Raisa Räisäsen tapaus vuodelta 1999, Tampere (ketju 1)

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
Grausam
Scooby-Doo

Re: Raisan tapaus

Viesti Kirjoittaja Grausam »

Luettuani tuota yhtä selvänäkijätopikkia, niin tuli mieleeni että joillakin "hörhö"foorumeilla tarjotaan ilmaista selvänäköä, voi esimerkiksi kysyä missä kadonneet avaimet ovat tms. Törmäsin kerran sellaiseen sivustoon nimittäin, oli joku englanninkielinen. Sanoivat olevansa oikein kokeneita meedioita. :roll:

Mitähän tapahtuisi, jos antaisi näille selvänäkijöille (varmuuden vuoksi joku suomea taitamaton) jonkun kadonneen kuvan, esim. juuri tämä R.R. Ei kuitenkaan paljastaisi mitään tietoa henkilöstä, jotta meediot eivät kyhäisi tarinaa tietojen avulla ja saisivat sitten taidoillaan kuvasta "lukea" tämän henkilön nimen, kansallisuuden, olinpaikan ja niin edespäin.

Tämä siis jos jotakuta kiinnostaa tämmöinen paranormaali tutkimus, itte en jaksa uskoa meedioihin. :lol:
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Grausam kirjoitti:Luettuani tuota yhtä selvänäkijätopikkia, niin tuli mieleeni että joillakin "hörhö"foorumeilla tarjotaan ilmaista selvänäköä, voi esimerkiksi kysyä missä kadonneet avaimet ovat tms. Törmäsin kerran sellaiseen sivustoon nimittäin, oli joku englanninkielinen. Sanoivat olevansa oikein kokeneita meedioita. :roll:

Mitähän tapahtuisi, jos antaisi näille selvänäkijöille (varmuuden vuoksi joku suomea taitamaton) jonkun kadonneen kuvan, esim. juuri tämä R.R. Ei kuitenkaan paljastaisi mitään tietoa henkilöstä, jotta meediot eivät kyhäisi tarinaa tietojen avulla ja saisivat sitten taidoillaan kuvasta "lukea" tämän henkilön nimen, kansallisuuden, olinpaikan ja niin edespäin.

Tämä siis jos jotakuta kiinnostaa tämmöinen paranormaali tutkimus, itte en jaksa uskoa meedioihin. :lol:
Tulee vaan mieleen, että miksi sinäkin Grausam tulkitset 'näitä selvänäkijöitä', kuin he olisivat eri planeetalta; aivan tavallisia ihmisiä he ovat, mutta paljon tietoisempia kuin yleensä ihmiset ovat. Jos kirjoitat heistä, myös olet kiinnostunut; rehellisyys maan perii kuule. Mikä estää sinua nyt tekemästä noin kun ehdotat? Tee heti, niin voit antaa sitten palautetta tänne?

Itse en häpeile kirjoittaa näistäkään asioista, koska omaan myös tämän selvänäkö-aspektin, mutta tässä ketjussa olen luvannut olla sitä käyttämättä, jottei tule ristiriitoja. Olen mm. nyt Alibille antanut muutamia vihjeitä; katsotaan johtavatko ne tuloksiin, toivon, sillä hyvin selviä tietoja olen saanut. Ehkä Raisan asia selviää myös näin, kuka tietää. Ja toivoisi jo että selviäisi tämäkin mysteeri.
lost
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja lost »

Eikai siinä mitään häviäkään jos heille Raisan kuvan lähettäisi, kerran kun ilmasta on. :D
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

