Maybrick, juu peilasin omaa veljeäni tuohon vesimieheen, eihän nää siis mitään 100% juttuja ole ollenkaan, ihan sellasta hölinää. Vesimies kieltämättä on aika rationaalinen merkki, eli järki-ihminen ja tuntuu takovan rahaa ja ystäviä kuin tyhjästä
Horoskoopit
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Horoskoopit
Ah hexan kiitos vaan
Joskus siis olin ihan neuroottinen näistä horoskoopeista, mutta en onneksi enää..huh
Maybrick, juu peilasin omaa veljeäni tuohon vesimieheen, eihän nää siis mitään 100% juttuja ole ollenkaan, ihan sellasta hölinää. Vesimies kieltämättä on aika rationaalinen merkki, eli järki-ihminen ja tuntuu takovan rahaa ja ystäviä kuin tyhjästä
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Nyt pitää ihan kysyä että mikä on se "nouseva merkki", mikä sen määrittää ?
Joskus olen sen kuullut, mutta ei taas (yllättäen) muistu mieleen.. Enkä luonnollisesti jaksa googlettaa kun on helpompiakin tapoja...
Ja tämä pitää kyllä ihan paikkansa
Joskus olen sen kuullut, mutta ei taas (yllättäen) muistu mieleen.. Enkä luonnollisesti jaksa googlettaa kun on helpompiakin tapoja...
Ja tämä pitää kyllä ihan paikkansa
härkä: plussaa pitkä pinna, rauhallinen, perhekeskeinen
miinusta pitkävihainen, joskus hidastempoinen (asioissa mitkä ei kiinnosta) mukavuudenhaluinen (ei sinällään huono asia sekään)
ELÄ ja anna toisten elää
-
rosamarine
- Adrian Monk
Nouseva merkki määräytyy sun syntymäajasta, eli minä kellonaikana olet syntynyt. Sitä jotkut viisaat kertovat, että vanhempana (30+) nouseva merkki vaikuttaisi enemmän luonteeseen. Eli mulla se on leijona, jolloin olisin enemmän jellona kuin kaurisKakira kirjoitti:Nyt pitää ihan kysyä että mikä on se "nouseva merkki", mikä sen määrittää ?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Nouseva merkki on ekan huoneen kärki eli se merkki joka oli nousussa taivaan rannassa kun synnyit. Sen voi laskea vaan jos tietää kellonajan ja syntymäkaupungin.
Sanotaan että nouseva merkki vaikuttaa ulkonäköön ja siihen millaisena muut ihmiset näkee sinut, kun taas aurinkomerkki on sit sielun tila eli se millanen oot pintaa syvemmältä.
Edit. rosamarine jo kerkeskin vastata
Joo oon itsekin saanut saman käsityksen eli esmes mun elämä pitäis olla rauhallisempaa ja varakkaampaa nyt kolmenkympin jälkeen... 
Sanotaan että nouseva merkki vaikuttaa ulkonäköön ja siihen millaisena muut ihmiset näkee sinut, kun taas aurinkomerkki on sit sielun tila eli se millanen oot pintaa syvemmältä.
Edit. rosamarine jo kerkeskin vastata
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Kiitos vastauksista rosamarine ja Hexan
Oliskohan äiti vielä hereillä jos se muistais mihin aikaan olen syntynyt... itsellä ei aavistustakaan
Oliskohan äiti vielä hereillä jos se muistais mihin aikaan olen syntynyt... itsellä ei aavistustakaan
ELÄ ja anna toisten elää
oon huomannu ton jousimiesten matkustusvietin, eivät kauaa viihdy paikallaan. ehkä siksi eivät ole hyviä sitoutumaankaan ja haluavat pitää kaikki portit avoinna, koska ikinä ei tiedä missä päin maailmaa kuukauden kuluttua ollaan. ärsyttävä piirre, tai saattaa tää olla kateuttakin. kauriina varmistelen kaiken aina etukäteen ja hoidan loppuun sen minkä aloitan. en tykkää päämäärättömästä haahuilusta.
tapana ei ole ollut miehiltä tiedustella horoskooppimerkkejä ennenku olen paremmin tutustunu, yritän välttää ennakkokäsitysten muodostumista. sitten kun ollaan kauemmin tapailtu ja about ekan riidan jälkeen on hyvä ottaa tästä selvää ja kaivaa taustoja. mulla on yksi ihan älyttömän hyvä horoskooppikirja josta mm. löytyy todennäköisimmät syyt riitelylle tiettyjen merkkien kanssa.
esim. leijonien kanssa riitelen raha-asioista (lähinnä sen tuhlaamisesta) ja vaakojen kanssa siksi etteivät ne osaa pitää salaisuuksia. edellytän ystäviltä lojaalisuutta ja vaaoilla on pahana tapana hölötellä asioita eteenpäin. tämän ku tiedostaa ni ne on ihan hyviä tyyppejä.
suurinosa miehistä on jostain syystä ollu oinaita, jousimiehiä ja härkiä, ystäväpiiri taas koostuu melkein yksinomaan vaaoista, ravuista ja skorppareista. en usko että se pelkkää sattumaakaan voi olla.
