Ulvilan tapaus ( ketju 3 )

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Waakku
Sabrina Duncan

Re: Ulvilan tapaus ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Susanna kirjoitti:
Who was it kirjoitti:Minua hämää tuossa AA:n selityksessä se, että jos J on ensin puukottanut AA:ta, niin pystyykö vakavasti loukkaantunut ihminen sen jälkeen vielä ylitappamaan - ja vielä viimeistelemäänkin? Jotenkin viittaisi, että vamma on tullut vasta myöhemmin. Luonnollisesti kyllä adrenaliini saa kivun lievenemään.
kyllähän sitä pystyy, itsellä ollut keuhko puhki ja kyllä siinä pystyin vielä käppäilemään , rauhoittelemaan lapsia , soittamaan itselleni apua ennenkun amsbulanssi tuli , kipiää se teki tottahan toki , mutta lapsille en kipua halunnut näyttää .
Mahdollista, mut miten noi äitisuojelun lapset aina löytyy tänne!
Uskon että sinä sen teit ja hyvä et teit :)
Itse ajattelen asiaa että ihminen tappanut ihmisen, en nainen tappanut miehen, sitä sais muutkin ajatella.
Susanna
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Susanna »

^kerroin vaan miten itsellä kävi kun oli keuhkot kasassa , en puolusta mitenkään A.A:n tekoja todellakaan , olin itse viikon sairaalassa kun tapaus itselle sattui , mutta siihen nyt ei liity perhe draamaa , ihan itse itseni rikoin , tippumalla navetan ylisiltä traktorin kauhaan :oops:
ja olen itseni tänne löytänyt kyllä jo aikoja sitten :wink:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Lasten rauhoittelu ja puhelu taitavat vaatia hieman vähemmän kuin aikuisen miehen silpominen
hengiltä fileerausveitsellä.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Lisa Simpson
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Lisa Simpson »

rosamarine kirjoitti: Niinpä. Mutta kun sanot tuon ääneen, niin oot todennäköisesti vankilasta kirjoitteleva AA tai vähintäänkin yhtä psykopaatti, kun uskallat sanoa tällaisia asioita ääneen ja puolustaa tuota kamalaa psykopaattinaista.

Eipä tässä muuta.
Vai niin :). No helpollapa pääsee psykopaatin kirjoihin tällä palstalla, jos se riittää että uskaltaa sanoa mitä ajattelee.

Heikohko provo.
Susanna
Hercule Poirotin viikset

^^öh :lol: , niinpä se taitaa , itsellä ei ole kokemusta ja toivottavasti koskaan ei tulekkaan .
mutta itse asiaan , milenkiintoinen tuo silitysrauta huhu , olisko sillä ensin hutaistu , mies ehkä käynyt moittimaan ettei hänen paitaansa ole silitetty tai jostain syystä kotiäidin pyykit olivat vielä vaiheessa kun olisi nukkumaan tarvinnut käydä , siinä sitten tappelun tiuskeessa ensin rauta heilahtanut .
Viimeksi muokannut Susanna, La Loka 03, 2009 12:44 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Lisa Simpson kirjoitti:Vai niin :). No helpollapa pääsee psykopaatin kirjoihin tällä palstalla, jos se riittää että uskaltaa sanoa mitä ajattelee.

Heikohko provo.
Ei toki.Oma teoriasi alkaa vaan olla hieman loppuunkulunut, varsinkaan kun sen tueksi ei
ole löytynyt sitten minkäänlaista pohjaa.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Lisa Simpson kirjoitti:
rosamarine kirjoitti: Niinpä. Mutta kun sanot tuon ääneen, niin oot todennäköisesti vankilasta kirjoitteleva AA tai vähintäänkin yhtä psykopaatti, kun uskallat sanoa tällaisia asioita ääneen ja puolustaa tuota kamalaa psykopaattinaista.

Eipä tässä muuta.
Vai niin :). No helpollapa pääsee psykopaatin kirjoihin tällä palstalla, jos se riittää että uskaltaa sanoa mitä ajattelee.

Heikohko provo.
Lisa, ei se ollut provo, hmm, käsitit väärin. Se oli ironiaa.
Viimeksi muokannut rosamarine, La Loka 03, 2009 12:50 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Susanna
Hercule Poirotin viikset

^^Minulla ei ole teoriaa , pelkästään mietin tuota huhua :wink: anteeksi jos se ei ole sallittua
ja millehän teoriallesi täällä on löytynyt jonkun näköistä pohjaa , vai jatkatko marskin linjalla ?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Susanna kirjoitti:Minulla ei ole teoriaa , pelkästään mietin tuota huhua :wink: anteeksi jos se ei ole sallittua
Kuka sinua on kieltänyt?
Susanna kirjoitti:ja millehän teoriallesi täällä on löytynyt jonkun näköistä pohjaa , vai jatkatko marskin linjalla ?
Etkö ole lukenut ketjua?Ei mikään valossa oleva tosiasia puhu tällä hetkellä vaimon puolesta.
Susanna
Hercule Poirotin viikset

olit muokannut viestiäsi , luulin ensin että oli minulle kohdistettua
Lisa Simpson
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Lisa Simpson »

