New YorkissaMaybrick kirjoitti:
Missä olisit mieluiten viikon kuluttua tästä illasta?
Jos saisit päivän ajan olla kuka tahansa henkilö niin kuka haluaisit olla ja miksi?
New YorkissaMaybrick kirjoitti:
Missä olisit mieluiten viikon kuluttua tästä illasta?
Minä itse tietenkin!Chopper kirjoitti: Jos saisit päivän ajan olla kuka tahansa henkilö niin kuka haluaisit olla ja miksi?
Työtä.v-a-45 kirjoitti:^Madeleinen katoamisen. Koska se vaivaa minua.
Mitä olisit valmis tekemään saadaksesi miljoonan?
Kissan huoltajana vuosien takaa, paakkuuntuvat hajua sitovat oli hyviä, brändejä ei ole ulkomuistista laittaa...nyförtiden mä ajattelisin enemmän ehkä myös ekologisia puolia.rosamarine kirjoitti:Mikä on paras kissanhiekka sinun mielestäsi? Perustelujakin saa laittaa...
Heitetään nyt vaikka 150.Kirsi kirjoitti:Eilisen jälkeen (ks. IL:n tai IS:n webbiversion lööppi jos kysymys tuntuu oudolta) kuinka monta Amadeus-nimistä poikavauvaa oletat kastettavan tulevan vuoden/vuosien aikana? Jos ja kun sukunimissä mennään Korhosilla ja Virtasilla niin sehän ei tunnetusti paljon paina
En ole katsonut. Sen sijaan ed.kysymyksen Amadeuksen olen katsonut sen parikymmentä kertaa, on mielestäni paras elokuva minkä olen nähnyt.Katsotko Animal Planettia? Jos katsot niin mikä on paras ohjelma?
Columbo, Fitz, Beck...en muista yhtään huonoa jaksoa yhdestäkään. Kaksi ensinmainittua ovat ehkä omalla levelillään suhteessa viimeiseen mutta täytyy toki harrastaa maantieteellistä suosintaa edes hieman.rosamarine kirjoitti:Listaa kolme suosikki tv-sarja dekkaria?
PoirotListaa kolme suosikki tv-sarja dekkaria?