Koirista vääntö
Re: Koirista vääntö
joey, samassa kerroksessa on siis kolme koiraa; meidän koira, 5v koira ja tämä pentu. Se ei voi siis olla meidän koira eikä myöskään naapurin. Miksi se nyt pissaisi kun ei ole sinä aikana pissannut kun olemme täällä asuneet. En myöskään uskoisi omistajasta että jättää pissat lattialle. No, nämähän ovat vain oletuksia joten; itse olin oven takana yksi ilta kun koira kusi meidän oven eteen. Olin siis juuri sopivasti ovella ja jäin ihmettelemään ääniä. Sen jälkeen koira vietiin takaisin asuntoon, ovi pamautettiin kiinni ja koira sai.. noh.. koulutusta, kuten he itsekin sanoivat.
Toinen hyvä esimerkki on se että naapurit olivat muuttamassa ja hän oli tuomassa hissillä tavaroita alas. Tämä kyseinen pentu ja omistajansa olivat sitten tulleet ulos (vau, ulos asti!) ja kun hän oli mennyt hissillä hakemaan seuraavaa kuormaa, oli hissi täynnä pissaa.
Toinen hyvä esimerkki on se että naapurit olivat muuttamassa ja hän oli tuomassa hissillä tavaroita alas. Tämä kyseinen pentu ja omistajansa olivat sitten tulleet ulos (vau, ulos asti!) ja kun hän oli mennyt hissillä hakemaan seuraavaa kuormaa, oli hissi täynnä pissaa.
Nanika ga tooku matteiru to
Mietin hetken, laitanko tämän Päivän nauruihin vai tänne..
http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/151218.shtml

Ostaisitteko? Itse en ole vielä päättänyt, että onko tämä hyvä vai kamala "tuote".
Ainakin ensimmäinen kerta, kun itse tällaiseen törmään, ja onneksi ei tuo nylkytys ole täällä ongelma- vielä.
http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/151218.shtml
Nylkyttääkö hauvasi kaikkea mikä liikkuu? Osta sille kuminen narttu!
Monen koiranomistajan ongelma on saada koiransa lopettamaan huonekalujen, vieraiden jalkojen ja lajikumppaneidensa häiritsevä nylkyttäminen. Brasilialainen PetSmiling-yritys tuo uuden tuotteen markkinoille, josta he toivovat apua ongelmaan. Firma nimittäin lanseerasi viikko sitten Doggie Lover Doll-seksilelun koirille. Asiasta kertoo News.au.com-sivusto.
Yritys kuvailee kumikoiraansa seuraavasti: "Pehmestä kumista valmistettu narttu, jolla on silikoninen vagina ja helposti puhdistettava säiliö."
Leluhauvan isä, Marcos Giroto sanoo sivustolla keksineensä idean huomattuaan oman koiransa olevan jatkuvasti turhautunut.
-En löytänyt vastaavaa tuotetta mistään, joten päätin tehdä sellaisen itse, Giroto kertoo sivustolla.
Hänen mukaansa kuminen kaveri on parantanut ainakin hänen oman koiransa elämänlaatua. Giroton mukaan tilauksia koirasta on tullut jo ainakin Japanista ja Yhdysvalloista.
Aamulehti

Ostaisitteko? Itse en ole vielä päättänyt, että onko tämä hyvä vai kamala "tuote".
No huh, kaikkea ne keksii. Pumpattava Fifi!
Meidän sonnille voiskin olla käyttöä, siltä pitää ottaa päivisin tyynyt pois koska muuten nylkyttää niitä kun ollaan poissa kotoa. Tosin eipä se kiimaista narttuakaan osannut oikeasta suunnasta, kun kylkeen reppana yritti
Meidän sonnille voiskin olla käyttöä, siltä pitää ottaa päivisin tyynyt pois koska muuten nylkyttää niitä kun ollaan poissa kotoa. Tosin eipä se kiimaista narttuakaan osannut oikeasta suunnasta, kun kylkeen reppana yritti
^
Pumpattavaa Fifiä saa kolmessa eri koossa; small, medium ja large.
edit. Myös eri värejä saatavilla.
edit. Myös eri värejä saatavilla.
