Terveyttä purkista

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
PaulaDrew
Jack Bauer

Re: Terveyttä purkista

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

En käytä. Talvisin on mennyt pari putkiloa Beroccaa joka vuosi, mutta viime kuukausina olen tehnyt niin perusteellisen remontin ruokavaliooni, että nähtäväksi jää onko sillekään tarvetta ensi talvena. Vaikutus esim. vireystasoon ja mielialaan on ollut aivan tyrmistyttävä!
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

En käytä vitamiineja.En ole myöskään juuri koskaan sairaana.Perusruoka tuntuu toimivan kohdallani.
WhoIam
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Monivitamiini valmisteita en voi syödä koska ne sisältää rautaa ja c-vitamiinia jotka on mulle kiellettyjä, mulla kerääntyy kaikki rauta elimistöstä siselimiin mikä tuhoo sitte niitä sisäelimiä eli rauta ja c-vitamiini on kieletyllä listalla. D-vitamiinia ja Kalsiumia menee luustosairauden takia ja magnesiumia menee vaikean magnesiumin puutoksen hoitoon.
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

D-vitamiinia ja Kalsiumia tulee purkista napsittua. Kalcipos-D taitaa etiketissä lukea jos oikein muistan, luuston vahvistamisen lääkäri määräillyt.
"Yöperho on koteloitunut"
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Olen nappaillut vitamiineja ja hivenaineita koko pienen ikäni, mutta nykyisin useimmat pillerit eivät natsaa, koska niihin on tungettu kaikenmaailman apuaineita, joita en voi syödä. Onneksi on vitaminoidut mehut sun muut, sekä luonnolliset että "luonnottomat", joita yritän juoda säännöllisesti. B-vitamiinin suhteen taitaa jopa lipsahtaa usein yliannostuksen puolelle, koska niitä on energiajuomissa niin paljon. Rautakin tulee pullosta, mutta ei suun kautta.
Every ship must sail a world.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Nappailen ravintolisiä, varsinkin Epa-tuote on hyvä, pitää stressioireet kurissa. B-vitamiineja ja piitä luonnollisina menee ja kausittain muita tarpeen mukaan. Olen kuulemma 20 vuotta ikääni nuoremman näköinen 8) Niinkuin avatarinkin kuvasta näkyy, ihoni on täysin virheetön ja rypytön, kuin vauvalla...
Nothing is quite what it seems
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Joo, älä loukkaannu, mutta kuva näyttää kyllä aika vanhalta :D .

Itse yritän muistaa jokapäiväisen D3-annokseni. Muita purkkiravinteita en syö.
WhoIam
Remington Steele

Solmu kirjoitti:D-vitamiinia ja Kalsiumia tulee purkista napsittua. Kalcipos-D taitaa etiketissä lukea jos oikein muistan, luuston vahvistamisen lääkäri määräillyt.
Joo mulla menee tota samaa kalsiumia myös mutta lääkärin mukaan tuon sisältämä d-vitamiini määrä ei oo tarpeeksi joten vielä lisänä minisun strong.
Solmu
Adrian Monk

WhoIam kirjoitti:
Solmu kirjoitti:D-vitamiinia ja Kalsiumia tulee purkista napsittua. Kalcipos-D taitaa etiketissä lukea jos oikein muistan, luuston vahvistamisen lääkäri määräillyt.
Joo mulla menee tota samaa kalsiumia myös mutta lääkärin mukaan tuon sisältämä d-vitamiini määrä ei oo tarpeeksi joten vielä lisänä minisun strong.
Heh, onkohan meillä sama lääkäri? :lol:
Meinaan vaan kun edellispäivänä oli puhelinaika osteoporoosi-lääkärille (sille on joku hieno Lat. nimikin mutten nyt muista) ja se oli katsellut mun labroja ja kehoitti mua hakemaan tuota MiniSunia myös apteekista :mrgreen: En oo kyllä vielä hakenut, katsotaan jos huomenna muistais apteekissa poiketa.

Edit: Endokrinologi tais olla se "luustolääkärin" latinankielinen termi. googlettelin kyllä, en ulkoa muistanu millään enka jaksanu sairaalapapereitani hyllystä hakea.
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Koen aiheelliseksi tuoda esiin pari faktaa jotka sivuavat aihetta hitusen.

http://www.ravitsemusjaterveys.fi/

http://www.tiede.fi/keskustelut/laaketi ... 39451.html

Purkkivitamiinit ovat vain alku oikealle tielle. Viljojen syöntiä on vähennettävä, samoin hiilihydraattien. Valtio on valehdellut kansalle ravitsemussuosituksista. Syökää lihaa, syökää rasvaa, juokaa maitoa (punaista)!
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Solmu
Adrian Monk

Judge Dredd kirjoitti: Purkkivitamiinit ovat vain alku oikealle tielle. Viljojen syöntiä on vähennettävä, samoin hiilihydraattien. Valtio on valehdellut kansalle ravitsemussuosituksista. Syökää lihaa, syökää rasvaa, juokaa maitoa (punaista)!
Kyllä minulle on lääkäri nuo punaisen maidon, lihan yms syönnin edut ja kehoitukset myös kertonut.. ja niitä myös syön ja juon.
Tietynlaiset sairaudet vaan kun "pakoittaa" vielä purkista napsimaan, terveen ihmisen kannalta ja normaalista ruokavaliosta tarpeeksi saatavia vitamiineja tuon kaiken lisäksi.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

WhoIam kirjoitti:...mulla kerääntyy kaikki rauta elimistöstä siselimiin mikä tuhoo sitte niitä sisäelimiä eli rauta ja c-vitamiini on kieletyllä listalla.
mulla on lapsesta saakka ollu korkea hemoglobiini, jotain 165 tms. vaikka oon nainen (veri ohenee säännöllisin väliajoin kuukautisten vuoksi) ja kasvissyöjä. en tajua mistä sitä rautaa kehoon niin paljon kerääntyy. lääkäri sano et ruisleivässä on paljon rautaa, mut toisaalta siinä on niin paljon muita hyviä aineita (kuituja jne) ettei sen syömisestä kokonaan pitäisi kuitenkaa luopua.. baby-aspiriinia mulle on suositeltu ohentamaan verta. faijalla on kans paksu veri et se saattaapi olla jotain perinnöllistäkin.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^totta. vähän veikkaan et sen verta nykyihmiset syö lisä- ja säilöntäaineita et tuskin kuoltuamme ees kunnolla maadutaan :?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
WhoIam
Remington Steele

Solmu kirjoitti: Heh, onkohan meillä sama lääkäri? :lol:
Meinaan vaan kun edellispäivänä oli puhelinaika osteoporoosi-lääkärille (sille on joku hieno Lat. nimikin mutten nyt muista) ja se oli katsellut mun labroja ja kehoitti mua hakemaan tuota MiniSunia myös apteekista :mrgreen: En oo kyllä vielä hakenut, katsotaan jos huomenna muistais apteekissa poiketa.

Edit: Endokrinologi tais olla se "luustolääkärin" latinankielinen termi. googlettelin kyllä, en ulkoa muistanu millään enka jaksanu sairaalapapereitani hyllystä hakea.
Tuskin on samaa lääkäri jos sulla ei oo tapana käydä lasten ja nuorten sairaalassa lastenlääkärillä :mrgreen: Syötkö sie osteoporoosi lääkettä kalsiumin ja d-vitamiinin lisäksi?
Vastaa Viestiin