Sikapiikki, otatteko?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Dormeator
Harjunpää

Re: Sikapiikki, otatteko?

Viesti Kirjoittaja Dormeator »

Damien kirjoitti:
madda kirjoitti:mikä vika Raunissa on?
Eikai mikään jos neiti on tietonsa saanut kuusta saapuneilta vierailijoilta. :wink:

Ja Dormeator.Kertoisitko mikä tämän gallupin idea on?
Sinähän aikaisemmassa, aiheeseen liittyvässä ketjussasi kirjoitit näin:
Dormeator kirjoitti:"lääkettä" aletaan 2 viikon päästä pistämään maailman joka kolkassa, vaikka väkisi ihmisten suoniin, eikö kuulosta mitenkään ihmeelliseltä? Pitäs, sillä kun kirje tulee jossa kehoitetaan menemään määrättynä päivänä rokotukseen, ja jos jättää väliin niin seuraavaksi tulee puhelu poliisilta, jos yhä kieltäytyy niin tullaan hakemaan vaikka käsiraudoissa ruiskulle..
no, varmaan sama mikä yleensä gallupin idea on.
kiitos että liittelet vanhoja juttujani tänne, niitä on aina mukava lukea :mrgreen:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Eli uskotko nyt etteivät poliisit raahakaan koko väestöä käsiraudoissa piikille? :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Mikähän siinä muuten on, että pahimmat rokotuksen vastustajat argumentoivat tyyliin "polisi hakee sit pistetään suoneen, elo hopea piikejä niitä tamiflu merkisiä". Reaalitilannehan on se, että rokotuksen saavat alkuvaiheessa vain valikoidut ryhmät, missään tapauksessa sitä ei kaikille tyrkytetä. Kieltäytyä voi vasta sitten, kun tarjotaan :D .
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

No käyhän se nyt järkeen että kokonaiset kansakunnat pakotetaan ottamaan tappa rokote joka on
sekoitus "ihmisvirusta,sikavirusta ja lintuvirusta", jotteivat ihmiset vain sairastuisi tappavaan pandemiaan.
Natsimeininkiä. :mrgreen:

Siinä taas tosi luotettavaa tietoa asiasta:
http://www.youtube.com/watch?v=hkn_yZ6f ... re=related
Menikös muuten jo possuviruksen suurin vaara ohi kun julkinen panikointi on lakannut?
Vai maksoiko se valtiot ja mediat hiljaisiksi?
StillGoingStrong
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja StillGoingStrong »

Hvin tyypillistä jos Domeator hyppää noiden vaikeasti perusteltavien kommenttiensa yli.

On vain joka päivä tunne, että nyt tiedän täysin, millainen salaliitto tätä maailmaa pyörittää.

Joskin jotkut teot historiassamme ovat provokaatioita, kaikki ei silti ole mitään juonimista selän takana.
!One Love!
Dormeator
Harjunpää

Damien kirjoitti:Eli uskotko nyt etteivät poliisit raahakaan koko väestöä käsiraudoissa piikille? :wink:
nähtäväksi jää.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

En ota. En koe tarvitsevani, eipä ole infulenssaa koskaan ollut. Jos sitten satun sellaisen saamaan (voipi olla todennäköistäkin, koska olen jo sairastuneisiin törmännytkin)niin sinnitellään. Jos siitä huolimatta jään henkiin, niin uhkaan ja lupaan tulla tänne sen ketomaan! :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Dormeator
Harjunpää

StillGoingStrong kirjoitti:Hvin tyypillistä jos Domeator hyppää noiden vaikeasti perusteltavien kommenttiensa yli.

On vain joka päivä tunne, että nyt tiedän täysin, millainen salaliitto tätä maailmaa pyörittää.

