Mikä ärsyttää tänään?
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Re: Mikä ärsyttää tänään?
Ärsyttää suunnattomasti että piti hankkia "kakkulat",jotta pysyy ajokortti taskussa.Sinne meni 400 egee ihan "odottamatta"! 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
^yritin tehdä töitä kolmekuukautta yhdessä paikassa, jossa "työtoveri" laulo kaikki radiosta tulevat kappaleet, koko päivän. Ihan sama tuliko sillanpäätä vai ooperaa. Sit otin loparit. Nyt ei vielä ärsytä mikään
(Olen tuolla baarin puolella)
Tää oli esmesille, john ehti vaan ennen mua, kun pitää katsoa niin tarkkaan nää kirjaimet, kestää, kestää
Tää oli esmesille, john ehti vaan ennen mua, kun pitää katsoa niin tarkkaan nää kirjaimet, kestää, kestää
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
..meikä on katellu tätä menoa jo 11 kuukautta! ku tulin taloon ni ekat neljä viikkoa kuunneltiin pelkkää ac/dc:ta, se on aikalailla ton kaverin fiiliksestä kiinni mitä soitetaan.. joulun jälkeen oli pakko ehdottaa et voitaisko pitää sellasia vuoropäiviä tai- viikkoja, et jokainen saa välillä soittaa mitä ite haluaa, tai vaikka jos radio ois vaihtelun vuoksi joskus päällä.
tää sujui ihan mukavasti vappuun asti. sit tää työkaveri alko udella mitä me kuunnellaan ja sattumalta sillä sattu olemaan aina mukana joku "vähän samalta kuulostava, tuntematon mutta tutustumisen arvoinen"-levy. salakavalasti ujutti omaa musiikkiaan toisten vuorolla!
mä en oo jaksanu enää äpistä sille tästä, onneks sillä edes parin viikon välein vaihtuu genre..
tää sujui ihan mukavasti vappuun asti. sit tää työkaveri alko udella mitä me kuunnellaan ja sattumalta sillä sattu olemaan aina mukana joku "vähän samalta kuulostava, tuntematon mutta tutustumisen arvoinen"-levy. salakavalasti ujutti omaa musiikkiaan toisten vuorolla!
mä en oo jaksanu enää äpistä sille tästä, onneks sillä edes parin viikon välein vaihtuu genre..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Vähän alkaa nyt ärsyttää, kun päntiönnään tulee sukulaisilta pyyntöja, että voitko tulla kuvaamaan meidän krasseja kun ne kukkii nyt niin upeasti, voitko käväistä kuvaamassa meidän sitä ja tätä ja tuota... no, tietysti menen, olin tänäänkin, ei siinä. Mutta kun saan kaivettua kameran esille, alkaa isäntä vähättelemään että ei tämä valaistus nyt ole enää hyvä, puoli tuntia sitten olis ollu hyvä ja ei nämä kukat nyt ole enää niin upeita kuin aamupäivällä/eilen/viime viikolla. Vähättelee kaikkea mahdollista. No, kuvat kun onnistuu hyvin ja tarvittaessa boostaan niitä aavistuksen, niin sitten taas naama loistaa.
Onneksi kukkakausi loppuu kohta. Vai loppuuko?
Nothing is quite what it seems
Kävin eilen vaakassa ja havaitsin, että olen laihtunut 10 kg. Mieletön vitutus johtuu nyt siitä, että olen juhannuksen jälkeen lihonut ainakin 5-7 kiloa, joten ehdin jo käväistä tietämättäni ihan kivoissa lukemissa. Voi hattivatin p***e sentään! 
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Maybrick kirjoitti:päntiönnään

No vittu sentään! Tulin baarista ja panin tän Acerin päälle, kohta kuului poks ja pimeni. Sulake. Ruuvasin uuden ja poks. Kaapista ei enää löytynyt 10 A sulakkeita, joten siirsin koneen keittiöön, jossa 16 A vielä antaa virtaa. Niin keittiöläppäri on jo aika finiito. Muistanko huomenna ostaa sulakkeita?
No siis ärsyttää!
No siis ärsyttää!