tapana ei ole ollut miehiltä tiedustella horoskooppimerkkejä ennenku olen paremmin tutustunu, yritän välttää ennakkokäsitysten muodostumista. sitten kun ollaan kauemmin tapailtu ja about ekan riidan jälkeen on hyvä ottaa tästä selvää ja kaivaa taustoja. mulla on yksi ihan älyttömän hyvä horoskooppikirja josta mm. löytyy todennäköisimmät syyt riitelylle tiettyjen merkkien kanssa.
esim. leijonien kanssa riitelen raha-asioista (lähinnä sen tuhlaamisesta) ja vaakojen kanssa siksi etteivät ne osaa pitää salaisuuksia. edellytän ystäviltä lojaalisuutta ja vaaoilla on pahana tapana hölötellä asioita eteenpäin. tämän ku tiedostaa ni ne on ihan hyviä tyyppejä.
suurinosa miehistä on jostain syystä ollu oinaita, jousimiehiä ja härkiä, ystäväpiiri taas koostuu melkein yksinomaan vaaoista, ravuista ja skorppareista. en usko että se pelkkää sattumaakaan voi olla.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Jousimiesten matkustusvietin olen tuntemieni kohdalla kyllä pannut merkille. Paras ystäväni (tai siis used to be paras, on aina asumassa hirmu kaukana ettei tavata juuri ikinä
) on jo ehtinyt asua paitsi Suomessa, Saksassa pari v., Enkuissa yli 10 v., Etelä-Afrikassa jonkin aikaa, Jenkeissä jonkin aikaa ja Australiassa jo vuosia... en tiedä minne seuraavaksi. Varmaan Uuteen Seelantiin. Oma Jousimiespoikani haaveilee laajoista matkoista ympäri maailman, muut lapseni eivät.
En tiedä olisko minfossa sellainen Jousimies, joka kertoisi meille, että ei ole sitten yhtään kiinnostunut matkustelusta? Ilmoittaudu ja paljasta huijaus!
En tiedä olisko minfossa sellainen Jousimies, joka kertoisi meille, että ei ole sitten yhtään kiinnostunut matkustelusta? Ilmoittaudu ja paljasta huijaus!
Nothing is quite what it seems
Olen horoskoopiltani rapu. Jossain määrin luonnehoroskoopit ovat menneet kohdilleen: olen herkkä, hoivaava ja viihdyn kotona. Mutta vesi ei ole elementtini: en osaa uida, pelkään syvää vettä enkä uskalla mennä edes veneilemään.Tiina kirjoitti:Uskotko horoskooppeihin?
Mitä merkkiä edustat ja miten se vaikuttaa?
Itse uskon luonnehoroskooppeihin. Nää päivä ja viikkohoroskoopit onkin sitten asia erikseen
Minulle sopivana puolisona on määritelty mm. kauris. Kaksi kaurista on ollut; toisen kanssa en tullut ollenkaan toimeen, toisen kanssa taas maailmat kohtaavat syvemmällä tasolla.
Kai mulla on semmonen neutraali suhde horoskooppeihin. Niitä on hauska lukea, mutta en ota niitä mitenkään tosissani. En usko, että kenenkään syntymäaika vaikuttaisi itse persoonaan.
"Sweet justice!" -Cosmo Kramer
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Näihin en normaalisti jaksa luottaa mutta Juha Vuorisen tekemä vakuutti.
Härkä:
"Olet käytännöllinen ja uppiniskainen. Teet töitä kuin hullu, vaikka todellisuudessa olet vitun laiska paska. Härkiä on paljon mielisairaaloissa- potilaina. Useimmat pitävät sinua arvaamattomana ja härkäpäisenä. Poliittisesti olet fanaattinen. Härät surmaavat yleensä puo...lisonsa riidan päätteeksi.
Härkä tajuaa usein pitää turpansa kiinni, mutta heti sen avattuaan se joutuu helvetilliseen kiipeliin.
Härkä on ikävä ihminen. Härkä alkaa vanhemmiten muistuttaa kulahtanutta rantalelua.
Härkä on parhaimmillaan marinoituna. Onnenkapine: Solarium Onnennumero: Peruspäiväraha
Onnenväri: Rusketus Motto: "Öööö paistaako siellä varmasti aurinko?" Auto: Taksi"
Härkä:
"Olet käytännöllinen ja uppiniskainen. Teet töitä kuin hullu, vaikka todellisuudessa olet vitun laiska paska. Härkiä on paljon mielisairaaloissa- potilaina. Useimmat pitävät sinua arvaamattomana ja härkäpäisenä. Poliittisesti olet fanaattinen. Härät surmaavat yleensä puo...lisonsa riidan päätteeksi.
Härkä tajuaa usein pitää turpansa kiinni, mutta heti sen avattuaan se joutuu helvetilliseen kiipeliin.
Härkä on ikävä ihminen. Härkä alkaa vanhemmiten muistuttaa kulahtanutta rantalelua.
