Vinca-kellon arvoitus

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja awa »

Ylläpito voisi jo puuttua asiattomaan käytökseen.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:Ylläpito voisi jo puuttua asiattomaan käytökseen.
Joo, aivan.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja groot »

strangelove kirjoitti:Päivitetään Vinca-tapausta. Verinäyte on yhä Saksassa, joten tovin saamme vielä odotella mahdollisia lisätietoja.
Jos kello on löydetty vuonna 2007, niin miten se on vielä Saksassa? Vuosikausien jonot DNA-analyyseissä?

Mistä muuten saattee vertailukelpoiset DNA:t Seposta, Irmelistä, Tuulikista ja Gusaftssonista?

Pitäähän teillä olla DNAt johon kellon veritahroja verrataan.

Eli tämä kelloasia on täyttä puppua, urbaania satua, siis ei totta.
---------
Allekirjoitus.
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Ei voi olla totta! Oletko groot ihan oikeasti idiootti?! Ruvetaanpa purkamaan vyyhteä, kun kerran eräät tollot eivät keskustelua näytä seuraavan:

No, olenko väittänyt jossain että Assmannin juttuihin kannattaa uskoa? Missä olen groot näin väittänyt, kerro? Minä en nimittäin luota niihin pätkääkään. Kuten awa totesi, Assmann oli huijari. Tuo postikortti on kuitenkin ihan aito ja todistettavasti vankileiriltä. Oletko niin idiotti ja tietämätön, ettet tiedä, että vankileiriltä läheteltiin postikortteja. Se oli ihan sallittua ja on yleisessä tiedossa. Tulihan tämä nyt selväksi, groot? Joku ei ole käynyt kouluja...

Penna Tervon asiasta vielä sen verran, että Hans on ihan itse kertonut olleensa osallisena tuossa "onnettomuudessa", sitä ei ole keksinyt Paloaro, Palo, Urho, enkä edes minä. Hän antoi Paloarolle omakätisesti kirjoittamansa todistuksen, jossa hän tunnusti asian. Tuon tunnustuksen vilpittömyydestä ei ole mitään takuita. Tulihan tämäkin nyt selväksi, groot?

"Jos kello on löydetty vuonna 2007, niin miten se on vielä Saksassa? Vuosikausien jonot DNA-analyyseissä?". Huvittavaa. Johan olen kymmenen kertaa sanonut, että tuo verijälki analysoitiin vasta aivan hiljattain. Ehkä Urho ei kiinnittänyt siihen aiemmin huomiota, tai ei osannut yhdistää jälkeä vereksi, en tiedä. Ja itse kello ei ole Saksassa, vaan ainoastaan siitä otettu verinäyte. Tulihan tämäkin nyt selväksi, groot?

DNA:ta ei voi verrata uhrien vastaavaan, ellei KRP huoli Vincaa tutkittavaksi. Juuri tämä on ongelma. Poliisin mukaan tapausta ei enää tutkita. Arvon groot, kai tämäkin nyt jo viimein tuli selväksi? Nöyryyttämisesi on aina hienoa, mutta usein se järjenkäyttökin on ihan suotavaa.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
On naurettavaa, että tällaiset henkilöt kuten groot näyttelevät täällä viisasta, vaikka tosiasiassa anti ja sisältö on hyvin suppeaa.

Jonkinlaisessa arvostelupuussa legendat teemu, Rane, Urho ja papillon köllöttävät ihan omalla oksallaan. Oulunmiehellä on myös paljon hyviä näkökulmia ja asiallisia kannanottoja. Sitten tulevat mm. Hessu, awa, Wagner ja konsta, jotka ovat paljon faktatietoa omaavia hyviä kirjoittajia ja joilla on selvästi paljon annettavaa. Mutta keskinäinen nokittelu ja liian sitkeästi omaan näkökantaan juuttuminen tappaa nopeasti rakentavan keskustelun ja tuloksena on juupas-eipäs väittelyä. Itsekin myönnän auliisti kuuluvani tähän sarjaan.

Sitten pahnanpohjimmaisena tulee ryhmä "groot ja kumpp." jonka onneksi harvalukuista jäsenistöä en halua edes mainita.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja groot »

No johan oli vuodatus kun vähän kritisoi juttujasi. Sinä olet noviisi. Näitä Assman-juttuja on vatvottu vuosikausia ennen kuin sinä, noviisi, tulit kuvioihin. Mitään uutta et asiaan ole tuonut. No, ehkä tuo, että vinca-kello on Saksassa analysoitavana. Siitä analyysistä ei ole mitään hyötyä sillä teillä ei ole Gustafssonin, Boismanin. Mäen eikä Björklundin dna-profiilia. Mihin siis vertaatte Saksassa tehtyjä analyysejä. Aivan, ette mihinkään, joten koko analyysi on täysin turha.Siis aivan turhaa saksassa asti mitään analysoitte. Sinä taas pidät hyvinä kirjoittina niitä, jotka pitävät Gustafssonia syyttömänä. Minä olen täysin varma, että Gustafsson teki teot, muutoin jutun palaset eivät loksahda kohdalleen.
---------
Allekirjoitus.
Ron_Burgundy
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Heinä 08, 2007 9:04 pm

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja Ron_Burgundy »

Sinulla Groot on ollut kyllä vähiten tuotavaa tähän asiaan. "Hohhoijaa"

Oletko kenties tyhmä, kun et tiedä sitä että NG:n sekä uhrien dna-profiili on jo tutkittu krp:n tutkijoiden toimesta.

