En ole vaatinut, enkä odotakkaan että sinun olisi olatava samaa mieltä. Ihmettelin vaan miksi sinä näät toisilla silmillä kuin monet muut. En ymmärrä myöskään sitä että McCanneja nostetaan jalustalle ikään kuin he olisiviat täydellisiä ihmisiä ja täysin viattomia.matkaaja kirjoitti:Minä nyt vasta huomasin että pitäisi olla perillä tästä, siis mielipiteistäsikö? Tätäkö tarkoit? Sorryyy....Tutkiskelija kirjoitti:
Kirjoitin että jos ja kun McCannit joutuvat kiinni, heidät tuomitaan Madeleinen henegenmenosta niin silloin löytyy paljon muitakin seikkoja jotka voi tulkita ja tuomita rikoksiksi. Esimerkikis lasten heitteillejättö, ruumiin piilotus, poliisien hämääminen (tähän löytyy hienompikin nimitys mutta en nyt muista mitä tuo on suomeksi), fundin avulla rahankeruu, monet lahjoittajat niin rikkaat julkkikset kuin köyhemmätkin ihmiset voivat vaatia korvauskia siitä että McCacnnit valehteleviat ja petkuttivat heitä. Media on joutunut maksamaan korvauksia kunnianloukkauksista ja hekin voivat vaatia rahojaan takaisin.
Muuten.. median kirjoittelu piti paikkansa meko hyvin kun verrataan kirjoituksia tutkintopöytäkirjoihin. Ei luulisi oleva väärin medialta kirjoittaa mitään joka on "faktaksi" todettu tutkintopöytäkirjoissa. Monet henkilöt jotka McCannit ovat vetäneet keissiin mukaan voivat tulla vaatimaan korvauskia. Mittchell, Brian Kennedy jne.
Olethan sinä seurannut tätä jo niin kauan että sinun pitäisi olla joten kuten perillä asioista.
Olen perlilä aivan samoin McCannien kanssa siitä mitä he ovat sanoneet Lissabonisa. Hieno asia että he jaksavat vielä puhua ihmisille kaiken rääkin jälkeen. Muuten, enpä ihmetelisi jos Amaralin kirja ei saa julkaisuoikeutta.
Minkä takia McCannien pitää puhua ja puhua. Kaiken aikaa hinku päästä mediaan mukaan ja puhua ja puhua. Minun puolestani saavat etsiä Madeleineä mutta mitä Madeleinen etsinnällä on tekemistä median kanssa. Valokeilassa koko ajan ja samaa puhetta että Madeleine ei ole kuollut ja voi voi voi kun me kärsitään kun Amaral kirjoitti kirjan tutkinniosta. Kate sanoi että maailmassa on pahoja ihmisiä mutta on hyviäkin jotka tukevat heitä. Ihmeellistä jakaa ihmiset pahoihin ja hyviin. Voihan se nostattaa McCannien egoa niin että he itse ovat alkaneet uskomana omaan viattomuuteensa ja erinomaisuuteensa.