Mikä ärsyttää tänään?
Re: Mikä ärsyttää tänään?
Tuossa vähän ylempänä valitin hellettä. Niin muuttuu maailma ja ilmasto: Nyt valitan sitä tosiasiaa että mua on palellut jo kolmisen päivää ihan tolkuttomasti. Tiskaan käsitiskit mahd.kuumassa vedessä että lämpenisin edes vähän. Muita perheenjäseniä ei palele, mutta mua palelee katsella niitä lyhyissä housuissa ja hihattomissa paidoissa. 
Nothing is quite what it seems
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Se että minun pitäisi olla Tamperkeleellä mutta kappas, sairastapauksen vuoksi jäi tämäkin tekemättä.
tähän yksi myhiö, sellainen joka hyräilee Yup:n Ihanaa elämää.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Yleinen alakuloisuuden tunne. Kaikki tuntuu p..kalta. Tähän sopisi se Puolangalla järjestetyn pessimismi-festivaalin tunnuslause "Mitäpä se hyövyttää?"
Ote Puolangan kunnan nettisivuilta:
Ote Puolangan kunnan nettisivuilta:
Kesätapahtumien joukkoon on tunkeutumassa kielteisten ja ikävien tuntemusten festivaali, pessimismi-tapahtuma. Puolangan kunnassa kehitelty synkkyysjuhla keräsi perjantaina ennätysyleisön.
Maan virallinen pessimistien pesä on kainuulainen Puolangan kunta. Kulttuuritoimi ja masennuksen ja ankeuden kylväjäaktivistit keräsivät kuntalaisilta kielteisiä arkipäivän kokemuksia. Niistä tehtiin musiikkia, runoja, näytelmä ja performansseja. 3 500 asukkaan kunnan johtolause onkin: "mitäpä se hyvejää".
Tämä ei nyt oikeastaan ole vain tätäpäivää, mut mulle tuli tos muutama kuukaus sitten uusi hella joka on helkama turvaliesi??? Tuo hella sit itse päättää esim. kauanko perunat voi kiehua. 10min ja sit sammuu. Taas uudelleen päälle ja se 10min. ja sammuu, keitä sit siinä 
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
^osta tiimarista sellasia liikkuvia, liimattavia askartelusilmiä ja lätkäset hellan kylkeen. kaikki "itseajattelevat" kodinkoneet on silmänsä ansainnu. mä oon lätkiny noita jo kahvinkeittimeen, imuriin, stereoihin, jne.. korostaa ikäänkuin sitä niiden omaa "persoonaa" 
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Rahat meni, yöunet myös tytön takia. Yritti se sanoa ettei se musta pidä mutta minkä mahtaa ku ei vaan tajua heti 
Nooh, kohti huomista vaan... Tai jotaki sinnepäin
Nooh, kohti huomista vaan... Tai jotaki sinnepäin
Pride Fighting Championship (1997-2007) R.I.P
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
Syöt sitten tästä eteenpäin pikamakaroonia ja 10 minuutin muniav-a-45 kirjoitti:Tämä ei nyt oikeastaan ole vain tätäpäivää, mut mulle tuli tos muutama kuukaus sitten uusi hella joka on helkama turvaliesi??? Tuo hella sit itse päättää esim. kauanko perunat voi kiehua. 10min ja sit sammuu. Taas uudelleen päälle ja se 10min. ja sammuu, keitä sit siinä
Mua nyt ketuttaa hieman se, että juutuin minfoon ja poltin rieskat
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Muistitko?Neiti Etsivä kirjoitti:Mua nyt ketuttaa hieman se, että juutuin minfoon ja poltin rieskat...no onneksi oli kaksi pellillistä, että jos tuon toisen nyt muistan kohta ottaa uunista poies
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
Jep
Ja nyt kahville ja maistamaan, että mitä sitä tuli taas tehtyä 
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Insomnia, 3pv nukkumatta. Tähän saisi 2kpl a4 kokoista itkuvirttä jos alkaisi oikein kunnolla avautumaan, jätetään kuitenkin tällä erää pois. Netti katkeilee kanssa, prkl Elisa.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Kyllä mua kans ärsyttää...työ. Huominen lento ja se, että näen miestäni about jouluna, hiihtolomalla ja nyt en edes kesällä...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
No ei kait se minun vikani oleCopy kirjoitti:Netti katkeilee kanssa, prkl Elisa.
elisa_day.

Sinullekko olen aina raivonnut kun olen soittanut kyseiselle ElisalleNo ei kait se minun vikani ole
Kyllä. Kieltämättä olen vähän ihmetellyt sitä ainaCopy kirjoitti:Sinullekko olen aina raivonnut kun olen soittanut kyseiselle Elisalle
Ärsyttää, kun alkaa tuntua pahasti siltä että kesä loppuu kesken. Tunteeseen ei ole mitään varsinaista syytä, se vain on.