Ei niitä tarvitse tutkia uudelleen
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja groot »

Ron_Burgundy kirjoitti:Sinulla Groot on ollut kyllä vähiten tuotavaa tähän asiaan. "Hohhoijaa"

Oletko kenties tyhmä, kun et tiedä sitä että NG:n sekä uhrien dna-profiili on jo tutkittu krp:n tutkijoiden toimesta.

Ei niitä tarvitse tutkia uudelleen
Niin, KRPlle on profiilit, mutta luuletko tosiaan että he antavat ne harrastelijatutkijoille? Eivät varmaan anna.
---------
Allekirjoitus.
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja strangelove »

groot kirjoitti:No johan oli vuodatus kun vähän kritisoi juttujasi. Sinä olet noviisi. Näitä Assman-juttuja on vatvottu vuosikausia ennen kuin sinä, noviisi, tulit kuvioihin. Mitään uutta et asiaan ole tuonut. No, ehkä tuo, että vinca-kello on Saksassa analysoitavana. Siitä analyysistä ei ole mitään hyötyä sillä teillä ei ole Gustafssonin, Boismanin. Mäen eikä Björklundin dna-profiilia. Mihin siis vertaatte Saksassa tehtyjä analyysejä. Aivan, ette mihinkään, joten koko analyysi on täysin turha.Siis aivan turhaa saksassa asti mitään analysoitte. Sinä taas pidät hyvinä kirjoittina niitä, jotka pitävät Gustafssonia syyttömänä. Minä olen täysin varma, että Gustafsson teki teot, muutoin jutun palaset eivät loksahda kohdalleen.
No johan oli vuodatus kun vähän nöyryyttää sinua. Pidän hyvinä kirjoittajina mm. Hessua ja awaa jotka eivät suinkaan pidä Gustafssonia syyttömänä. Sinua ei hyväksi kirjoittajaksi voi sanoa parhaalla tahdollaankaan. Oletko tiennyt Vincasta ja verijäljestä ennen kuin minä täällä asiasta kerroin? Mitähän uutta itse olet tuonut keskusteluun? Vastaan itse, et yhtään mitään!
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja groot »

strangelove kirjoitti:
Sitten pahnanpohjimmaisena tulee ryhmä "groot ja kumpp." jonka onneksi harvalukuista jäsenistöä en halua edes mainita.
Et sinä minua nöyryyttänyt. Huvituin purkauksestasi. Minun tarkoitus ei olekaan tuoda juttuun uutta faktatietoa, vaan ampua alas epärealistiset jutut kuten huhun perusteella tehdyt syyllistämiset kuten kioskimiehen ja Assmanin kohdalla tehdään. Kaikki "todisteet" heitä kohtaan ovat vain juoruja ja urbaania legendaa. Tosiassa heitä vastaan ei ole pienintäkään todistetta. Sen lisäksi haluan ampua alas epärealistiset teoriat. Niitä ovat onnettomuusteoria ja Konstan jo legendaksi nousseet kenkäpyykkäriteoria ja kerran hän esitti teorian, että kyseessä oli sotilasisku. Hohhoijaa, mutta sehän on vain Konsta. Tekijä tiedetään, mutta hänet todettiin syyttömäski,mikä ei tarkoita, etteikö hän olisi voinut tekoja tehdä. Jonkun raivokohtauksen hän on saanut uhrien vammoista päätellen, varsinkin Irmelin vammat ovat julman väkivallan seurausta, joka taas viittaa henkilökohtaiseen suhteeseen. Syytä en tiedä miksi hän sai raivokohtauksen, ehkä Irmeli kertoi hänellä muista suhteistaan,ehkä poikien välillä oli tapahtui yhteenotto, joka liittyi Irmeliin. En yksinkertaisesti tiedä miksi tekijä raivostui.
---------
Allekirjoitus.
Ron_Burgundy
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Heinä 08, 2007 9:04 pm

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja Ron_Burgundy »

Erpä sinä ole mitään ampunut alas. Korkeintaan tuonut esiin oman tietämättömyytesi esim. vankileireiltä lähetetyistä postikorteista.