Damien kirjoitti: Ei toki.Oma teoriasi alkaa vaan olla hieman loppuunkulunut, varsinkaan kun sen tueksi ei
ole löytynyt sitten minkäänlaista pohjaa.
Hetkinen. Miten esilletuomani perhehelvetin kuvaus on jo kulunut loppuun, kun olen esittänyt sen yhden kerran ja ollut palstalla kaksi päivää?

Itselläni on eräänlainen kokemus perhehelvetistä lapsen näkökulmasta ja tunnen näissä perheissä kytevän vihan määrän.

Raakuudesta ja silitysraudasta puheenollen - olisiko raudalla poltettu jo telottua miestä? Täyttäisi varmaan tuon erityisen raakuuden tunnusmerkistön. Vai onko tämäkin näkökulma jo ehtinyt kulua loppuun? :D

Edit: neljä päivää palstalla!
Viimeksi muokannut Lisa Simpson, La Loka 03, 2009 12:58 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Waakku
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Susanna kirjoitti:^kerroin vaan miten itsellä kävi kun oli keuhkot kasassa , en puolusta mitenkään A.A:n tekoja todellakaan , olin itse viikon sairaalassa kun tapaus itselle sattui , mutta siihen nyt ei liity perhe draamaa , ihan itse itseni rikoin , tippumalla navetan ylisiltä traktorin kauhaan :oops:
ja olen itseni tänne löytänyt kyllä jo aikoja sitten :wink:
En todellakaan sua henk.kohtaisesti tarkoittanut, kehuin vaan että kestäny kipua :)
karra
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja karra »

Vittumaisen omahyvänen äijä kerjäsi jo vuosia turpaansa....Näin on käyny monille naisille myös,kun eivät ole osanneet lopettaa vittuilua ajoissa..Ottakaa opiksi!!
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

karra kirjoitti:Vittumaisen omahyvänen äijä kerjäsi jo vuosia turpaansa....Näin on käyny monille naisille myös,kun eivät ole osanneet lopettaa vittuilua ajoissa..Ottakaa opiksi!!
Hyvä karra, hyvä. 8)
Illan aivopieru?
HarrietM
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

http://blogit.claymountain.com/ike/inde ... inkit.html

Eräs äiti on kirjoittanut blogissaan monta vuotta sitten että Aurein sivustolla julkaistut vauvavinkit ovat olleet vauvoille suorastaan vaarallisia.
Auer itse yhdistää väitetyt väärät ohjeet sananvapauteen
Auer toteaa myös mm. "Olkoon sananvapaus myös vaihtoehtoismielipiteille! Itse luoten kyllä ihmisten maalaisjärkeen ja omaan arvostelukykyyn niin, että kaikkea ei ole tarpeen sensuroida.'
Kuitenkin pian Auer muuttaa mielensä:
'Auer jatkoi kirjeenvaihtoaan vielä pitkin iltapäivää todeten mm olevansa
"vilpittömästi hämmästyneenä voimakkaasta painostuksestanne saada yksipuolisesti oma näkemyksenne (oma egonne?) läpi".
Lopulta tämä palautteen lähettäjä vielä toteaa:
Tämä Auerin asenne on kertakaikkiaan ahdistava. Kyse ei ole minusta tai niistä muista asiasta kirjottaneista äideistä vaan vauvojen terveydestä ja hyvinvoinnista.
http://blogit.claymountain.com/ike/inde ... ksiae.html

Nyt näyttää tämä kyseinen blogikirjoittaja olevan ongelmissa
Parin viimepäivän ajan blogissani on viuhunut deletenäppäin kommenttilootan suhteen urakalla. Lauma verenhimoisia mammoja on innostunut yrittämään kommentoida vanhaa kirjoitustani Anneli Auerista. En ymmärrä tämän naisporukan logiikkaa tulla maanisina riehumaan mun blogiini tapahtuneen takia. Pahimmat tapaukset tuntuvat ip-osotteista päätellen olevan aivan vimmaisia ja kirjoittavat useita kommentteja. Ymmärrän sinäänsä pettyneen ja ahdistuneen fiiliksen, perhis, mammadietti ja kotiäitinet ovat monille olleet tärkeitä henkireikiä monotonisen arjen keskellä ja nyt siltä kaikelta on sekä mennyt pohja että osin artikkelit joista on voimaa ammennettu osottautuvat vain tarinoiksi ilman todenperää.
Että sellaista :o :?
That's a crock!
Lukittu