Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Ailar
Jessica Fletcher

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Mielellään otan kahvia. Sen jälkeen voimme herkistyä kuuntelemaan biisin, josta nuorin poikani (vannoutunut metallimusiikin kannattaja) sanoi puolivahingossa:
Tää on kyllä yks kaikkien aikojen parhaita biisejä.
http://www.youtube.com/watch?v=8rsVSn9sBzs
"Metallimiehilläkin on sydän" :mrgreen:
Canaris
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Ailar kirjoitti:Mielellään otan kahvia. Sen jälkeen voimme herkistyä kuuntelemaan biisin, josta nuorin poikani (vannoutunut metallimusiikin kannattaja) sanoi puolivahingossa:
Tää on kyllä yks kaikkien aikojen parhaita biisejä.
http://www.youtube.com/watch?v=8rsVSn9sBzs
"Metallimiehilläkin on sydän" :mrgreen:
Kyllä metallimiehellä on sydän ja tunteellinen sellainen onkin. :) Kyyppari, lisää kahvia Ailarille!

Jatketaan tunnelmointia täällä nurkkapöydässä:

http://www.youtube.com/watch?v=sOOY3kPa3To
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Oi, teillä on ollut nostalgisia hetkiä täällä :D Saanko mä kans kike-pisteitä jos tunnustan, että Kike E ja Anita löytyy mun FB kavereista? :oops:

Tässä oma panokseni kadotetun nuoruuden metsästämiseen ;)
Cyndi Lauper - Girls Just Wanna Have Fun

Ja pieni kommentti lonkeropähkäilyyn, ehdottomasti parasta lonkeroa mun mielestä on Bombay Saphirea, sitä sinistä siis ja siihen greippilimpparia, kyl on hyvää! Vois kai sitä kutsua talon lonkeroksi?

Laitanpa vielä toisenkin ikivihreen biisin, mikä on kestäny mun suosikeissa tähän päivään.

Every Breath You Take-The Police w/lyrics
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kyllä nämä seikkailut siiderimaailmassa koettelee ainakin hammaskalustoa. Silloin yks ilta kun nautiskelin sen paremman puutteessa tilaamaani karpalosiiderin, siitä jäi kuitenkin tilkka pohjalle lavuaariin kaadettavaksi, kun hampaat tuntui menevän niin tahmaiseksi siitä. Itse maku ei ollut huono.
Rakastamani punkku taas tummentaa hampaita, joten ne tulee pestä aina ennen kuin alkaa maistella viiniä, puhumattakaan myös jälkeen pesemisestä, mutta ei välittömästi, ettei viinin hapot revi kiillettä. Ja hammastahnan vankka mintunmaku ei ole omiaan tukemaan punkun vivahteita. Turkasen vaikeaa! Pitänee harkita koko punkunlipittämisen lopettamista! Vai onko kellään neuvoa tähän dilemmaan?
Juo irvistellen Molkosan-lasillisen...
Nothing is quite what it seems
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Maybrick kirjoitti:Pitänee harkita koko punkunlipittämisen lopettamista! Vai onko kellään neuvoa tähän dilemmaan?
Nenä-mahaletkuun voi aina luottaa :D

Itse en ole kyllä moiseen ryhtynyt, mutta kyllä opiskeluaikoina tosi"deekut" sellaistakin harrasti kun olivat tehneet jotain kiljua tms.. jota eivät pystyneet yökkäämättä juomaan lasista.

:lol:
"Yöperho on koteloitunut"
Kakira
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kakira »

^ Ällöttävää! :shock:

Sivistyneet juomistavat romukoppaan
Kuva

Kuppi kuumaa kaakaota, kiitos
Kuva
ELÄ ja anna toisten elää
Canaris
Frank Drebin

Solmu kirjoitti:Nenä-mahaletkuun voi aina luottaa

Itse en ole kyllä moiseen ryhtynyt, mutta kyllä opiskeluaikoina tosi"deekut" sellaistakin harrasti kun olivat tehneet jotain kiljua tms.. jota eivät pystyneet yökkäämättä juomaan lasista.
Minulla olisi pari nenä-mahaletkua*, joista voisin luopua kohtuullista korvausta vastaan. Rahakkaita tarjouksia vain tulemaan :mrgreen:

(*= tytärtäni ruokittiin ensimmäiset elinkuukaudet tällaisella systeemillä)
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Canaris
Frank Drebin

rosamarine kirjoitti:Oi, teillä on ollut nostalgisia hetkiä täällä Saanko mä kans kike-pisteitä jos tunnustan, että Kike E ja Anita löytyy mun FB kavereista?
Oho! :shock: Sinä olet kova tekijä. Menee sanattomaksi.

Lisää nuoruuden haikalua:

http://www.youtube.com/watch?v=5m12OA-B ... re=related
Thomas Fuller
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Aaaahhhhhhhhh, ihanan rauhallista täällä. Voin ihan issekseni juhlistaa ab-kuurin loppumista ja huomista 44-päivää... 8)

Tai no, kierros kaikille, jotka ymmärtää olla hiljaa noista järkyttävistä numeroista :shock:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Canaris
Frank Drebin

maija turjukka kirjoitti:Tai no, kierros kaikille, jotka ymmärtää olla hiljaa noista järkyttävistä numeroista
Vaikenen kuin muuri, mutta sitä ennen totean seuraavaa; etkö tiedä mitä viinistä sanotaan?

