Raisa Räisäsen reitille
Raisa Räisäsen reitille
Minfon pk-seudun murhakierroksesta tuli luettua hyvää palautetta että uskaltaisikohan sitä ehdottaa omaa. Nyt kun tuo Raisan tapauskin on taas noussut enemmän ylös noiden vinkkien myötä joten nyt olisi hyvä aika tälle. Eli lyhyestä virsi kaunis; kokoonnutaan Tampereella Raisa Räisäsen tapauksesta kiinnostuneiden kanssa. Kierretään se reitti mistä tapaus alkaa ja käydään paikoissa mistä Raisasta oli havaintoja (mm. Sokoksen kulma, kyytiin nouseminen, casablanca..). Kävellessä ja siinä asioita pohdiskellessa saa asia uusia näkökulmia ja helpottaa tapauksen pohtimista kun tietää millaiset ne välimatkat ovat oikeasti olleet.
Ketään innostuneita?
Ketään innostuneita?
Nanika ga tooku matteiru to
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Raisa Räisäsen reitille
Itsekin nykyään ex-tampesterilaisena, kyllä oon kiinnostunut, millaiseen aikaan olet miettinyt tätä toteuttaa?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Heinäkuu mikäli mahdollista. Katsotaan miten saadaan porukkaa innostumaan ja millainen aika sopii sitten kaikille.
Ehdotuksia niin ajasta kuin muutenkin järjestämisestä otetaan vastaan!
Ehdotuksia niin ajasta kuin muutenkin järjestämisestä otetaan vastaan!
Kuten jo aikaisemmin ilmoitin, niin olen kiinnostunut. Heinäkuussa olisi tarkoitus tehdä pieni retki ulkomaailmaan, joten jos retkikunnan retki sattuu juuri niille ajoille, niin sitten ei voe mittään. Eli siis sopikaa ja miettikää vaan päiviä, niin minä osallistun sitten mahkujen mukaan!
Jotain materiaalia olisi varmaan myös hyvä ottaa mukaan (kartta, aikajana, julkaistuja kuvia, lehtiartikkeleita..). Kivaa, toivottavasti pääsen osallistumaan!
Jotain materiaalia olisi varmaan myös hyvä ottaa mukaan (kartta, aikajana, julkaistuja kuvia, lehtiartikkeleita..). Kivaa, toivottavasti pääsen osallistumaan!
Hip!
Minuakin kiinnostaisi todella kovasti tämä juttu! Heinäkuun loppupuoli sopisi minulle näillä näkymin parhaiten...mutta mites muille...
Minuakin kiinnostaisi todella kovasti tämä juttu! Heinäkuun loppupuoli sopisi minulle näillä näkymin parhaiten...mutta mites muille...
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
-
rosamarine
- Adrian Monk
Heinäkuun puolen välin olen työreissussa muutaman päivän ja elokuun alussa oli se Madonnan keikka, siinä näin äkkiseltään mun pakolliset...mutta siis päivämääriä vaan, niin laitan kalenteriin.
Eli näillänäkymin sopisi se heinäkuun loppu? Kiva että olisi porukkaa lähdössä vaikka amatööri sitä järjestäisikin.
Ikävä kyllä omat lehtileikkeleet Raisasta (ja muista) meni siinä kun äiti päätti polttaa ne silloin kun asuin vielä kotona. Oli siis ihan sieltä alusta alkaen kaikki lehtileikkeleet mitä iltalehdessä oli
Eli jos joltakulta muulta löytyy niin ottakaa tietenkin mukaan!
Jos jotakuta kiinnostaa ja ikää löytyy niin noissa "Raisan baareissa" voisi käydä pistäytymässä myös kupposella sen reitin jälkeen.
Tarkoitus oli mulla kerätä jonkinlainen ns. aikajana siitä missä ja milloin Raisasta on tehty havaintoja
Oli ihan hyvä veto tehdä tästä erikseen aihe koska näytti hukkuvan tuonne Raisan omaan topikkiin.
Ikävä kyllä omat lehtileikkeleet Raisasta (ja muista) meni siinä kun äiti päätti polttaa ne silloin kun asuin vielä kotona. Oli siis ihan sieltä alusta alkaen kaikki lehtileikkeleet mitä iltalehdessä oli
Eli jos joltakulta muulta löytyy niin ottakaa tietenkin mukaan!
