomasin kahdessa ketjussa puhutun piiskaamisesta! Siinä ei ole mitään hauskaa saati nautinnollista, että joku saisi piiskaa, vaan rikollistahan moinen pahoinpitely on. Hyi-yäk!

Pääsyyllisinä tähän palstan sisältäpäin mädättämiseen ovat verrattain tuoreet nimimerkit MotiivitOn, MotiivitOn ja Damien, vaikka en nimiä haluaisi mainitakaan. Naiset ovat luonnollisesti viaton osapuoli tässä kieroutuneessa leikissä.

Ehdotankin siis, että palstan sääntöihin lisätään huumoripohjaisen jutustelun kielto, kaikenlainen seksuaalissävytteinen yhteydenpidon kielto vastakkaiseen tai omaan sukupuoleen (koskisi myös yksityisviestejä, jotka modet tarkistaisi) ja ennen kaikkea sarkasmin kielto, koska kaikki ei sitä kykene ymmärtämään.

MotiivitOn ja sivupersoonansa tulisi bannata iäksi kaikista mahdollisista IP-osoitteista, myös menneistä, kuten tulevista ja Damien voitaisiin teloittaa aamunkoitteessa delete-näppäimellä.

Moderaattorit, toimikaa palstan parhaaksi ennen kuin on liian myöhäistä, palauttakaa kuri ja järjestys! Fire at will.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
elisa_day
Jack Bauer
Viestit: 923
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 3:11 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Ei kiitti... just nyt ei tee mieli... *nielaus*
Ei kai se piirakka niin kuivaa ole, ettei uppois ilman rasvaa? :wink:
Tunnistaako MotiivitOn kirjoittajan? Vihje: ketjusta Pub Prison.

edit. Hymiö :)
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

elisa_day kirjoitti:
Ei kiitti... just nyt ei tee mieli... *nielaus*
Ei kai se piirakka niin kuivaa ole, ettei uppois ilman rasvaa? :wink:
Tunnistaako MotiivitOn kirjoittajan? Vihje: ketjusta Pub Prison.
Erinomainen esimerkki kyseisen kolmikon kirjoittelusta. Tuon oli pakko olla MotiivitOn tai MotiivitOn joka tuollaisen mauttomuuden päästi näppäimistöltään. Kamalaa luettavaa, teepussi kirvelee vieläkin.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Stanan perwot :twisted:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Damien »

Annanpas tähän nyt oman vastineeni vaikka se todennäköisin johtaa tämänkin keskustelun harhaan. :wink:

Kesäkiima(tai demonit) tuntunevat vallanneen muutaman kirjoittajan täällä totaalisesti.
Onneksi eräät nimimerkit ovat ottaneet modejen hommat omiin käsiinsä ja ovat
armottoman suorasanaisesti, sekä jo ruoskia apunaan käyttäen rankaisseet näitä
hävyttömiä irstailijoita jotka ovat saaneet vakavamielisen mentaliteetin joidenkin
kohdalla järkkymään ja hersymään.

Itse ehdottaisin allekirjoittaneen, MotiivitOn-nimimerkin sekä muutaman muun kirjoittajan
homoeroottisten sivupersoonien pikaista kemiallista kastraatiota.
Jos tämäkään ei toimi, aloittakaamme liian seksuaalisten ja hilpeiden kommenttien joukkopuhdistus.

Vaadin hymiöihin lisättävän ironisesta heitosta varoittavan kuvan jotta jopa
kuurotkin voisivat ymmärtää nämä lauseet niinkuin ne on tarkoitettu.
Ironian täyskieltoa harkittakoon jos tämä ei toimi.

Damien
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Minua ärsyttää suunnattomasti se, että täällä on erikseen baari, känniläisten keskustelu ja muutenkin kaikki huuhaa ja vapaa keskustelu osio, sekä vielä gallup ja siellä kaikenmaailman rakkausmusiikin postaus.
Ärsyttää, suorastaan VITUTTAA, että täällä pitää keskustella mitään muuta, kuin siitä, mistä puute. Eli rikoksista.
Ottaa päähän myös niin sairaan V*** paljon, että edes lautamiesosio ei saa olla rauhassa VITTU osasto, vaan tänne pitää alkaa sotkemaan kaiken maailman kesäkiimasia eronneiden ja karanneiden hakkailuja.
Mutta, olen VIT..siis VIISAS ja en puhu tästä sen enempää, ettei kukaan nyt vaan tunnistanu itteensä tästä mun VITUTUKSESTA.
Mun puolesta, jätetään vaan asia tähän, emmää mitään V*** soppaa halua hämmentää. Ainakaan lautamiehissä. Eiköhän sille ole sitten eri osasto.
Mutta siis, ihmiset keskittykää olennaiseen, tiedätte kyllä mihin! 8)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

rosamarine kirjoitti:Mutta siis, ihmiset keskittykää olennaiseen, tiedätte kyllä mihin! 8)
Ainakin mulla se olennainen on ollut jokapäiväisen elämän siedettäväksi tekeminen. Pahoillani olen, jos se jonkun päivän pilaa. (tämä oli siis sen mun homopersoonan mielipide, varsinaisesti mua ei ihan kovin kovasti kiinnosta pilaako vai eikö pilaa, laskeeko palstan tasoa vaiko ei) :lol:

Ärsyttää kun ei täältä saa edes bannia! :evil:
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

MotiivitOn kirjoitti:Ärsyttää kun ei täältä saa edes bannia! :evil:
BAN, BAN, BAN, siinä sulle, riittääkö :lol:
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

MotiivitOn kirjoitti: varsinaisesti mua ei ihan kovin kovasti kiinnosta pilaako vai eikö pilaa, laskeeko palstan tasoa vaiko ei) :lol:
Ärsyttää kun ei täältä saa edes bannia! :evil:
Olen jo täysin piloilla 8)

Ärsyttää myös se, että aion tästä eteenpäinkin heittää aiwot (kuumeisen työskentelyn jälkeen) narikkaan ja ottaa pepsi dietia, punkkua, wiskiä, sidukkaa, valkkaria jne jne baari Prisonissa, ehkä myös jubailla joidenkin armottomien naistenmiehien kanssa, en mainitse nimiä (Damien ja Mot ja pari muuta).
Ottaa myös vietävästi nuppiin että Ellulla on kolmipäinen raippa (mistä sekin on sen saanu... hmph)
Clyden popparit ottaa kans päähän, ikinä se ei tarjoo muille!

Ot: yhtään ei ärsytä kokoNelson ketju, lisää samankaltaisia älykkäitä keskusteluita kehiin :mrgreen:

Vielä yksi ärsytys! Ottaa vietävästi päähän CIA:n johtajan nimi on Leon Panetta!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Vai on MotiivittutOn sitä mieltä, että Bodomista kirjoittelevat eivät olisi muka seksuaalisia ja siinä tämä alyn pikkujättiläinen ampuu kylläkin pahasti skuttaan.

Meikä "sipaisee viikseen" aina kun on mahdollista ja ainakin kerran päivässä se mahdollisuus suodaan.

Luulen, että tuollaisella ööllä on itsellään melkoiset sukupuoliset traumat, kun toisille niitä on tyrkyttämäsä syyttä suotta.
Lukittu