Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Marsalkka
Horatio Caine

Re: Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Vigario kirjoitti: Tapahtuman loppuvaiheessa nuori nainen kysyy hieman kiihtyneenä: "Keskustelun alussa väitit tietäväsi totuutena, että Madeleine siepattiin. Miten ihmeessä tiedät totuuden, kun kukaan tiedä totuutta?"

Mitchell väittää ettei sanonut sellaista, vaan sanoneensa "Minä uskon, että Kate and Gerry eivät ole vastuussa Madeleinen kuolemasta."
Täytyypä kuunnella tuo keskustelun alku! Kiitos!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:Onko tuollaiset vaatimukset tavallisia?

Siis sellaiset, joissa rikoksesta epäilty vaatii korvauksia siitä, että lehdet kirjoittavat tapauksesta?
Minä en suoraan sanottuna tiedä.
Pyysivätkö lehdet anteeksi sitä, että kirjoittivat tapauksesta?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

Marsalkka kirjoitti:
Vigario kirjoitti: Tapahtuman loppuvaiheessa nuori nainen kysyy hieman kiihtyneenä: "Keskustelun alussa väitit tietäväsi totuutena, että Madeleine siepattiin. Miten ihmeessä tiedät totuuden, kun kukaan tiedä totuutta?"

Mitchell väittää ettei sanonut sellaista, vaan sanoneensa "Minä uskon, että Kate and Gerry eivät ole vastuussa Madeleinen kuolemasta."

Kuuntelepa oikein tarkasti kohta 01:13:00. Sanooko Clarence "death or abduction" tai jotain siihen suuntaan? Nainen ikävästi keskeyttää Clarencen ja hänen äänensä sotkee Clarencen sanoja.
lukutoukka
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lukutoukka »

Marsalkka 18.8.09:
"Onko mahdollista, että hän olisi hieman vitsaillut kavereiden kesken?"

Jaa-a, olisikohan tämä Madeleinen katoaminen sitten mielestäsi käytännöllinen jekku, jonka tapaslaiset tekivät perheelle?
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Ainakin nyt tuli päivän valoon se, ettei Marskilla ole minkäänlaista silmää ihmisille.
Jos hänestä tuo Gerryn v...tuuntunut lausahdus lisättynä hanuriolemuksella on hänestä vitsailua, niin minä olen Tarja Halonen. :lol:
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:Ainakin nyt tuli päivän valoon se, ettei Marskilla ole minkäänlaista silmää ihmisille.
Tai sitten jollain muulla ei ole.
MissHolmes
Ben Matlock

http://www.youtube.com/watch?v=043TUcduqd0

Sekin voi olla totta, mutta....

Katso nyt vielä kerran.

Minä sanoisin, että Gerryllä on tylsää huumoria ja koulutetuksi ihmiseksi hän miettii vitseissään huonosti sen mikä on sopivaa 2-4 vuotiaiden korville.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
Sekin voi olla totta,
Aivan. Meillä ei ole varmuutta asiasta.
Marsalkka
Horatio Caine

Marsalkka kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:Onko tuollaiset vaatimukset tavallisia?

Siis sellaiset, joissa rikoksesta epäilty vaatii korvauksia siitä, että lehdet kirjoittavat tapauksesta?
Minä en suoraan sanottuna tiedä.
Pyysivätkö lehdet anteeksi sitä, että kirjoittivat tapauksesta?
Olisin kiinnostunut saamaan vastauksen tähän. Olisihan se nyt jännittävää, että lehdet maksaisivat ja pyytäisivät anteeksi normaalia uutisointia...
Marsalkka
Horatio Caine

Marsalkka kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:

Kuuntelepa oikein tarkasti kohta 01:13:00. Sanooko Clarence "death or abduction" tai jotain siihen suuntaan? Nainen ikävästi keskeyttää Clarencen ja hänen äänensä sotkee Clarencen sanoja.
Huomasiko kukaan muu, että Clarence jatkoi lausettaan sanan "death" jälkeen?:

Mielenkiintoista, että tässä lause oli kuitenkin pysäytetty välittömästi sanan "death" jälkeen:

http://www.youtube.com/watch?v=vEurCP1GGiU
MissHolmes
Ben Matlock

Minä olen niin kyllästynyt vänkäämiseen ja inttämiseen, etten viitsi edes miettiä.

Tiedät itsekkin, että Madeleinen katoaminen on harvinaisen avoin kaiken todellisen faktan suhteen.

Minusta McCannit saivat korvauksia siitä, että heistä lehti kirjoitti totuuden vastaisesti.
Mikä nyt sitten on totuus, on sitten taas eriasia.

