Minä luin että McCannit sanoivat poliiseille kuulusteluissa että Madeleinen oli heiltä kysynyt aamulla 3.5 että miksi ette tulleet kun kaksoset itkivät. Ihmeellistä ettei kumpikaan vanhemmista kysynyt Madeleineltä että miksi kaksoset itkivät.MissHolmes kirjoitti:Minusta kuitenkin on pidettävä faktana sitä mitä poliisin kuullustelupöytäkirjoihin on kirjattu.
Kate ja Gerry eivät kuulleet lapsen itkua. Noiden kirjojen mukaan.
Ja kuitenkin samojen kirjojen mukaan he kävivät tarkistamassa lapset 15 minuutin - puolen tunnin välein?
Miten on mahdollista, että Madeleine itki 1 h 15 min.?
Onko Kate ja Gerry kuuroja vai rouva Fenn valehtelee?
Rouva Fenn median mukaan silloin alussa kertoi että McCannien asunnolla itki joku muukin mutta Rouva Fenn kielsi sen myöhemmin sanoneensa ja kieltäytyi täysin jatkossa puhumasta median kanssa. Poliisit ovat nähtävästi hiljentäneet hänet.
Minulla on jo kauan ollut se tunne että asunnolla itki Kate ja kaksoset. Katen itku on hyvin erikoista, minulla on Katen itku videolla. Madeleine oli vaan noin 20 minuutia 1.5 iltapäivällä tarhassa. Nähtävästi Madeleinen ei suostunut jäämään tarhaan jostain syystä ja Kate vei hänet mukanaan. Mitä Kate, Gerry ja Madelinen tekivät sinä iltapäivänä, en t edä, mutta kaksoset olivat tarhassa kirjausten mukaan. Käytännöllisesti katsoen Madeleine on voinut menehtyä jo aikaisemmin 1.5 iltapäivällä.
Rouva Oldfield tai mikä hänen sukunimensä nyt onkaan oli asunollaan sinä iltana. Heidän asuntonsa sijaitsi seinäkkäin McCannien asunnon kanssa ja hän sanoo kuulusteluissa ettei hän kuullut kenenkään itkua sinä iltana. Hän kertoi myös että heidän lapsensa heräsi aikaisin joka aamu, lapsella oli ripuli ja lapsi suihkutettiin aikaisin aamulla ja McCannit olivat sanoneet hänelle että aikaisinpa Oldfieldien lapsi herää aamuisin. Rouva Oldfield tuolla halusi sanoa poliiseille että kuinka hyvin äänet kuuluvat asunnosta toiseen.