Eli siis kenenkään mielestä nylkyttävä koira ei ole ongelma, kunhan se ei nylkytä ihmistä?
Kyseessä varmaan ne samat tyypit, joiden mielestä häntäänsä jahtaava koira on hauska, eikä suinkaan stressaantunut.
Kyseessä varmaan ne samat tyypit, joiden mielestä häntäänsä jahtaava koira on hauska, eikä suinkaan stressaantunut.
Nylkyttävä koira on mielestäni ongelma, jos nylkytys on jatkuvaa ja kohteeksi joutuvat niin ihmiset, eläimet kuin esineetkin. Jos nylkytystä esiintyy harvakseltaan ja kohdistuu aina samaan esineeseen, niin kuin minun koiran kohdalla, en koe sitä ongelmaksi. Tällöin koiraa kielletään, ja se lopettaa toimintansa. Tuo pumpattava Fifi nyt vaan sattuu olemaan aika "hauska" keksintö, enkä itse ikinä voisi kuvitella tuollaista hankkivani. Jos ongelma niin pahaksi äityisi, koira lähtisi ennemmin leikattavaksi.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Jos fifi hoitaa hommansa, voit olla varma että nylkytys on jatkuvaa.elisa_day kirjoitti:Nylkyttävä koira on mielestäni ongelma, jos nylkytys on jatkuvaa
Eikä se siinä vaiheessa varmaan enää vain fifiin jää...
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
^ Ihan totta muuten. Kun kerran pääsee pukille, haluaa varmasti uudestaan. Ja uudestaan. 
Mistäs näin luit?joey kirjoitti:Eli siis kenenkään mielestä nylkyttävä koira ei ole ongelma, kunhan se ei nylkytä ihmistä
Kyllä minä ainakin pidän sitä ongelmana eikä meiltä siksi tule tuota lelua löytymään.
Siis tarkoitin lähinnä lelun lanseerannutta tahoa ja kaikkia sen ostajiaClyde kirjoitti:Mistäs näin luit?joey kirjoitti:Eli siis kenenkään mielestä nylkyttävä koira ei ole ongelma, kunhan se ei nylkytä ihmistä
Kyllä minä ainakin pidän sitä ongelmana eikä meiltä siksi tule tuota lelua löytymään.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Miksi minusta tuntuu että noita menee enemmän yksinäisille poikamiehille kuin koirille?joey kirjoitti:Siis tarkoitin lähinnä lelun lanseerannutta tahoa ja kaikkia sen ostajia
Tossa Fifissä on puolensa ja puolensa. Toisaalta se varmasti olisi koiralle mukava mutta toisaalta se vaan ylläpitää epätoivottua käytöstä. Toisaalta taas on kurjaa, että koira jolla on tarpeet ei koskaan saa niitä toteuttaa...
Meillähän toi kuvan koira on poika ja jossain vaiheessa oli kovasti nylkyttämässä aina tyynyjä. Lopulta mieltyi vain yhteen tyynyyn (sellainen iso pikachu) ja heitettiin se tyyny tohon pihalle jossa paini sen kanssa sitten. Lopulta tämä morsmaikku koki kovan kohtalon ja sen sisälmykset levitettiin ympäri pihaa- panotyyny oli poissa.
Nykyään koira ei kauheasti nylkytä muuten mutta toisia koiria kyllä. Jos työkaverini tai vanhempieni narttukoirat (tai työkaverin leikattu uros) kohtaavat tää yksi nylkyttää ihan jatkuvalla syötöllä. Ja mutsinkin koira on ISO mutta ei se haittaa.
