juu näillä kriteereillä mun mies on myös täys kusipää

Mä nimittäin hoidan KAIKKI siivoamiset, ruuanlaiton, lapset, kauppareissut ja naapureiden kanssa puhe yleensä kääntyy mieheen ja hänen työhönsä.(mistä mä puhuisin...Lasten pissa ja kakkavaipoista kenties tai mäntysuovan soveltuvuudesta parkettilattian pesuun...) Mies tulee kotiin kuuden aikaan jonka jälkeen hänet voi nähdä tupakalla pihalla

Mua ei usein näy ulkona enää siihen aikaan koska vihdoin ja viimein pääsen ekaa kertaa koneelle kun mies on kotona..siihen ei ole mahdollisuutta aiemmin kun täytyy katsoa lasten perään...aikaisemmin kylläkin olen lasten kanssa ulkona mutta ulvilan tapauksessa tämä superäiti ei tainnut viedä lapsiaan ulos edes päiväsaikaan kun naapurit eivät ikinä nähneet..
Täällä mä en saa penniäkään tukia koska täällä perhettä tuetaan niin että saa enemmän verohelpotuksia kun on lapsia mutta meillä on sopimus miehen kanssa että hänen palkkansa on meidän yhteinen ja kun lapset on tarpeeksi isoja niin siirryn minäkin takaisin työelämään pikkuhiljaa....
siis jumaliste että on porukkaa...lahtihan on ollut työssä käyvä mies? eikö niin? Jos äiti kerran on päivät kotona niin silloin kodinhoito kuuluu hänelle, kokonaan tai melkein kokonaan. Mieshän siinä kuitenkin elättää suomenkin tuilla...mitä enemmän mies tienaa sitä vähemmän vaimo saa tukia ekan vuoden jälkeen...
Mun mies on todella mukava ja hyvä isä sekä puoliso vaikka naapurit eivät sitä näekään kovin usein. Mä olen itse valinnut kotiäitiyden enkä siitä ala valittamaan eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka paljon valtio maksaa kotona olevalle. Kotiäitiys ei ole mikään ammatinvalinta vaan elämäntapa johon kaikilla ei ole ehkä varaa tai haluakaan...Kyllä mäkin joskus valitan kotitöistä mutta ei tekis mieli sitä varten fileerata miestä ja mun mies tekee työmatkoja toiselle puolen maapalloa viipyen pitkiä aikoja...kyllä jotenkin täytyy pärjätä yksinkin ja jos en pärjäisi niin pistäisin lapset päiväkotiin...mutta silloin mä menisin myös työelämään...mä en ymmärrä tän Lahden rouvan ajatusmaailmaa yhtään...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"