Tohon, että kännyköihin ei mitään asennettaisi niin ei pidä paikkaansa. Kyllä niihin tietyissä tapauksissa asennetaan paljonkin kaikennäköistä ja erinlaisia ohjelmiahan noihin pystyy ihan itsekkin asennella jos vain taitoja riittää.Mike Manner kirjoitti:Hauska ja ihan viihdyttävä ketju![]()
Syntyi hassu ajatus siitä, että tällä palstalla spekuloidaan näkökulmia ja tapahtumien kulkua erillaisista rikoksista jne., mutta osa porukasta elää ihan Amerikassa näiden käytännön juttujen kanssa...
"-En päästä sisään, näytä etsintälupa?"![]()
"-Nyt ei ole virastoaika, tulkaa huomenna."![]()
![]()
Ja VoDKalle tiedoksi, että turhaan hommasit uuden luurin jos sen vaihdon aika ei ollut muuten. Televalvonta tapahtuu puhelinoperaattoreiden jne. kautta, eli kännykkään ei uiteta lutikkaa tms...
Käsi- ja jalkaraudoissa, kun neljä järjestypoliisin konstaapeliä kantoi sinua kämpästä ulos?VoDKa kirjoitti:Ai niin, yksi kysymys myös, mitä olen kuullut tosi monelta taholta, ja johon voisin samalla antaa vastauksen: Ei, minua ei viety minnekään käsiraudoissa.![]()
![]()
![]()
Mutta joo, VoDKalle pisteet kaapista ulostulon johdosta.
KRP ja (netti)tutkinta: Q&A
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Re: KRP ja (netti)tutkinta: Q&A
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Heti ekaksi sanon, että tämä ei ole trolli.
Loin tänä iltana youtube accountin nimeltä Thenaturalcondom. Accountti meni kuitenkin suspended tms., sanakirjalla käänsinsanan suljetuksi. Kiinnostuksen kohteeksi laitoin school massacres, ar-15 rifles, pistols and explosives. Suosikki musaksi laitoin Klamydian ja iskelmän. Suosikkielokuviksi Heatin ja 44 minutesin. Suosikki kirjaksi laitoin petrin matka myyrmanniin.
Account meni siis noin vartti noiden lisäämisen jälkeen suspended -tilaaan ja poistin accountin selityksenä että joku tutkii mun accounttia enkä pidä siitä, kirjotin ton suomeksi ja englanniksi.
Olen 13-vuotias, ja nyt mietin, tuleeko karhuryhmä huomenna rynnäköllä sisään? Koneillani on ostoslistoja, jotka sisältää luvanvaraisia aseita, olenko siis kusessa? Esim. yhteen ostoslistaan olen merkinnyt, että "hanki nämä sisällissodan sattuessa"?. Syytetäänkö mua nyt yleisvaarallisen rikoksen valmistelusta?
Psykiatrinen (osasto)hoito ei mulle ois mikään kauhistus, olen sen kokenutkin noin puolivuotta sitten, mutta mietin tosiaan, että tuleeko Karhu joku kaunispäivä sisään, kääntää koko talon ympäri, ja vie kännykät ja tietokoneet? Kotietsintää vaikeuttaisi se, että puolet talosta on täynnä tavaroita ja papereita erilaisissa kasseissa ja laatikoissa, joiden tutkiminen siististi on vaikeaa, ja aikaa kuluisi siihen virastoajoilla päiviä, ehkä jopa viikko.
Mut kysyn vielä, olenko nyt kusessa?
Loin tänä iltana youtube accountin nimeltä Thenaturalcondom. Accountti meni kuitenkin suspended tms., sanakirjalla käänsinsanan suljetuksi. Kiinnostuksen kohteeksi laitoin school massacres, ar-15 rifles, pistols and explosives. Suosikki musaksi laitoin Klamydian ja iskelmän. Suosikkielokuviksi Heatin ja 44 minutesin. Suosikki kirjaksi laitoin petrin matka myyrmanniin.
Account meni siis noin vartti noiden lisäämisen jälkeen suspended -tilaaan ja poistin accountin selityksenä että joku tutkii mun accounttia enkä pidä siitä, kirjotin ton suomeksi ja englanniksi.
Olen 13-vuotias, ja nyt mietin, tuleeko karhuryhmä huomenna rynnäköllä sisään? Koneillani on ostoslistoja, jotka sisältää luvanvaraisia aseita, olenko siis kusessa? Esim. yhteen ostoslistaan olen merkinnyt, että "hanki nämä sisällissodan sattuessa"?. Syytetäänkö mua nyt yleisvaarallisen rikoksen valmistelusta?
Psykiatrinen (osasto)hoito ei mulle ois mikään kauhistus, olen sen kokenutkin noin puolivuotta sitten, mutta mietin tosiaan, että tuleeko Karhu joku kaunispäivä sisään, kääntää koko talon ympäri, ja vie kännykät ja tietokoneet? Kotietsintää vaikeuttaisi se, että puolet talosta on täynnä tavaroita ja papereita erilaisissa kasseissa ja laatikoissa, joiden tutkiminen siististi on vaikeaa, ja aikaa kuluisi siihen virastoajoilla päiviä, ehkä jopa viikko.
Mut kysyn vielä, olenko nyt kusessa?
