Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Maybrick
Perry Mason

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Tuo on parempi. Ainahan me kahvia saadaan kotonakin. Sun pitää Damien alkaa levittää huhua että on peukalo keskellä kämmentä etkä erota jakoavainta ruuvimeisselistä. Pelastaa tulevaisilta onkelmilta. Ja koviksen nahka olis hyvä lisä.
Nothing is quite what it seems
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Höpö höpö.Tosimies ei pelkää nössöillä tarpeen ja naisen vaatiessa. 8)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Milloins se nainen sellaista vaatimalla vaatii? Se pitää vain tosimiehen huomata ilmastonmuutoksesta ja ajan merkeistä...
Tänään edelleen ärsyttää että se Keisarin ääliö (kissa) ei vieläkään ole ilmaissut itseään alaisilleen (meille perheelleen) vaan teurastaa vain jäneksenpoikia maastossa ja leikkii sissiä. :evil:
Nothing is quite what it seems
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Olen totaalisesti hukannut asiakkaan puhelinnumeron. Eikä numerotiedusteluista ole apua, kun ei muista edes etunimeä.. :evil: Huominen tapaaminen pitäisi sopia, joten nyt alkaa ärsyttää pikkuhiljaa. Tietääkö kukaan mitään kauppaa, mistä voisi ostaa uudet aivot?
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

elisa_day kirjoitti:Olen totaalisesti hukannut asiakkaan puhelinnumeron. Eikä numerotiedusteluista ole apua, kun ei muista edes etunimeä.. :evil: Huominen tapaaminen pitäisi sopia, joten nyt alkaa ärsyttää pikkuhiljaa. Tietääkö kukaan mitään kauppaa, mistä voisi ostaa uudet aivot?
Ootko soitellu sen kanssa aikaisemmin? Aattelin vaan josko olis vielä kännyn lokitiedoissa tallessa, vaikkei varsinaisesti kännykän osoitekirjassa muistissa olekaan. (itselläni jää esim 30vrk loki kokoajan luuriin).
"Yöperho on koteloitunut"
elisa_day
Jack Bauer

^ Juu kävin ne jo läpi. Siitä on jo yli kuukausi kun hänen kanssaan soittelin, joten ei löydy kännykästä. Lupasin tänään soitella ja sopia huomisen tapaamisajan tarkemmin, mutta näyttää siltä, että joudun vaan "pöllähtämään" paikalle.. :lol: (<- hullun naurua)
elisa_day
Jack Bauer

JES! Löytyi. Ja minä olen niin tyhmä, niin tyhmä.. :lol: Tarvitsen edelleen ne uudet aivot. Numero oli minun muistikirjassa, jonka olemassa oloa en muistanut.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Ethän sie tyhmä ole...keskittymiskyvyn puutetta ehkä...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

elisa_day kirjoitti:Tarvitsen edelleen ne uudet aivot.
Jos löydät välittäjän, pystyisitkö samalla utelemaan, saataisiinko kimppa-alennusta?

Viikon parhaat:
- unohdin tämänpäiväisen asiakaskäynnin (jossa itse olen siis asiakkaana) täysin. Heräsin puhelinsoittoon, jossa kyseltiin, mihin auton voi parkkeerata.
- olin taannoin liikkeellä varusteilla, joissa lukee oma nimeni. Kun sitten ventovieras innostuu utelemaan kuulumisia minua nimeltä puhutellen, mietin pääni puhki, mistä henkilön tunnen vai onko kyseessä kenties minua pidempäänkin seurannut pervertikko. Vastasin kyselijälle nopeasti jotain ja pakenin paikalta. Tajusin asian vasta jälkeenpäin.
elisa_day
Jack Bauer

joey kirjoitti: Jos löydät välittäjän, pystyisitkö samalla utelemaan, saataisiinko kimppa-alennusta?
Jos ei saada, niin ostetaan kimppaan jotkut yli-ihmisen aivot. Laitetaan puoliksi.

Menee vähän ooteeksi, mutta tässä hauska juttu muistamattomuudesta ja keskittymiskyvyn puutteesta: yksi tuttuni yritti ottaa piilolinssejä pois silmistään. Muutaman minuutin ronkkimisen jälkeen hän oli muistanut, ettei ollut laittanutkaan piilareita sinä päivänä. :lol:
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

^ Mulle käy noin jatkuvasti. Ja viidentoista vuoden piilarinkäytöllä silmämunat ovat jo niin karaistuneet ettei sitä heti tunne onko siellä linssiä vai ei. Sitten kun sitä ei löydy, pitää alkaa vain katsella ympärilleen, että näenkö vai enkö :shock: . Aivokauppaan... :arrow:

Hirveästi ei ärsytä muu kuin kämppä. Haluan 20 neliötä lisää keittiötilaa VÄLITTÖMÄSTI!
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ärsyttää kun ei ole skumppaa. Nyt olisi tarvis ja syytäkin.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kylli kirjoitti:Ärsyttää kun ei ole skumppaa. Nyt olisi tarvis ja syytäkin.
Mitä Kylli juhlistaisi?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Kylli aina syy löytyy Skumppaan.....Jottei menis täysin OTeeks,ni mua ärsyttää tänään se,ettei mikään ärsytä tänään,höh! :lol: 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Niin siis sano muuta, kuule Chopper nyt lopetat tuollaisen jatkuvan ot:n lähettelyn!

Kyllin toive toteutui tänään. Siinä syytä kerrakseen vaikka ärsyttävän oikeaan tuo John taas kerran osui sanoessaan että skumppaan on aina syytä. Ja tää ärsytys on jatkunut nyt jo useita tunteja eikä millään hellitä: skumppaa! Miksei sitä ostanut henkilö jonka vastuualueeseen se olisi kuulunut?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Lukittu