Terveyttä purkista

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Solmu
Adrian Monk

Re: Terveyttä purkista

Viesti Kirjoittaja Solmu »

WhoIam kirjoitti:
Solmu kirjoitti: Heh, onkohan meillä sama lääkäri? :lol:
Meinaan vaan kun edellispäivänä oli puhelinaika osteoporoosi-lääkärille (sille on joku hieno Lat. nimikin mutten nyt muista) ja se oli katsellut mun labroja ja kehoitti mua hakemaan tuota MiniSunia myös apteekista :mrgreen: En oo kyllä vielä hakenut, katsotaan jos huomenna muistais apteekissa poiketa.

Edit: Endokrinologi tais olla se "luustolääkärin" latinankielinen termi. googlettelin kyllä, en ulkoa muistanu millään enka jaksanu sairaalapapereitani hyllystä hakea.
Tuskin on samaa lääkäri jos sulla ei oo tapana käydä lasten ja nuorten sairaalassa lastenlääkärillä :mrgreen: Syötkö sie osteoporoosi lääkettä kalsiumin ja d-vitamiinin lisäksi?
No en syö osteoporoosilääkettä, mutta pistän 1krt/vrk Forsteo nimistä lääkettä ihon alle (reisiin).
Ennen tuota lääkettä kävin Aredia-tiputuksissa 3kk välein.
"Yöperho on koteloitunut"
WhoIam
Remington Steele

Re: Terveyttä purkista

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

esmes- kirjoitti:
WhoIam kirjoitti:...mulla kerääntyy kaikki rauta elimistöstä siselimiin mikä tuhoo sitte niitä sisäelimiä eli rauta ja c-vitamiini on kieletyllä listalla.
mulla on lapsesta saakka ollu korkea hemoglobiini, jotain 165 tms. vaikka oon nainen (veri ohenee säännöllisin väliajoin kuukautisten vuoksi) ja kasvissyöjä. en tajua mistä sitä rautaa kehoon niin paljon kerääntyy. lääkäri sano et ruisleivässä on paljon rautaa, mut toisaalta siinä on niin paljon muita hyviä aineita (kuituja jne) ettei sen syömisestä kokonaan pitäisi kuitenkaa luopua.. baby-aspiriinia mulle on suositeltu ohentamaan verta. faijalla on kans paksu veri et se saattaapi olla jotain perinnöllistäkin.
Mulla ei oo hemoglobiini korkea päin vastoin, matallimmillaan se on ollut alle 80 mutta mulla on muut rauta-arvot todella korkeat. Mulla menee aspirinia verenohennus lääkkeenä mutta eri syystä.
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
Vastaa Viestiin