Paskanen tukka
No tuota sannaa käytetään Oulusa ylleisesti. Maybrick on Puokkarin tyttöjä.PaulaDrew kirjoitti:Maybrick kirjoitti:päntiönnään
Paskanen tukka
Paras pitkään aikaanMaybrick kirjoitti:Vähän alkaa nyt ärsyttää, kun päntiönnään tulee sukulaisilta pyyntöja, että voitko tulla kuvaamaan meidän krasseja kun ne kukkii nyt niin upeasti, voitko käväistä kuvaamassa meidän sitä ja tätä ja tuota... no, tietysti menen, olin tänäänkin, ei siinä. Mutta kun saan kaivettua kameran esille, alkaa isäntä vähättelemään että ei tämä valaistus nyt ole enää hyvä, puoli tuntia sitten olis ollu hyvä ja ei nämä kukat nyt ole enää niin upeita kuin aamupäivällä/eilen/viime viikolla. Vähättelee kaikkea mahdollista. No, kuvat kun onnistuu hyvin ja tarvittaessa boostaan niitä aavistuksen, niin sitten taas naama loistaa.
Ootas ...kyllä halla tulee
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Tänään ärsyttää idiootit lottoharavat: ei se harava tarkoita sitä, että pitäis laittaa ne numerot tyyliin 2,4,6,8,10,12 tai 11,12,13,14,15, 24,25,26,27,33,34,35. Kerpele!
Lisäksi ärsyttää kun on toistaiseksi edelleen pakko kuunnella vittuilua, nalkutusta ja kitinää 24/7.
Lisäksi ärsyttää kun on toistaiseksi edelleen pakko kuunnella vittuilua, nalkutusta ja kitinää 24/7.
Ennen loman loppumista suorastaan rukoilin hyviä ilmoja ja aurinkoa. Noniin, nyt sitten aurinko paistaa mutta itse makaan täällä sisällä tuuletin täysillä ja hikoilen kun pieni possu. Ulkona tosiaan on niin hiostava ja ahdistavn kuumaa että sieltä piti tulla takasin sisälle...
Että sen siitä saa kun jotakin oikein kovin pyytää
Että sen siitä saa kun jotakin oikein kovin pyytää
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Nartut
Kiimassa kelpaa kiimassa vain samaa sukupuolta oleva kämppis, eikä ollenkaan itsensä juuri pessyt ja hyväkäytöksinen sulhanen..
Nanika ga tooku matteiru to
No näkkyykö mun naamasta niin selevästi että oom Puokkarin tyttöjä, vai lierihattuko senki jo palijasti? Kuha ei rapier rupia ihannimiä lukemaan niimmikä siinä.
No tänään oli krassiruukku sitte vähä väärässä paikassa, auto oli liian lähellä, kuulemma ruma auto vaikka on ihan uusi (ei siis mun vaan "kuvausasiakkaan" auto) ja uhkas pilata koko kuvauksen. Onneksi jaksoin itte sitä ruukkua vähän raahata kun ei ollu ku muovia ja isäntäväki vanhaa ja vaivaista. Joskus taidan olla liian hyväntahtoinen (niinkuin Pekka Töpöhäntä typerimmillään)
Ei lopu helteet ei.
No tänään oli krassiruukku sitte vähä väärässä paikassa, auto oli liian lähellä, kuulemma ruma auto vaikka on ihan uusi (ei siis mun vaan "kuvausasiakkaan" auto) ja uhkas pilata koko kuvauksen. Onneksi jaksoin itte sitä ruukkua vähän raahata kun ei ollu ku muovia ja isäntäväki vanhaa ja vaivaista. Joskus taidan olla liian hyväntahtoinen (niinkuin Pekka Töpöhäntä typerimmillään)
Ei lopu helteet ei.
Nothing is quite what it seems
Ärsyttää, että lähes kaikki aurinkoiset ja helteiset päivät on sillon, kun minä olen töissä! Vapaapäivinä sitten sataa tai on vähintään pilvistä.
Ai niin, Hyvinkään rautatieaseman risteykseen voisi vihdoinkin asentaa valot.