Mutta koska tuo kuuluu minusta niihin jo sadasti jauhettuihin ja turhiin vääntöihin, annan olla ja vastaan sinulle vaikka seuraavaan sataan kysymykseesi ja syytökseesi, että olet oikeassa. Marski, olet oikeassa.
Häiritse minua taas sitten sen sadannen yhdennen asian kohdalla.
;)
Nuotio & Äreät Tiput
MissHolmes
Ben Matlock

Mikäli tuo bussi-pätkä todella on vitsi, korostaisin, että minusta Gerryllä on tylsää huumoria ja koulutetuksi ihmiseksi hän miettii vitseissään huonosti sen mikä on sopivaa 2-4 vuotiaiden korville.
Käytös on niin moukkamaista ja epäkypsää, että sitä voisi rinnastaa moneen tunnettuunkin rikolliseen.

Herää kysymys, että jos ihminen ei pysty hillitsemään suutaan, pystyykö hän hillitsemään käsiään tiukassa paikassa?
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
Herää kysymys, että jos ihminen ei pysty hillitsemään suutaan, pystyykö hän hillitsemään käsiään tiukassa paikassa?
Minulla ei ole tietoa näiden asioiden liittymisestä toisiinsa.
MissHolmes
Ben Matlock

Itsehillintä on yleensä aika kokonaisvaltainen asia. Minusta.
Sitä joko on tai ei ole.

Otetaan nyt vaikka se Nikita Joakim Fouganthine, ent. Juha Veikko Valjakkala, aiemmin myös Aslak Valdemar Ahonen. Hän ei ole pystynyt hillitsemään itseään oikein missään: ei autolla ajossa kännipäissään, ei ihmisten tappamisessa, ei vankilasta karkailussa.

Mutta toisaalta: hänellä tuo ''itsehillinnän puute'' taitaa olla aika patologista: tapettuaan yhden, hän ei pystynyt hillitsemään itseään tappamasta muitakin.

Eli vertaukseni tähän paikkaan oli äärimmäisen huono. :cry:
Nuotio & Äreät Tiput
Tutkiskelija
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

Noh minun mielipiteeni tuosta Gerryn sanomasta on se että onhan ne lääkäritkin ihmisiä. Tunnelma tuossa videossa , onko se lentokentän bussissa vai missä, kertoo mielestäni paremminkin McCannien tunnelmista lomalle lähdettäsessä. Ystävät olivat täysin tietoisia McCannien ongelmista.

Uskon, oikein vakaasti uskon että Katella on persoonallisuushäriö ja hän ei ollut tyytväinen itseensä eikä elämäänsä pitkiin aikoihion, jos koskaan. Tyypillistä persoonallisuushäiriöisille on että se on aina toisten vika ettei heidän elmänsä suju niin kuin he haluaisivat vaan toiset ovat aina syyllisiä heidän ongelmiin. Kaikki muut ovat velvollisia tekemään heidän elämästään siedettävän. Katen kireys ja vaatimukset ovat sitten vaikuttaneet vuorostaan Gerryyn ja Gerry tiesi ettei loma tule mitään muuttamaan.

Sukualaiset ovat kertoneet että se on Kate joka määrää McCannien kotona missä kaappi seisoo. Kuulema Kate vetää Geryn maantasalla silloin kun Gerry on vauhdissa. Sukulaisten mielestä se on Kate joka on vahvemepi. Niin mitä tuolla "vahvuudella" tuossa sitten tarkoitetaan. Jonkun mielestä ehkä se on vahvuutta että henkilö komentaa, vaatii ja narisee ja kukaan ei hänen mielestä osaa tehdä mitään oikein tai paremminkin hänen mielikseen.

Kuultu on myös että Katella olisi ollut huonoaja aavistuksia ennen lomalle lähtöä. Noh tuon tarinan Kate heitti jälkikäteen kehiin. Mielestäni se kertoo myös että McCannien elämä ei ollut oikein raiteillaan ennen lomalle lähtöä. Katelta petti kontrolli Madeleinen kanssa, sillä kontrolloija hän vaikuttaa olevan. Yleensä ihmsiet jotka eivät pysty kontrolloimaan itseään haluavat kaikin keinoin kontrolloida toisia, useimmiten läheisiään. Tulkitsen Gerryn synkän mielialan lomalle lähdettäsessä perhesyndroomaksi, ketjureaktio Katen huonolle mielialalle.

Käytännöllisesti katsoen Madeleine saattoi kuolla jo 30.5 joskus iltapäivällä, sen jälkeen kun Kate tarjosi Madeleineä tarhaan mutta jostain syystä Madeleine oli tarhassa vain noin 15-20 minuttia.
Vastaa Viestiin