Tarkennan vielä, että mitään kouluammuntauhkaus videoita en ole nettiin tai koneelle tehnyt, enkä edes kuvannut koskaan.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Tuossa se syy.Dr. Sloan kirjoitti:Suosikkielokuviksi Heatin
Tottakai.No, ei nyt sentää.Toki jos tuon juutuubi-tilisi kokevat epäilyttäväksi,Dr. Sloan kirjoitti:Olen 13-vuotias, ja nyt mietin, tuleeko karhuryhmä huomenna rynnäköllä sisään? Koneillani on ostoslistoja, jotka sisältää luvanvaraisia aseita, olenko siis kusessa? Esim. yhteen ostoslistaan olen merkinnyt, että "hanki nämä sisällissodan sattuessa"?. Syytetäänkö mua nyt yleisvaarallisen rikoksen valmistelusta?
saattaavat pyytää vanhemmiltasi koneesi tarkistettavaksi.
En kuitenkaan pitäisi todennäköisenä että poliisi pitää kolmetoistavuotiastaDr. Sloan kirjoitti:Mut kysyn vielä, olenko nyt kusessa?
iskelmädiggaria yleiselle turvallisuudelle vaarallisena.
Jos kuitenkin yhteyttä ottavat, eivät tule ikkunoista savukranaattien kanssa.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Tosin jos päättäävät tarkistaa, oli tämän kirjoittaminen foorumille tosi fiksua
:
Dr. Sloan kirjoitti:Myönnän rötösteleväni. Jo rikosoikeudellisesti vanhentuneena tekona voin paljastaa, että järjestin ensin paniikin ja hain sitten kassalippaan itselleni. Lisäksi on "muutama" kerta tullut yön pimeinä tunteina lastattua kaupan takapihalta pullokoreja pakuun ja sitten myöhemmin palautettua korit. Hyvänä yönä saattaa tulla 150-200 euroa ja sitten huonompana vain 50€ euroa. Keskimääräinen ansio jotain vähän päälle 100€ yöltä. Kelvollinen ansio muutamien tuntien työstä vuorokaudessa. Tuntipalkka noin 20-25 euroa tunnilta. Ei koskaan ole käry käynyt. Teenkö sitten rehellistä työtä? Kyllä! Tuo "kierrätys" on vain harrastus, mutta tuolla tavoin ansaitsen noin 1500 euroa kuussa rehellisen palkan päälle. Rahoja ei tietenkään laiteta tilille vaan kätketään useisiin paikkoihin maastoon
.
Damien, mikä on sun mielestä prosentti, jonka todennäkösyydellä poliisi ottaa yhteyttä.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Tuohon minä en osaa sanoa mitään, jospa VoDka, minfon kouluammuskelu-expertti kertoisi hiemanDr. Sloan kirjoitti:Damien, mikä on sun mielestä prosentti, jonka todennäkösyydellä poliisi ottaa yhteyttä.
lisää?
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Keskustelu oli alunperin mennyt minulta lähes ohi, mutta kyselijälle on nyt vastattu yksityisellä. Pahoittelut vastauksen viivästymisestä.Damien kirjoitti:Tuohon minä en osaa sanoa mitään, jospa VoDka, minfon kouluammuskelu-expertti kertoisi hiemanDr. Sloan kirjoitti:Damien, mikä on sun mielestä prosentti, jonka todennäkösyydellä poliisi ottaa yhteyttä.
lisää?
Tuolla rötöstelyviestillä ei ole mitään merkitystä sen suhteen, tutkiiko KRP koneen vai ei noiden YouTube-juttujen vuoksi. Esimerkkinä mainittakoon, että takavarikoidulla koneella voi olla ihan rauhassa warea ja muuta ns. laittomaksi luokiteltua materiaalia jota KRP kyllä sinällänsä tutkii muissa yhteyksissä, mutta ei siinä tapauksessa jos epäillään kouluammuskelusuunnitelmista tai tuosta yleisen vaara...jotain. En edes muista enää koko nimikettä. Eli wareen eivät puutu, siitä eivät edes mainitse, kun etsivät sieltä koneelta vain nimenomaan vinkkejä siitä, että onko siellä suunnitelma oman peruskoulun räjäyttämiseksi vai ei. Tai oletko ollut yhteydessä aiempiin ampujiin, heidän tuttaviinsa tai muihin samasta rikoksesta epäiltyihin. (Minulta siis kyselivät nimenomaan lähinnä Lovehetarista, joka oli ystävälistallani ja siis Matti Saaren nettituttu, PeA:n isästä ja NaturalSelector92:stä, joihin olin ollut yhteyksissä.)
Eli tosiaan, vaikka KRP:llä olisi tiedossa tuo "rötöstely", niin siihen tuskin kiinnittävät huomiota, jos alkaisivat Dr Sloanin elämää tutkimaan tuon YT-homman vuoksi. Todennäköisesti kuitenkin jättävät rauhaan, koska tuo ei ole sen luokan rike, että edes KRP:tä jaksaa kamalasti kiinnostaa. Eiköhän se rahapula ole iskenyt sinnekin ja heidän tutkintalistallaan ovat nämä henkilöt, joilla on selkeästi enemmän potentiaalia ja jotka ovat huomattavasti enemmän vaaratekijöitä uhkauksin, kuvin, tekstein ja yhteyksiensä vuoksi.
Hauskana lisänä muuten mainittakoon, että YT-tilini on yhä pystyssä, vaikka KRP:n ensimmäinen kysymys taisi olla silloin aamulla kun tänne paukasivat: "Oletko <youtubenikkini>?" (Nikki sensuroitu, ihan vain teidän mielenrauhanne vuoksi.)
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.