Jos jotakuta kiinnostaa ja ikää löytyy niin noissa "Raisan baareissa" voisi käydä pistäytymässä myös kupposella sen reitin jälkeen.
Tarkoitus oli mulla kerätä jonkinlainen ns. aikajana siitä missä ja milloin Raisasta on tehty havaintoja
Oli ihan hyvä veto tehdä tästä erikseen aihe koska näytti hukkuvan tuonne Raisan omaan topikkiin.
Sitä minunkin tekemää aikajanaa saa ihan vapaasti käyttää ja muokkailla (löytyy sieltä Raisa-ketjusta siis). Lehtileikkeitä ei mulla ole, kun inhoan kaiken ylimääräisen tavaran hamstraamista..
Mutta voin tulostella noita mitä netistä löytyy ja koota jonkun faktat ja fiktiot- kansion (varoitan, olen järjestelmällinen ihminen isolla jiillä).
Heinäkuun loppu voisi sopia minullekin.
Ja Clyde, sinähän oot tämän neitiporukan viestikuningatar..
Naiset liikkeellä, ei juma, mitäköhän siitäkin seuraa..
*hei kattokaa kun kiva hame tuolla hennesin ikkunassa.. niin juu siis tästä se tuli ja tuonne se meni..*
Heinäkuun loppu voisi sopia minullekin.
Ja Clyde, sinähän oot tämän neitiporukan viestikuningatar..
Huh onneksi en sentään ole noin nainen. Mua alkoi itseasiassa jo pelottaa tuo lause.. Miten mä selviän joidenkin naisten kanssa? Voi kylli vieköön..elisa_day kirjoitti:Naiset liikkeellä, ei juma, mitäköhän siitäkin seuraa..*hei kattokaa kun kiva hame tuolla hennesin ikkunassa.. niin juu siis tästä se tuli ja tuonne se meni..*
Hih, en minäkään ole niiiin nainen (testin mukaan aika lailla fifty-fifty), mutta tuosta rosesta ja pinkcatzista en tiiä.. 
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
No mä voin tulla "paimeneks",ni ei mee pelkäks näyteikkunoiden tuijotteluks koko hyvä idea.
Nii ja muuten osallistujille sit kaikki tarkemmat ajat,paikat ym. YVnä ettei koko Tampesteri ilmesty "kuokkimaan" tapahtumia. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Elisan hyväksyn tietenkin kartturiksi
koska sen viesti Raisan ketjussa oli mun mielestä hyvä. Sen bongasin sieltä jo aiemmin ja siitä tulikin mieleen että pitää ottaa ne kaikki havainnot/"havainnot" ylös mutta nyt mun ei sitten tarvitsekaan. Erikseen sitten voisi laittaa, kuten J.D ehdottikin, ne varmat faktat eli mitä oikeasti tiedetään asiasta ja havainnoista.
Elisa, sä pelottelet pian kaikki pojat pois täältä
/muoks; laitankin ajan yksäreillä ilmoittautuneille. Katotaan yksäreillä se kellonaika.
Elisa, sä pelottelet pian kaikki pojat pois täältä
/muoks; laitankin ajan yksäreillä ilmoittautuneille. Katotaan yksäreillä se kellonaika.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ja eikös siinä oo matkan varrella pari kivaa terassiakin
Kerran siitä viikinkiraflasta myivät mulle olevinaan 12cl punkkua, mut sain johonkin karahviin sen, ja sitä oli puol litraa
Mutta siis heinäkuun lopulla, juuh vois olla...
Mutta siis heinäkuun lopulla, juuh vois olla...
Onhan siinä vaikka ja mitä terasseja. Katsotaan sitten porukalla mihin päädytään. Mutta muistetaan pitää toisista huolta
kun kerran tuollaiselle retkellekkin vielä lähdetään.
Tää intoutui nyt tästä ihan täysin
Tää intoutui nyt tästä ihan täysin
Onhan meillä tuo John Doe sitten matkassa meitä paimentamassa..Clyde kirjoitti:Onhan siinä vaikka ja mitä terasseja. Katsotaan sitten porukalla mihin päädytään. Mutta muistetaan pitää toisista huoltakun kerran tuollaiselle retkellekkin vielä lähdetään.
Niin ja kameraa myös mukaan, onko joukossamme lahjakasta tai edes semi-lahjakasta valokuvajaa?