Juhlan kunniaksi hyvää musaa:

http://www.youtube.com/watch?v=vhhOmc2EtCA
Thomas Fuller
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

Hmpff... Nenämahaletku, siitä tulee aina mieleen yks Juha Vuorisen kirjassa ollut juttu. Muuten, asiasta kolmanteen, haluaisko joku ostaa reilu puolen tusinaa Vuorisen pokkaria? Ois tossa ylimääräisenä.. Jos kiinnostaa niin yksäriä mulle tai sit mailia buracee [at] iki piste fi. 8) Tollaset ois:

Vuorinen, Juha: Juoppohullun Päiväkirja
Vuorinen, Juha: Tolppa-Apina (Juoppiksen 2. osa)
Vuorinen, Juha: Raskausarpia (Juoppiksen 3. osa)
Vuorinen, Juha: Vaippaihottuma (Juoppiksen 4. osa)
Vuorinen, Juha: Nokimusta seikkailu (DikDek -sarjan 1. osa)
Vuorinen, Juha: Veljekset Vaselin (DikDek -sarjan 2. osa)
Vuorinen, Juha: Kristianin Teinivuodet

Kirjat on luonnollisesti ihan ehjiä, muttei uusia kun niitä on tullu luettua jokunen kerta.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Joku tykkää Juha Vuorisen kirjoista ;)

Muistan, kun joku mun kaveri joskus kovasti ehdotteli mulle, että mun pitää lukee toi juoppohullun päiväkirja...No, ei oo tullu luettua. Reijo Mäkeä oon keräilly ja niitäkin on aikamoinen kasa lukematta edelleen, kun tähän minfoiluun kuluu niin paljon aikaa :oops:
Maija vielä ei saa onnitella, huomenna sitten vasta. Ja juu, ei mainita mitään, että 27v tuli täyteen ;)

Canaris, mulle Marion piste kans, onhan sekin ketkumassa FB listoilla :lol: Itseasiassa aukasin tänään naamakirjan moneen kuukauteen ja sielläkään ei ole mikään muuttunu :D

Punaviini ja yksi lasi riittää, kiitos.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

maija t: Tottakai me viisaat viininjuojat ymmärrämme olla hiljaa noista "järkyttävistä" luvuista, mutta kun täällä kerran ei nyt kukaan kuule niin annan vinkin. Laita kohtalaisen iso blokkikynttilä pöydällesi sinne nurkkaan palamaan, niin nuorennut ainakin 20 v. Tosin en tiedä onko se tavoitteenasi, mutta voisit testata sen vaikutusta tuohon amiraaliin, se on ihan heikkona nuoren näköisiin mutta hieman kypsempiin naisiin...
Kun nyt tuli puheeksi, niin tarjoilijalta pyydän sellaisen talon malliin olevan punkkuannoksen.
Nothing is quite what it seems
Canaris
Frank Drebin

rosamarine kirjoitti:Canaris, mulle Marion piste kans, onhan sekin ketkumassa FB listoilla
Oho, sinä tosiaan tunnet merkkihenkilöitä. Minulla ei edes ole mitään Facebookkia käytössä ja jos olisikin, niin Ari Puheloinen olisi varmasti ainoa joka haluaisi olla ystäväni ja hänkin pakosta. :wink:
Maybrick kirjoitti:Tosin en tiedä onko se tavoitteenasi, mutta voisit testata sen vaikutusta tuohon amiraaliin, se on ihan heikkona nuoren näköisiin mutta hieman kypsempiin naisiin...
Pääsääntöisesti olen heikkona kaikkiin naisiin, pl. Johanna Tukiainen + Henna Kalinainen, mieluummin kuitenkin vietän iltaa aikuisen viehättävän naisen seurassa kuin minkään tytönhättärän.

Seuraavan omistan ihanille Prisonin daameille, jotka juhlivat merkkipäiväänsä tänään (rosa?) ja huomenna (Maija):

http://www.youtube.com/watch?v=YDU4oQ9HWag
Thomas Fuller
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^Muuten hyvä idea, mutta ei mun passaa keneenkään minkään vaikutusta testata, ettei vaan napsahda omaan nilkkaan :shock: Katsos kun tuo mun oma rakuunani saattaisi vaikka suutuspäissään vaihtaa mut kahteen 22-een... mikäli onnistuu jostain kaksi moista löyhäpäätä löytämään :lol:

Otetaan me vaan punkkua ja onnitellaan toisiamme piiiiiiiiiitkistä aviovuosista, eiks jeh :wink:

muoks. Heh, Ami, mitäs jos ehdotettaisiinkin noille Johannalle ja Hennalle, että tuo mun rakuunani saattaisi kaivata vähän vaihtelua... :D
Tosin luulen, että jos rakuuna itse saisi valita, niin hänkin valitsisi tuon Paula Koivuniemen...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Lukittu