Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Maybrick
Perry Mason

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Iltaa kullekin paidanpitäjälle. Kuulostaa herkulle maija t:n luettelemat lihatuotteet, ainakin näin herkkusuun mielestä. Mullekin yksi pihvi maistuis ja sen kanssa puolikas pullo hyvää punkkua. Aikookos maija itse popsia kaikki luettelon herkut?
Nothing is quite what it seems
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Minä toin ihan omat pihvit mukana, kun mies paistoi lindströmin pihvejä, minä kasvispihvejä ja yhdessä sekalaisia "jotain-ne-sisältää" -pihvejä. Tarjoan tästä Maybrickille! Ole hyvä, ota mitä lajia haluat, tai vaikka kaikkia!

Pukkaanko tänne samaan, kun en tiedä kuuluisko ärsyttää vai ilahduttaa -palstalle... tämä kylli -sanan käyttö. Se naurattaa mua, mut ikävä asia on, että joka kerta joudun aloittamaan lauseen alusta, kun kylli-sana tulee vastaan. En tiedä mikä on, mutta mun ajatus sekoaa ja ei kun alusta. :mrgreen:

Sen kunniaks että puolentoista kuukauden sairastelun jälkeen, EHKÄ jään henkiin, otetaan kierros. Minä tarjoan! Itse otan Carlsbergin.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

maija turjukka kirjoitti:
Ja sille yhdelle pitkälle ja komealle tiedoksi, että jos vielä eksyy uudestaankin prisoniin, niin kylli mä aina (näin virtuaalisesti siis) ehdin jotakin suun mukaista leipoa... :wink: :D
Joo, mut eikö mulle leivota mitään?
Leipoisit nyt. 8)
Paskanen tukka
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Olet eri reilu Ailar :D Yksi lasi punkkua, ihan mitä laatua vaan, kyl menee alas, kun on vaan punasta!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

rapier kirjoitti:
Joo, mut eikö mulle leivota mitään?
Leipoisit nyt. 8)
Tottakai, muruseni, leivonhan mä nyt sullekin, kun sain ne lihat jo pakastimeen. Niin ei tartte tuon Clyden alkaa mustikseksi :wink: :shock:

BTW: Ailar, nuo "jotain ne sisältää" -pihvit kuulostaa muutes todella hyvältä. Siis ruuanlaittohan tuottaa parhaan tuloksen just silloin, kun otetaan vaan mitä sattuu kaapista löytymään 8)
Ja kylli mä voin yrittää vähentää tuon kylli-sanan käyttöäkin, jos noin koville ottaa :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Älä ihmeessä vähennä Kylli eikun kylli-sanan käyttöä. Koville se ei ota, vaan huvittaa, kun aloitan joka kerta lauseen alusta ja ajattelen Kylliä.
Ne pihvit todellakin sisälsivät loput mitä jääkaapista löytyi, eli mies pisti sosekoneeseen lihat, epämääräisen vihannesvadin lopun, sipulia, porkkanaa ja minä lykkäsin perään kananmunia, soijaa, kermaa ja vehnäjauhoja ym. jota nyt en muista. Ja eikun paistamaan lettupannulla ihania pihvejä! Nami! Syystä tai toisesta ne maistui kalalle??!! Se oli ainoa, mitä ei laitettu sörsseliin. Mies epäili jotain maustetta syylliseksi. Mutta hyviä oli!
Ruuanlaittoon saa ihan uusia näkökulmia, kun "maalaisserkku" käy kylässä ja tuo kaikkia ihania juureksia tullessaan. Tarjoankin tässä kierroksen tekemääni omenahilloa. Eikö olekin ihanaa? Sen kunniaksi...
rosamarine
Adrian Monk

Taidankin ottaa toisen lasin ihan omaan piikkiin...
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kiitos Ailar, tunnustan rakastavani Lindströmin pihvejä! Ja myös kasvispihvit maistuvat, mutta Lindströmit on huippu. Jostain syystä, vaikka meillä tehdään paljon oikeaa ruokaa pesueelle, en ole vielä ikinä saanut tehtyä L:n pihvejä. Pitää ryhdistäytyä nyt kun loma tänään alkoi. Hyvä kun muistutit asiasta.
Kiitos ja kumarrus.
Nothing is quite what it seems
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