Joskin jotkut teot historiassamme ovat provokaatioita, kaikki ei silti ole mitään juonimista selän takana.
en minä minnekkään hypi, ei ole ainoa paikka missä pyörin.. kuten tuntuu eräille olevan.
tein varmaan selväksi että itse en piikiä ota, se on minulle sama mitä muut tekee.
Ei tuota tietoa rokotteesta ole vaikea netistä ettiä, jos ei usko lääkäreiden ynnä muiden tutkijoiden sanomaa sikaflunssasta niin se on oma asiansa, itse en suoniini ota mitään paskaa mitä ei tarvita, viikko lepoa niin sikaflunssa on parantunut.
Tässä perheessä muuten oli jo yksi sikaflunssa, kuume nousi 41 asteeseen, lääkärissä kyllä käytiin, ja sietä saatiin tavallista flunssatulehduslääkettä joka vei taudin pois hiukka yli viikossa, eikä tarvinnut flunssapiikkiä. Ja uskokaa ei nuo se oli oikeasti sikaflunssa, eikä ollut mikään provo..
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

En ota piikkiä. Pitkähkö lepo olisi poikaa kun vain saisi rauhassa potea. En tiedä kuuluvani mihinkään riskiryhmään tai muuhun.
Nothing is quite what it seems
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Dormeator kirjoitti:jos ei usko lääkäreiden ynnä muiden tutkijoiden sanomaa sikaflunssasta niin se on oma asiansa,
Eikai kukaan ole laistanut sikainfluenssan tai siitä kerrottujen faktojen olemassaoloa ja todenperäisyyttä?
Dormeator
Harjunpää

Damien kirjoitti:
Dormeator kirjoitti:jos ei usko lääkäreiden ynnä muiden tutkijoiden sanomaa sikaflunssasta niin se on oma asiansa,
Eikai kukaan ole laistanut sikainfluenssan tai siitä kerrottujen faktojen olemassaoloa ja todenperäisyyttä?
niin, se on kiinni siitä mihin "satuun" uskoo.
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Dormeator:
en minä minnekkään hypi, ei ole ainoa paikka missä pyörin.. kuten tuntuu eräille olevan.
tein varmaan selväksi että itse en piikiä ota, se on minulle sama mitä muut tekee.
Ei tuota tietoa rokotteesta ole vaikea netistä ettiä, jos ei usko lääkäreiden ynnä muiden tutkijoiden sanomaa sikaflunssasta niin se on oma asiansa, itse en suoniini ota mitään paskaa mitä ei tarvita, viikko lepoa niin sikaflunssa on parantunut.
Tässä perheessä muuten oli jo yksi sikaflunssa, kuume nousi 41 asteeseen, lääkärissä kyllä käytiin, ja sietä saatiin tavallista flunssatulehduslääkettä joka vei taudin pois hiukka yli viikossa, eikä tarvinnut flunssapiikkiä. Ja uskokaa ei nuo se oli oikeasti sikaflunssa, eikä ollut mikään provo..
Ei tää oo tottakaan :lol: Sä et kyllä ihan selkeästi tajua tästä asiasta yhtään mitään. Rokotetta ei TODELLAKAAN laiteta suoneen vai tarkoititko, että se kulkeutuu suonistoon vai mikä idea tuossa on? Toisekseen kerro minulle mikä on flunssatulehduslääke? Kolmannekseen varmistettiinko sikainfluenssa asianmukaisin testein?
Dormeator
Harjunpää

ketsku kirjoitti:
Dormeator:
Ei tää oo tottakaan :lol: Sä et kyllä ihan selkeästi tajua tästä asiasta yhtään mitään. Rokotetta ei TODELLAKAAN laiteta suoneen vai tarkoititko, että se kulkeutuu suonistoon vai mikä idea tuossa on? Toisekseen kerro minulle mikä on flunssatulehduslääke? Kolmannekseen varmistettiinko sikainfluenssa asianmukaisin testein?
etkä tiedä mikä on flunssaan tulehduslääke? sinäpä se et tunnu tajuavan... jos ei rokotetta pistetä verisuoneen niin valotappa mihin sitten.. luuhunko?.. eiköhän se elimistöön suonesta kulkeudu, vai nouseeko päähän?
kuten jo sanoin usko mihin haluat se ei minua liikuta.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^^Eihän tuossa perheessä influenssaa ollut, vaan sikaflunssa, mikä tauti sitten lieneekin.

^Rokote pistetään lihakseen.
Dormeator
Harjunpää

Mariacka kirjoitti:^^Eihän tuossa perheessä influenssaa ollut, vaan sikaflunssa, mikä tauti sitten lieneekin.

^Rokote pistetään lihakseen.
kutsu miksi haluat, minä kutsun tautia sikaflunssaksi.
no, kun saat taudin niin ehkä sitten tajuat jotain.
pistetään rokote mihin vain se on minulle sama, että se siitä.
Vastaa Viestiin