Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Pharaoh
Martin Beck

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Jaahas... laskin taas laituriin ja otan tässä vahvaa rommitotia, kippis!
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

Pharaoh kirjoitti:Jaahas... laskin taas laituriin
Ja tipuit möljään? :P

mut se siitä, mulle yks A. Le Coq ja Russkij Standard-votka, kiitos.
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Mä voisin ottaa sen oman vakion, eli GT kiitos.
"Yöperho on koteloitunut"
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^Jumprahuiti, poijjaat, kylli tää Prisonissa luuhaaminen sivistää, nytkin oli ihan pakko googlata itselleni aivan outo sana (siis se möljä) 8)

*antaa laivakoiralle pätkän koiranmakkaraa ja naukkaa itse tujauksen rommia*

Kuva

Ja Solmulle toinenkin GT, kiitoksena onnettomuusavauksista.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

maija turjukka kirjoitti: oli ihan pakko googlata itselleni aivan outo sana (siis se möljä) 8)
Heh, joku vanha biisi vaan alkaa noilla sanoilla.. "taas laskin laituriin ja tipuin möljään.."

Tosin tossa lohjalaisessa Möljässä on jokunen ilta joskus tullut istuttua, näkyi olevan toinen osuma google.comissa hakusanalla möljä :D
Solmu
Adrian Monk

maija turjukka kirjoitti:Ja Solmulle toinenkin GT, kiitoksena onnettomuusavauksista.
Kiitos!
Olenkin tuota Rissalan juttua jo ehtinyt editoida varmaan 10kertaa tässä tunnin sisällä :mrgreen: .

Seuraavaksi voisin tehdä.. hmm, enpä viel kerrokkaan mitään :wink:
Mutta tänään ei enää tule kyllä yhtään uutta ison luokan avausta, nyt otan loppuillan rennosti kera lonkeroiden.
Dormeator
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Dormeator »

maija turjukka kirjoitti:^^Jumprahuiti, poijjaat, kylli tää Prisonissa luuhaaminen sivistää, nytkin oli ihan pakko googlata itselleni aivan outo sana (siis se möljä) 8)

*antaa laivakoiralle pätkän koiranmakkaraa ja naukkaa itse tujauksen rommia*

Kuva

Ja Solmulle toinenkin GT, kiitoksena onnettomuusavauksista.
panempa vastaten syytäkseesi mistä väitit minun "kusettaneen" poliisi kertoo kirjasarjan myötä, teit muuten tosi törkeästi siinä.. kannattaa vastaisuudessa miettiä mitä kirjoittaa, jos ei anteeksi pyyntöä kuulu niin pääset käräjille kunnianloukkauksesta.
Ihan noin vihjeenä että divari palsta varmaankin on tarkoitettu tavaran myynnille, jos hinta ei miellytä niin silloin ei tarvitse haukkua kusetuksesta ja epäillä rikolliseksi, olen kaikkea muuta kuin rikollinen, voin sanoa vihjeenä että täysin vastakohta hämärämiehelle, ja järkevä. Tällä erää riittää anteeksi pyyntö.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

^Tsk, tsk, Dormeator, väärä paikka tää Prison... olisit laittanut suoraan Lautamiehiin, jos noin kovasti hiilestyt pelkästä spekuloinnista :shock:
Luepas uudestaan, syytinkö mä sua jostakin, omasta epäluuloisuudestanihan mä vaan kerroin... spekulaatiothan kuuluvat minfon luonteeseen, eikö?
Tosin kyllä epäluuuloisena luonteena aloin miettimään, onko sulla edes noita kirjoja, vai yrititkö vain kusettaa hyväuskoisia... :shock: Niin että sinänsä tää ketju olisi hyvä jättää auki, jotta se ostaja voisi sitten kommentoida hyvin mennyttä kauppaa kirjat postista noudettuaan.
Niin että ole nyt vaan tyytyväinen, kun pääsit kirjoistasi eroon. Ja opettele laittamaan itse viestisi suoraan ylläpidolle, niin olisivat ehkä muokanneet sitä otsikkoa koko ketjun lukitsemisen sijasta.

