Tää on kyllä yks kaikkien aikojen parhaita biisejä.
http://www.youtube.com/watch?v=8rsVSn9sBzs
"Metallimiehilläkin on sydän"
Kyllä metallimiehellä on sydän ja tunteellinen sellainen onkin.Ailar kirjoitti:Mielellään otan kahvia. Sen jälkeen voimme herkistyä kuuntelemaan biisin, josta nuorin poikani (vannoutunut metallimusiikin kannattaja) sanoi puolivahingossa:
Tää on kyllä yks kaikkien aikojen parhaita biisejä.
http://www.youtube.com/watch?v=8rsVSn9sBzs
"Metallimiehilläkin on sydän"
Nenä-mahaletkuun voi aina luottaaMaybrick kirjoitti:Pitänee harkita koko punkunlipittämisen lopettamista! Vai onko kellään neuvoa tähän dilemmaan?

Minulla olisi pari nenä-mahaletkua*, joista voisin luopua kohtuullista korvausta vastaan. Rahakkaita tarjouksia vain tulemaanSolmu kirjoitti:Nenä-mahaletkuun voi aina luottaa
Itse en ole kyllä moiseen ryhtynyt, mutta kyllä opiskeluaikoina tosi"deekut" sellaistakin harrasti kun olivat tehneet jotain kiljua tms.. jota eivät pystyneet yökkäämättä juomaan lasista.
Oho!rosamarine kirjoitti:Oi, teillä on ollut nostalgisia hetkiä täällä Saanko mä kans kike-pisteitä jos tunnustan, että Kike E ja Anita löytyy mun FB kavereista?
Vaikenen kuin muuri, mutta sitä ennen totean seuraavaa; etkö tiedä mitä viinistä sanotaan?maija turjukka kirjoitti:Tai no, kierros kaikille, jotka ymmärtää olla hiljaa noista järkyttävistä numeroista
Oho, sinä tosiaan tunnet merkkihenkilöitä. Minulla ei edes ole mitään Facebookkia käytössä ja jos olisikin, niin Ari Puheloinen olisi varmasti ainoa joka haluaisi olla ystäväni ja hänkin pakosta.rosamarine kirjoitti:Canaris, mulle Marion piste kans, onhan sekin ketkumassa FB listoilla
Pääsääntöisesti olen heikkona kaikkiin naisiin, pl. Johanna Tukiainen + Henna Kalinainen, mieluummin kuitenkin vietän iltaa aikuisen viehättävän naisen seurassa kuin minkään tytönhättärän.Maybrick kirjoitti:Tosin en tiedä onko se tavoitteenasi, mutta voisit testata sen vaikutusta tuohon amiraaliin, se on ihan heikkona nuoren näköisiin mutta hieman kypsempiin naisiin...