Härkä on parhaimmillaan marinoituna. Onnenkapine: Solarium Onnennumero: Peruspäiväraha
Onnenväri: Rusketus Motto: "Öööö paistaako siellä varmasti aurinko?" Auto: Taksi"
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Juha Vuorisen horoskooppi on vakuuttanut minutkin, tosin hieman kärjistettynä mutta:
OINAS Olet uudisraivaajatyyppiä, mutta halveksit avoimesti muita ihmisiä. Olet äkkipikainen, kärsimätön, väkivaltainen etkä välitä muiden neuvoista. Koulussa Oinaat eivät opi lukemaan, koska eivät halua kuunnella muiden ohjeita. Et ole erityisen mukava henkilö. Oinas vammautuu yleensä päähän ja saa täten vitun tyylikkäitä arpia tauluunsa. Oinas on vihamiehenä kiitollinen, koska hän äkkipikaisena hulluna tappaa uhrinsa välittömästi ja alkaa vasta tämän jälkeen kiduttaa ruumista. Tämä kertonee riittävästi Oinaasta.
Onnenkapine: Juoksuhauta
Onnennumero: YKKÖNEN!
Onnenväri: Veri
Motto: "Ketkä vitun muut?"
Auto: Formula 1
OINAS Olet uudisraivaajatyyppiä, mutta halveksit avoimesti muita ihmisiä. Olet äkkipikainen, kärsimätön, väkivaltainen etkä välitä muiden neuvoista. Koulussa Oinaat eivät opi lukemaan, koska eivät halua kuunnella muiden ohjeita. Et ole erityisen mukava henkilö. Oinas vammautuu yleensä päähän ja saa täten vitun tyylikkäitä arpia tauluunsa. Oinas on vihamiehenä kiitollinen, koska hän äkkipikaisena hulluna tappaa uhrinsa välittömästi ja alkaa vasta tämän jälkeen kiduttaa ruumista. Tämä kertonee riittävästi Oinaasta.
Onnenkapine: Juoksuhauta
Onnennumero: YKKÖNEN!
Onnenväri: Veri
Motto: "Ketkä vitun muut?"
Auto: Formula 1
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Alice, vaihdetaanko onnenkalua? 
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Solarium vs juoksuhauta...
Njääh, taidan pitää juoksuhautani
Njääh, taidan pitää juoksuhautani
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Re:
Päivä horot...Mother_North kirjoitti:Kauris.. luonteenkuvauksiin jne uskon,mutta kanskaa nää viikko ja päivä horot ei mee läpi
Itse olen kaksonen.
En ole koskaan välittänyt horoskoopeista, enkä usko niihin. Googletin aiheesta ja löysin kaksosen luonnekuvauksen, jossa useampikin asia täsmää minuun, mutta sen verran jääräpäinen olen, että väitän niiden pätevän, vaikka olisin syntynyt milloin vaan.
Miksi onnenvärini sitäpaitsi on keltainen? Haluan sinisen tai punaisen.
Uskon lähinnä juuri niihin luonnehoroskooppeihin, itsellänikin pitää yllättävän paljon paikkansa.
Olen Neitsyt (se ikuinen puujalkavitsi, että äidille on helpotus, kun tytär on ikuinen neitsyt.
)
Ja myönnän omaavani sen neitsyiden tunnetun ahkeruuden, pikkutarkkuuden ja taipumuksen syyllisyyden tuntoon tekemättä jääneistä asioista.
ps. mikä siinä on, että aina kun naistenlehdissä tms. on piirrettynä ne horojen "naiset" niin neitsyen kohdalla on blondi tai muikkeli maantienvärisissä hiuksissa?!
Olen Neitsyt (se ikuinen puujalkavitsi, että äidille on helpotus, kun tytär on ikuinen neitsyt.
Ja myönnän omaavani sen neitsyiden tunnetun ahkeruuden, pikkutarkkuuden ja taipumuksen syyllisyyden tuntoon tekemättä jääneistä asioista.
ps. mikä siinä on, että aina kun naistenlehdissä tms. on piirrettynä ne horojen "naiset" niin neitsyen kohdalla on blondi tai muikkeli maantienvärisissä hiuksissa?!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
kid
Myönnän olevani niin Kaksonen kuin voi vain Kaksonen olla. Ei ole aina ihan kivakaan juttu, mutta toisaalta... Onneks menin syntymään kesäkuun viidestoista
Mistä noi nousevat merkit sun muut saa selville? Kiinnostaisi tietää.
Ja joo - uskon luonnehoroskooppeihin ja silloin tällöin myös päivä-/viikkohorotkin osuvat kohdilleen. Niistä en tosin ole niin fanaattinen. Mulla on hirveästi Leijonia kavereina - mistä lie johtuu? Paras kaveri on Neitsyt ja riitaa pukkaa kyllä aina välillä
Toinen kun ei aina ymmärrä meikäläisen hällä väliä, kyllä se jotenkin hoituu -asennetta.
Ja joo - uskon luonnehoroskooppeihin ja silloin tällöin myös päivä-/viikkohorotkin osuvat kohdilleen. Niistä en tosin ole niin fanaattinen. Mulla on hirveästi Leijonia kavereina - mistä lie johtuu? Paras kaveri on Neitsyt ja riitaa pukkaa kyllä aina välillä