Meillähän toi kuvan koira on poika ja jossain vaiheessa oli kovasti nylkyttämässä aina tyynyjä. Lopulta mieltyi vain yhteen tyynyyn (sellainen iso pikachu) ja heitettiin se tyyny tohon pihalle jossa paini sen kanssa sitten. Lopulta tämä morsmaikku koki kovan kohtalon ja sen sisälmykset levitettiin ympäri pihaa- panotyyny oli poissa.
Nykyään koira ei kauheasti nylkytä muuten mutta toisia koiria kyllä. Jos työkaverini tai vanhempieni narttukoirat (tai työkaverin leikattu uros) kohtaavat tää yksi nylkyttää ihan jatkuvalla syötöllä. Ja mutsinkin koira on ISO mutta ei se haittaa.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Koirien kohdalla "tarpeesta" puhuttuaessa voidaan puhua tarpeesta lisääntyä.
Jos oikein muistan, kaikki eläinkunnassa seksiä omaksi ilokseen harrastavat
taitavat olla oranki ja ihminen.
Koira nylkyttää vain ja ainoastaan lisääntyessään, alistaessaan tai hormonien vaikutuksesta.
Jokainen koiranomistaja joka on omistanut hurtan joka omaa pakonomaisen tarpeen nytkyttämiseen,
voi miettiä onko se koirankaan mielestä enää loppupeleissä hauskaa.
Kouluttamalla voi saada koiran tosiaan tuon toiminnan lopettamaan jos se koulutuksen
puutteellisuudesta on syntynytkin.Jos tästä ei apua ole ja toiminta johtuu hormooneista
ja on pitkään jatkuvaa, on kastrointi oikea vaihtoehto.Ei fifi.
Jos oikein muistan, kaikki eläinkunnassa seksiä omaksi ilokseen harrastavat
taitavat olla oranki ja ihminen.
Koira nylkyttää vain ja ainoastaan lisääntyessään, alistaessaan tai hormonien vaikutuksesta.
Jokainen koiranomistaja joka on omistanut hurtan joka omaa pakonomaisen tarpeen nytkyttämiseen,
voi miettiä onko se koirankaan mielestä enää loppupeleissä hauskaa.
Kouluttamalla voi saada koiran tosiaan tuon toiminnan lopettamaan jos se koulutuksen
puutteellisuudesta on syntynytkin.Jos tästä ei apua ole ja toiminta johtuu hormooneista
Mä olin kyllä syvästi järkyttynyt kun oma, siveellinen pieni töppöjalka nylkyttää leluansa 7 viikon iässä 
Nyttemmin, kun ne tyynyt kiellettiin siltä tuossa "murrosiän" paikkeilla, se on jättänyt ne rauhaan. Sillä on omassa paikassaankin yksi tyyny mutta käyttää sitä vain nukkumiseen
Tosin tyynyt ovat vieläkin ovien takana kun poistutaan kotoa ja koira jää yksin.
Nyttemmin, kun ne tyynyt kiellettiin siltä tuossa "murrosiän" paikkeilla, se on jättänyt ne rauhaan. Sillä on omassa paikassaankin yksi tyyny mutta käyttää sitä vain nukkumiseen
Hyvin puhuttu!Damien kirjoitti: Kouluttamalla voi saada koiran tosiaan tuon toiminnan lopettamaan jos se koulutuksen
Tästä minulla ei kyllä ole muuta kuin perstuntuma, mutta luulisi, että pelkällä kouluttamisella tuon nylkyttämisen kitkeminen pois on todella vaikeaa tai mahdotonta sitten, kun nylkyttämisongelma on jo ilmennyt, eli ainoana vaihtoehtona on toimia niin kuin Clyde: kaukaa viisaasti. Missään tapauksessa jatkuva kaiken nylkyttäminen ei ole luonnollista toimintaa millekään eläimelle, eikä tosiaan mukavaa sille koirallekaan.