DNA-tutkimuksista vielä, että puolustuksella on tiedossa uhrien dna-profiilit. Eli materiaalia on mihin verrata vincan jäljet.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja Damien »

Kova on taas bodofiilien valitus yhdestä kellosta.
Itse en usko että tuo väitetty dna-tutkimus tuo mitään uutta asiaan enkä ota edes kantaa
siihen onko koko kelloa oikeasti olemassa.Mutta jos on ja joku sitä jaksaa tutkia,
on aina mahdollisuus että se auttaa tapauksessa eteenpäin joten luulisi porukan olevan
asiasta innoissaan.Menipä juttu tuolla eteenpäin tai ei, kukaan ei häviä siinä ainakaan mitään.
Korkeintaan rahaa.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Ron_Burgundy kirjoitti:DNA-tutkimuksista vielä, että puolustuksella on tiedossa uhrien dna-profiilit. Eli materiaalia on mihin verrata vincan jäljet.
Onko DNA-vertailu puolustuksen intresseissä, vai mitä tarkoitat?
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja groot »

Ron_Burgundy kirjoitti:Erpä sinä ole mitään ampunut alas. Korkeintaan tuonut esiin oman tietämättömyytesi esim. vankileireiltä lähetetyistä postikorteista.

DNA-tutkimuksista vielä, että puolustuksella on tiedossa uhrien dna-profiilit. Eli materiaalia on mihin verrata vincan jäljet.
No, todistustaakka on sinulla kun esitit väitteen. Todista, että sotavankileiriltä on voinut lähettää postia - ihan mitä tahnsa postia. Ja todisteeksi ei kelpaa kuolemansairaan ja katkeroituneen Palon höpinät turhanpäiväisissä satukirjoissaan. Assman-saaga on pelkkä houreisen Palon satu. Tuskin mikään niissä kirjoissa esitetty pitää todellisuudessa paikkaansa. Odotona kova faktaa. Antaa tulla.
---------
Allekirjoitus.
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja strangelove »

groot kirjoitti:
Ron_Burgundy kirjoitti:Erpä sinä ole mitään ampunut alas. Korkeintaan tuonut esiin oman tietämättömyytesi esim. vankileireiltä lähetetyistä postikorteista.

DNA-tutkimuksista vielä, että puolustuksella on tiedossa uhrien dna-profiilit. Eli materiaalia on mihin verrata vincan jäljet.
No, todistustaakka on sinulla kun esitit väitteen. Todista, että sotavankileiriltä on voinut lähettää postia - ihan mitä tahnsa postia. Ja todisteeksi ei kelpaa kuolemansairaan ja katkeroituneen Palon höpinät turhanpäiväisissä satukirjoissaan. Assman-saaga on pelkkä houreisen Palon satu. Tuskin mikään niissä kirjoissa esitetty pitää todellisuudessa paikkaansa. Odotona kova faktaa. Antaa tulla.
Tässä sinulle vastauksia tuolta Suomi24:n puolelta, ihan sinua varten perustetusta ketjusta:

"Sotavankeus - Minkä ihmeen takia sinä reppana menit väittämään, ettei asiasta ole näyttöä? Onko taas se Marjatta-ilmiö mutta käänteisenä. Eli kaiken Hansista sanotun pitää olla valhetta. Hans, kuten sadattuhannet muut saksalaiset, joutui sotavangiksi Baltiassa tammikuussa 1945 ja oli vankileirillä Riikassa ja Bashkirissa. Sotavankeus on tarkkaan dokumentoitu niin Saksan kuin Venäjän viranomaisten arkistoihin, ja kopiot kaikista dokumenteista on olemassa. Jos ne ilmestyvät nettiin, niin ryhdytkö väittämään väärennöksiksi? - Dokumenteissa ei muuten ole mitään mullistavaa."

"Tässä on taas pakko ihmetellä kuinka tuollainen pösilö on voinut muka opiskella akatemiassa, niin surkeaa on ajattelun taso. Googlettamalla "+ postkarten + kriegsgefangene" olisi Groot säästynyt tältäkin itsensä nolaamiselta."


Joskus mietin ihan tosissani - onko se oikeasti noin tyhmä? Vastauksen olen saanut jo selville...
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja groot »

Damien kirjoitti:Kova on taas bodofiilien valitus yhdestä kellosta.
Itse en usko että tuo väitetty dna-tutkimus tuo mitään uutta asiaan enkä ota edes kantaa
siihen onko koko kelloa oikeasti olemassa.Mutta jos on ja joku sitä jaksaa tutkia,
on aina mahdollisuus että se auttaa tapauksessa eteenpäin joten luulisi porukan olevan
asiasta innoissaan.Menipä juttu tuolla eteenpäin tai ei, kukaan ei häviä siinä ainakaan mitään.
Korkeintaan rahaa.
Itse en usko koko vinca-juttuun. DNA-näytteiden testaus on kallista puuhaa. Onko Urho/Kekkonen todella niin tyhmä, että maksaa siitä. Vai kuka koko lystin maksaa. KRP ei ole kiinnostunut siitä, tuskin syyttäjät ja puolustuskaan.
---------
Allekirjoitus.
Vastaa Viestiin