Michael Jackson on kuollut.
Re: Michael Jackson on kuollut.
rimma, kuten joku tuolla kommentissa sanoikin niin miten tuo varjo menee koko tuon ovensuun poikki ilman että näkyy kuvassa?
Nanika ga tooku matteiru to
Tuo varjo kävelee eteenpäin kumartuneena kuin kameramies joka säätää tai tarkistaa välineitään. Mutta ei pilata Derek Acorahin mahdollista tulevaa ohjelmaa kyynisillä arvioilla
Koomista. Vain häiriintyneet sielut... ovatko fanit oikeasti noin tyhmiä?- Olette hulluja! Se on liian pitkä ollakseen Michael. Hänen sielunsa ei vaella Neverlandissa, vaan lepää rauhassa. Vain häiriintyneet sielut hiipivät ympäriinsä, kirjoittaa toinen fani.
Nothing is quite what it seems
Miten tarkkanäköistä (siis muiltakin).Mie en erota muuta kuin harmaan hahmon joka liikkuu paikasta a paikkaan b , en pysty muuta analysoimaan noin huonolaatuisesta pätkästä.Maybrick kirjoitti:Tuo varjo kävelee eteenpäin kumartuneena kuin kameramies joka säätää tai tarkistaa välineitään.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Eihän varjo tuollalailla näy.. Eiköhän toi ole CNN:n kesätyöläisten kuvamanipulaatio, elikkäs jekku. 
"Yöperho on koteloitunut"
Kumartunut kävely näkyy erityisen selvästi jossakin noista monista linkeistä, kelatkaa läpi niin se on aivan selvä. Suorastaan näkee kuinka hahmo tiiraa katseellaan jotain namikkaa. Mutta minä olen kyllä tottunut ja todella harjaantunut havaitsemaan tuon tyyppisiä asioita...
Eikö kukaan muka näe samallalailla? Pöh
En silti väitä sen olevan kameramies tai muuta sellaista.
Eikö kukaan muka näe samallalailla? Pöh
En silti väitä sen olevan kameramies tai muuta sellaista.
Nothing is quite what it seems
- rötösherra
- Alibin satunnaislukija
Pakkomaininta kerran nähdystä ja karmeasta Ihmemaa Ozin uusintalämmityksestä The Wiz http://www.imdb.com/title/tt0078504/, jossa Jacksonin rooli oli variksenpelätti - ja jolta puuttui krhm.. aivot.Kakira kirjoitti:^
Michael Jackson haudataan ilman aivojaan
Sunnuntai 5.7.2009 klo 16.36
Popin kuningas haudataan tiistaina, vaikka hänen aivonsa ovat yhä kuolinsyyn tutkijoiden testattavina.
Näkyykös Jackon muistotilaisuus töllöstä täällä Suomessa?
valon lähde on käytävän päässä olevan huoneen vasemmanpuoleisessa seinässä, joku kulkee valon ohi, ei ovensuun ohi. siksi näkyy pelkkä varjo eikä sen aiheuttajaa.Clyde kirjoitti:rimma, kuten joku tuolla kommentissa sanoikin niin miten tuo varjo menee koko tuon ovensuun poikki ilman että näkyy kuvassa?
piirsin kuvan selventämään mitä tarkotan:

"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
yle areenasta tulee suorana Michael Jackson memorial tänään klo 18:00 (kesto:7h)Wivi kirjoitti:Näkyykös Jackon muistotilaisuus töllöstä täällä Suomessa?
http://areena.yle.fi/
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
En tiedä. En ole alan ammattilainen vaan esitän lähinnä oman mielipiteeni asiaan. Sitä tuttua spekulaatiota koko tekstiClyde kirjoitti:rimma, kuten joku tuolla kommentissa sanoikin niin miten tuo varjo menee koko tuon ovensuun poikki ilman että näkyy kuvassa?
esmes- aika hyvin tuossa kuvasi mahdollista tilannetta.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
esmes, kiitos piirroksesta. Jotenkin kun tuota videota katsoi niin oletti että se ihminen olisi tullut siihen jo näkyviin. Mutta tuskinpa tuo mikään muu edes on. Eriasia on jos siellä ei todistetusti ollutkaan ketään muuta noiden lisäksi 
Nanika ga tooku matteiru to
Yllättävän hyvälaatuista sekä kuvallisesti että äänellisesti tuo streami, eikä ole edes p'ätkinyt.esmes- kirjoitti:yle areenasta tulee suorana Michael Jackson memorial tänään klo 18:00 (kesto:7h)Wivi kirjoitti:Näkyykös Jackon muistotilaisuus töllöstä täällä Suomessa?
http://areena.yle.fi/
"Yöperho on koteloitunut"
Itse asiassa minä oikeasti uskon, että se oli/on Michael Jacksonin "haamu". Uskon vakaasti siihen, että ensinnäkin me synnymme uudestaan ja että toiset jäävät haamuiksi vaeltamaan vielä. Jälleensyntymä loppuu kun olet elänyt onnellisen ja täyteläisen elämän. Niin kauan kun elämässäsi on jotain korjattavaa synnyt uudelleen. En viitsi kertoa (jos en jossain ole jo kertonut
) missä itse uskon eläneeni ja kuolleeni edellisessä elämässä ja tiedän, että seuraava elämä tulee kyllä. Paljon korjattavaa
Traagisen kuoleman kohdanneet saattavat jäädä haamuiksi. Myös muuten kuolleet ehkä mutta itse uskon, että sellaiset jotka eivät ole ehtineet ollenkaan valmistautua kuolemaan tulevat takaisin asuinsijoilleen jatkamaan "elämäänsä". Michael on vielä vähän levoton ja ihmeissään joten vaeltaa.
Traagisen kuoleman kohdanneet saattavat jäädä haamuiksi. Myös muuten kuolleet ehkä mutta itse uskon, että sellaiset jotka eivät ole ehtineet ollenkaan valmistautua kuolemaan tulevat takaisin asuinsijoilleen jatkamaan "elämäänsä". Michael on vielä vähän levoton ja ihmeissään joten vaeltaa.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Äkkiäpä tuo olisi lähtenyt liikkeelle mutta toisaalta onhan sillä varmaan ollut kiire hakeaketsku kirjoitti:Itse asiassa minä oikeasti uskon, että se oli/on Michael Jacksonin "haamu". Uskon vakaasti siihen, että ensinnäkin me synnymme uudestaan ja että toiset jäävät haamuiksi vaeltamaan vielä.
ne aivonsa kuolemansyyntutkijalta ennen hautaamista..Brains!
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
Sattuiko kukaan katsomaan tuota muistotilaisuutta, mikä äsken tuli?
Se tytär Paris ja ne muutamat sanat
Se tytär Paris ja ne muutamat sanat
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.