Perfect Crime ???

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Perfect Crime ???

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Olen tuossa Juha Turusen tyyliin hautonut sitä täydellistä iskua, sitä jonka jälkeen voisi eläköityä. En usko että olen ainoa laatuani. Meitä "pöytälaatikkokeikkaajia" löytynee joka luokasta (kyllä, elämme luokkayhteiskunnassa...herätys!) :shock:

Itse ryöstäisin rahankuljetusauton tai etäisen kaupan juuri ennen rahansiirtoa autoon. Tapana on avata kassa(holvi) vähän ennen auton saapumista viiveettömän rahansiirron takaamiseksi. Mie tarviin siihen vähintään 2 palkollista, provikalla.

Sen enempää en voi kertoa mahd. meneillään olevista projekteista mutta kertokaa te kuinka te tekisitte vuosisadan vakuutuspetoksen/murhan yms. :wink:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
MissHolmes
Ben Matlock

Re: Perfect Crime ???

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Taitaa toteutua Länsi-Naapurissa.
Ja vielä vitsinä päälle se, että kunnon kansalaisilta saattaa loppua käteinen seteleiden puutteessa. :lol: :lol:

Mutta milläs menet vaihtamaan ''satoja-tuhansia-miljoonia'' RUOTSIN KRUUNUJA?
Euromaa olisi fiksumpi vastaavaan tekoon, jos siellä olisi ruattalaiset poliisit.
Nuotio & Äreät Tiput
Ilpo Larha
Harjunpää

Re: Perfect Crime ???

Viesti Kirjoittaja Ilpo Larha »

Jep, muistakeehan mitä rikoksia saa suunnitella ja mitä ei, ettei tule sanomista. :lol:
Vastaa Viestiin