matkaaja kirjoitti: Tulee vaan mieleen, että miksi sinäkin Grausam tulkitset 'näitä selvänäkijöitä', kuin he olisivat eri planeetalta; aivan tavallisia ihmisiä he ovat, mutta paljon tietoisempia kuin yleensä ihmiset ovat. Jos kirjoitat heistä, myös olet kiinnostunut; rehellisyys maan perii kuule. Mikä estää sinua nyt tekemästä noin kun ehdotat? Tee heti, niin voit antaa sitten palautetta tänne?
Olen ihan samaa mieltä ja tulokset olisivat tosiaan kiinnostavia! :D Tosin selvänäköteemalle on omakin ketjunsa ja koska asialla on varmaan laajempaakin kiinnostavuutta, niin tulokset kannattaisi varmaan kirjata sinne: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=9&t=16
Itse en häpeile kirjoittaa näistäkään asioista, koska omaan myös tämän selvänäkö-aspektin, mutta tässä ketjussa olen luvannut olla sitä käyttämättä, jottei tule ristiriitoja. Olen mm. nyt Alibille antanut muutamia vihjeitä; katsotaan johtavatko ne tuloksiin, toivon, sillä hyvin selviä tietoja olen saanut.
Montako rikosta olet jo saanut selvitettyä keinoillasi? Onko missään niitä koskevaa tietoa? Jos et intimiteettisyistä voi viitata mihinkään lähteeseen, mistä henkilöytesi käy ilmi, niin olisiko sitten mitään sellaista lähdettä, joissa ko. tietoja ei näy?
Ehkä Raisan asia selviää myös näin, kuka tietää. Ja toivoisi jo että selviäisi tämäkin mysteeri.
Niinpä!
matkaaja
Christopher Lorenzo

Valdovas kirjoitti:
Montako rikosta olet jo saanut selvitettyä keinoillasi? Onko missään niitä koskevaa tietoa? Jos et intimiteettisyistä voi viitata mihinkään lähteeseen, mistä henkilöytesi käy ilmi, niin olisiko sitten mitään sellaista lähdettä, joissa ko. tietoja ei näy?
Olen tässä opiskelumielessä seuraillut mm. tällä foorumilla kirjoitetuista, ja joitakin tietojani olen eteenpäin välittänyt.

Minulle voi laittaa YV:tä (tarkoitit siis että miten saat yhteyden minuun?)
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

matkaaja kirjoitti:Olen tässä opiskelumielessä seuraillut mm. tällä foorumilla kirjoitetuista, ja joitakin tietojani olen eteenpäin välittänyt.
Onko se kutina koskaan osunut oikeaan?Näin mielenkiinnosta....
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
matkaaja
Christopher Lorenzo

Damien kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:Olen tässä opiskelumielessä seuraillut mm. tällä foorumilla kirjoitetuista, ja joitakin tietojani olen eteenpäin välittänyt.

On, aina.
Koiruus
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Koiruus »

matkaaja kirjoitti:
Damien kirjoitti:

On, aina.

Yeah right!!!
One nation under dog
Leo Summeri
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Leo Summeri »

Pyydän apuanne, Lajitoverit! Haluaisin saada haltuuni Raisan ja katoamisen aikaisten kavereiden, sisarusten, tuttujen yms puhelinnumeroita kutsumanimineen. Että en tulisi rikkoneeksi lakeja, riittäisi 3....4 viimeistä puhelinnumeron numeroa ja kutsuma- tai haukumanimi.
En halua tässä vaiheessa selittää ajatusmalliani, mutta katoamisen selvittämisestä on tietysti kyse. Kiitos etukäteen!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Miten Raisan elämäntilannetta voi arvioida pelikaverin puhelinnumeron kolmella viimeisellä numballa
ja lempinimellä? :roll:
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Puhelinmuistio tms.
Nothing is quite what it seems
matkaaja
Christopher Lorenzo

Jos puhelinmuistio on löytynyt, niin helpommin voisi selvitä viemällä sen polisille?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Puhelinmuistioissa tapaa olla nimet niiden numeroiden lisäksi. :wink:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

matkaaja kirjoitti:On, aina.
Ja kas kummaa, ette ole yhtään tapausta vielä onnistuneet selvittämään.Mistä se mahtaa johtua?
Ja missä on Raisa? :wink:
matkaaja
Christopher Lorenzo

Damien kirjoitti:Puhelinmuistioissa tapaa olla nimet niiden numeroiden lisäksi. :wink:
No eikö minä sitä funtsin että jos hän varmistelee niitä nimiä..., että onko tullut siihen tulokseen että saattaa olla Raisan puh.muistio ja siksi etsii. Kertookohan.
Lukittu