Omituiset 'itse'murhat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

CHG
Nikke Knakkertton
Viestit: 150
Liittynyt: Ma Touko 14, 2007 4:04 pm

Omituiset 'itse'murhat

Viesti Kirjoittaja CHG »

Tämä on ollut jo hetken linkkilistallani, en edes muista alunperin miksi, mutta ranskalainen poliitikko Pierre Beregovoy onnistui tekemään itsarin ampumalla kaksi laukausta päähänsä. Eikä siinä vielä kaikki, kaksi muutakin tyyppiä joilla oli jotain siteitä Beregovoyhin, onnistuivat myös tappamaan itsensä, ja vieläpä samalla aika helvetin epätodennäköisella tavalla...

http://en.wikipedia.org/wiki/Pierre_B%C ... ovoy#Death

"Some have suggested that Bérégovoy might actually have been assassinated, suggesting that similarities exist between his death and that of other figures close to Mitterrand. For example, René Lucet, the head of the Social Security public health system, was shot twice through the head on 4 March 1982; François de Grossouvre, Mitterrand's adviser, was shot in the head twice (more reflex action) at the Elysée Palace on 7 April 1994; and Pierre-Yves Guézou, responsible for the Elysée phone tapping, was found hanged in his home on 12 December 1994."

Jepjep, ei mitään epäilyttävää... Ranskalaisilla vaan ne refleksit on tällaisia.
Anonyymi pseudonyymi
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: To Touko 21, 2009 3:52 pm

Re: Omituiset 'itse'murhat

Viesti Kirjoittaja Anonyymi pseudonyymi »

CIA:n huumekauppaa tutkinut Gary Webb teki myös itsemurhan ampumalla itseään kaksi kertaa päähän vähän ennen uuden paljastuskirjansa julkaisemista. Muistaakseni hän myös tuhosi käsikirjoituksen ennen tempaustaan. Yleisesti otaksutaankin että hänet "itsemurhattiin".

Hakusanalla "suicided" näitä tapauksia löytyy enemmänkin.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: Omituiset 'itse'murhat

Viesti Kirjoittaja joey »

Grungentäyteisten nuoruusvuosieni kunniaksi on mainittava Kurt Cobainin tapaus, jossa uhrina siis Nirvanan solisti/säveltäjä/sanoittaja ja pääepäiltynä edellisen naisystävä, Courtney Love.

7-vuotiaasta lähtien huumeita käyttänyt Cobain (synt. 1967) otti maaliskuussa 1994 hatkat vieroitusklinikalta ja hänet löydettiin kuolleena kotoaan vajaan kolmen vuorokauden päästä. Suuhun ammutun ruumiin viereltä tavattiin haulikko ja itsemurhaviesti ja ruumiinavauksessa ilmeni, että Cobainin veressä oli ollut moninkertaiseen yliannostukseen verrattavissa oleva määrä heroiinia. Joidenkin asiantuntijalausuntojen (ts. heroinistien, toim. huom) mukaan sen kokoinen määrä heroiinia jysähtää tajuntaan niin äkkiä, että haulikon käsitteleminen olisi ylivoimaista.

Lisää vettä myllyyn saatiin, kun kyseenalaisista tuotoksistaan tunnetun Nick Broomfieldin dokumentti "Kurt & Courtney" valmistui viisi vuotta myöhemmin. Broomfield kunnostautui turvautumalla lähinnä puolueellisiin mielipiteisiin, mutta löysi jostain kuitenkin El Duce (oikealta nimeltään Eldon Hoke)-nimisen muusikon, joka väitti Loven pyytäneen tätä korvausta vastaan tappamaan Cobainin. Duce kertoi kieltäytyneensä siksi, ettei kuvitellut Loven olevan tosissaan. Duce kuoli ennen dokumentin julkaisua hypätessään/pudotessaan/tullessaan heitetyksi sillalta junan eteen.
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Omituiset 'itse'murhat

Viesti Kirjoittaja Hexan »

^Loven ämmä on todella vaarallinen tapaus. Seinähullu, nisti, ovela, ja vaikutusvaltainen. Aina kun näen jossain tv:ssä niin kylmät väreet menee pitkin niskavilloja.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: Omituiset 'itse'murhat

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Joo, täytyy sanoa että johonkin Love on ihan varmasti syyllistynyt :D
sqeeze
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: To Touko 17, 2007 12:10 am

Re: Omituiset 'itse'murhat

Viesti Kirjoittaja sqeeze »

Kyllä pohjat näistä itsemurhatuista menee Oklahomalaiselle poliisille Terence Yeakaylle joka teki itsemurhan 8.5.1996. Viilsi yksitoista kertaa molemmat ranteensa ja kahdesti kaulansa. Tämän jälkeen raahautui n.1,5 kilometriä kunnes ampui itseään yläviistosta päähän. Toki myös hävitti aseen ennen kuolemaansa. 11.5.1996, eli kolme päivää itsemurhan jälkeen, hänen oli määrä saada kunniamerkki Oklahoma Cityn vuotta aikaisemmin tapahtuneen pommi-iskun pelastustöissä osoittamastaan urhollisuudesta.

Nopealla googletuksella löysin tälläistä kaverista:

http://www.apfn.org/APFN/yeakey.htm

Edit: toisessa linkissä vähän eri tietoja:

http://www.okcbombing.net/News%20Articles/yeakey_2.htm
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am
Vastaa Viestiin