maija turjukka kirjoitti:Tottakai, muruseni, leivonhan mä nyt sullekin, kun sain ne lihat jo pakastimeen. Niin ei tartte tuon Clyden alkaa mustikseksi :wink: :shock:
Eipä tässä lähinnä kuin naurata :twisted:
Hyh. Tuli testattua lonkeroiden uusi "musta" ja "valkoinen". Valkoinen maistui ihan malibulta, makuna siis pinã colada ja mustan maku taisi olla cokis? Kuitenkin, valkoinen maistuu ihan malibulta ja Bountylle ilman suklaata. Kun taas se "kokis" maistuu ihan lemmehtyneelle, vanhalle kokikselle. Tuo etäisesti mieleen sen vanhdan Dark Ciderin, mitä joskus oli. Ennemmin joisin tota ällökookosta, jos pakko olisi valita.
Mulle siis nyt se hyvä ja mustikkainen lonkero, kiitos :mrgreen:
Nanika ga tooku matteiru to
rosamarine
Adrian Monk

Clyde tehny ihmiskokeita tälle illalle lonkeroiden kanssa, Good 4 U ;)
Mulla kans jonkinsortin koe tässä menossa...itteni kanssa :lol: Vettä iso lasi, kitoosh...
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Mä en tykkää siidereistä, niin ne jää laskuista. Kaupan lonkuista menee muutama; otto karpalo ja olvin kulta, jota kuitenkaan ei voi juoda kuin pari per kerta. Sitten ei oikein muita kaupasta ostettavia litkuja ole, mitkä kelpais. En myöskään juo kossua, hyi pahaa. Suomi menee, mutta koska lantrinkia on hankala keksiä (hyi kaikki cokismixerit, swepperit sun muut!). Nirso mikä nirso :twisted: Pakko testailla siis uusia juomia silloin, kun niitä tulee. Tuli muuten testattua se mikäliepuolukka olikaan. No... puolukallehan se maistui. Se voisi kelvata sen maksalaatikkojäätelön kanssa, nam.
Nanika ga tooku matteiru to
rosamarine
Adrian Monk

Maksalaatikkojäätelö :shock: Hmm... Kauankos minä asuinkaan ulkomailla, pikkasen olen tippunut...

Hyi stna kossua, en jois vaikka maksettais :?

Drinkkilista:
Punaviini
Portviini
talonlonkero
gin tonic
viskikola/viski
ouzo
siideri
kalja

Shiinä ne tärkeimmät ;)
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Nyt kun kaikki gourmet-kokit ja niiden perässäkuolaajat on häipyneet, niin estradi on vapaa meikäläisen vetää perseet. On tätä taas jo kaivattukin, huh.

Ja Clydelle kiitokset valkoisen lonkun testauksesta, pidän kovasti piña coladasta joten nyt täytyy kokeilla itsekin. Nykyisessä taloudellisessa tilanteessa vaan mikä tahansa lonkkukin vaatii tiettyjä uhrauksia, joten on tiedettävä mitä ei tarvitse kaataa viemäriin (koirat eivät ole vielä oppineet juomaan viinaa, vaikka muut ruoantähteet menevätkin hyötykäyttöön).
Every ship must sail a world.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

ABC kirjoitti:Nyt kun kaikki gourmet-kokit ja niiden perässäkuolaajat on häipyneet, niin estradi on vapaa meikäläisen vetää perseet. On tätä taas jo kaivattukin, huh.

Ja Clydelle kiitokset valkoisen lonkun testauksesta, pidän kovasti piña coladasta joten nyt täytyy kokeilla itsekin. Nykyisessä taloudellisessa tilanteessa vaan mikä tahansa lonkkukin vaatii tiettyjä uhrauksia, joten on tiedettävä mitä ei tarvitse kaataa viemäriin (koirat eivät ole vielä oppineet juomaan viinaa, vaikka muut ruoantähteet menevätkin hyötykäyttöön).
Minä tulen ja vahdin yöunesi ABC. Osaan olla kummallisen tyly asiattomille ja pitää kurin. Ovat hiljaa ruoskapampun edessä.
Paskanen tukka
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Kiitos rapi, olet kiltti. Luotettava mies pampun kanssa on hyvä idea, olenkin nukkunut huonosti viime aikoina.

Ja Clydelle vielä toinenkin kiitos, nimittäin puolukka-arvostelusta. Ehkä sitä voisi harkita verilättyjen kanssa, joita on listalla melko usein. Kunhan vain muistan olla syömättä K-vitamiinia, ettei käy kuin tässä taannoin.
Every ship must sail a world.
Lukittu