Anteeksi OT toisille kantapeikoille, mutta Dormeator aloitti.
Dormeator
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Dormeator »

maija turjukka kirjoitti:^Tsk, tsk, Dormeator, väärä paikka tää Prison... olisit laittanut suoraan Lautamiehiin, jos noin kovasti hiilestyt pelkästä spekuloinnista :shock:
Luepas uudestaan, syytinkö mä sua jostakin, omasta epäluuloisuudestanihan mä vaan kerroin... spekulaatiothan kuuluvat minfon luonteeseen, eikö?
Tosin kyllä epäluuuloisena luonteena aloin miettimään, onko sulla edes noita kirjoja, vai yrititkö vain kusettaa hyväuskoisia... :shock: Niin että sinänsä tää ketju olisi hyvä jättää auki, jotta se ostaja voisi sitten kommentoida hyvin mennyttä kauppaa kirjat postista noudettuaan.
Niin että ole nyt vaan tyytyväinen, kun pääsit kirjoistasi eroon. Ja opettele laittamaan itse viestisi suoraan ylläpidolle, niin olisivat ehkä muokanneet sitä otsikkoa koko ketjun lukitsemisen sijasta.

Anteeksi OT toisille kantapeikoille, mutta Dormeator aloitti.
mitenkähän aloitin? Mieti kaksikertaa. Ja ilmoitettu on hiukka virallisempaan paikkaan. Ja ostaja ei tullut tästä paikasta ja oli tietoinen kyllä täysin mitä sai ja mihin hintaan. Ää enää heittele epäluulojasi muiden niskaan, mieti vain hiljaa päässäsi niin vältyt ikäviltä jälkiseuraamuksilta.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Onko täällä pubissa ketään jonka pöytään uskaltaisi istua? Pikku lasi valkkaria, ihan hiljaa vain, ettei häiritse ketään :(
Nothing is quite what it seems
Solmu
Adrian Monk

Maybrick kirjoitti:Onko täällä pubissa ketään jonka pöytään uskaltaisi istua? Pikku lasi valkkaria, ihan hiljaa vain, ettei häiritse ketään :(
Istu nurkkapöytääni vaan ihan huoletta, en ole niin häijy miltä näytän.. Aijoo, eihän tässä onneks kuva välity :mrgreen:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Solmu kirjoitti: Istu nurkkapöytääni vaan ihan huoletta, en ole niin häijy miltä näytän.. Aijoo, eihän tässä onneks kuva välity :mrgreen:
Heheh, Solmu, ketähän sä oikein yrität hämätä... mä ainaskin muistan sen sun edellisen avasi oikein hyvin. Sehän olikin ihan hirveän pelottava :wink:

-kvaak-
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Hei Solmuke ja May, saanko liittyä seuraan, mulla on jo punkkulasi valmiiksi kädessä :mrgreen:

Eikai täällä jollain ole jo maanantaina rähinäkännit päällä? :shock:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Solmu
Adrian Monk

maija turjukka kirjoitti:
Solmu kirjoitti: Istu nurkkapöytääni vaan ihan huoletta, en ole niin häijy miltä näytän.. Aijoo, eihän tässä onneks kuva välity :mrgreen:
Heheh, Solmu, ketähän sä oikein yrität hämätä... mä ainaskin muistan sen sun edellisen avasi oikein hyvin. Sehän olikin ihan hirveän pelottava :wink:

-kvaak-
Nomut hei jos on Duckfobia :mrgreen:

Mul on muuten ikävä sitä avatarta :|
Pitäis etsii se uudelleen ja laittaa esille. Ei toi mun nykyinen ava tosiaankaan ole lainkaan minun oloiseni.
Solmu
Adrian Monk

rosamarine kirjoitti:Hei Solmuke ja May, saanko liittyä seuraan, mulla on jo punkkulasi valmiiksi kädessä :mrgreen:

Eikai täällä jollain ole jo maanantaina rähinäkännit päällä? :shock:
Heittäydy ihmeessä seuraamme!!
Eikä ainaka mulla ole tapana rähinöidä humalassa, pikemminkin alan yli-sosiaaliseksi filosofian paasaajaksi :P
Lukittu
Null