Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Clyde
Axel Foley

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

ABC, ole hyvä. Se puolukkajuoma oli muistaakseni gin lonkku, lasipullossa on punavalkoinen etiketti. Mikäli nyt ihan oikein muistan. Puolukalle se maistui..
Tuota Otto valkoista kannattaa kyllä testata, mikäli tykkää kookoksesta. Se on aika voimakkaasti sen makuista, tuntuu ihan hassulta kun ei jää suuhun kookoshiutaleita :D
Mulle ihan vain kahvi kermalla ja sokerilla. Voisin ottaa jotain pientä hiukopalaa sen lisäksi.
Nanika ga tooku matteiru to
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

ABC kirjoitti:Nyt kun kaikki gourmet-kokit ja niiden perässäkuolaajat on häipyneet, niin estradi on vapaa meikäläisen vetää perseet. On tätä taas jo kaivattukin, huh.
*reps* Kiitos aamun ekoista nauruista... toivottavasti keskityitte rapierin kanssa olennaiseen, eikä mennyt pahasti krapulan puolelle :wink: (heittää varmuuden vuoksi muutaman paramaxin)

Clyde, kelpaako hiukopalaksi palanen maijan kinkku-sipulipiirakkaa? Ison maitolasillisen kera kenties?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Clyde
Axel Foley

maija turjukka kirjoitti:Clyde, kelpaako hiukopalaksi palanen maijan kinkku-sipulipiirakkaa? Ison maitolasillisen kera kenties?
Ei kiitos, en syö nasuja.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ailar kirjoitti:Älä ihmeessä vähennä Kylli eikun kylli-sanan käyttöä. Koville se ei ota, vaan huvittaa, kun aloitan joka kerta lauseen alusta ja ajattelen Kylliä.
Häkellyttävää :D .
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Gourmet-kokki is back! 8) Tänään sitten herkutellaan savusiialla. Ja millaisella: kullankarvainen pinta jossa hentoja jälkiä savustusvehkeestä ja valkoinen liha joka hajoaa suussa ensi liikautuksella. Sain aamulla sellaisen iilin, että savusiikaa on saatava ja niimpä pakkauduimme autoon ja suunnistimme meren saareen siikamarkkinoille. Kyllä kannatti.
Mutta nyt onkin ongelmana juoman valinta, kun kotona ei ole kuin punkkua. Rasvaton maito?
Nothing is quite what it seems
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Maybrick, teillä on hyvää ruokaa! *kuolaa, ja jättää dna:nsa pubin pöytäliinaan*

Yksi cola mulle, kiitos ;)

ps. Vesi paras juoma =)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
SharQ
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja SharQ »

Nyt on sellaiset tutinat, etta tekisin kuten tama mies, mikali ei aamulla tarvitsisi olla edustavana toimistolla. Tama mies ei ole luuseri, han on kova luu :)

http://www.youtube.com/watch?v=MOIb3r5UyVw

Olosuhteiden pakosta joudun kuitenkin tyytymaan annokseen tai pariin mietoja alkoholijuomia eli par kaljaa, kiitos. Ei varilla eika merkilla valia, kunhan on markaa :)
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Clyde
Axel Foley

ÄkkiÄ! Mulle jotain vahvaa, tai sitten mä olen ottanut jo liikaa? Rosen tilalle on tullut joku Haris Pilton :shock:
rosamarine
Adrian Monk

Eikä oo piltonin haris, ko mä kävin kampaajalla, eiks oo hiAno? Sitäpaitsi, saikin jo toi itämaan rätti lentää nurkkaan, alko ahistaa ;)

Otetaaks jotkut kivat pirtsakat päivä-änkyrät? Nyt on just sellanen olo :|
Clyde
Axel Foley

Huh huh, kestää varmaan hetki, että tottuu tuohon sun uuteen luukkiin. Sun salaperäisyys hävisi :twisted:
Otetaan vaan! Kerro Clydetsylle, mikä sulla on hätänä. Täti tarjoaa sulle mustikkalonkeron :)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Alkuiltaänkyrät vois kylli tempasta, kun ei enää tiedä, pitäiskö noitten työmaakuvioitten takia itkeä vai nauraa. Aatelkaa nyt, seitsemän hengen porukasta kolme saikulla ja yksi muuten vaan lomalla, eikä tuuraamassa ole kuin esimies ja peräti yksi vuokrafirmalainen :shock: :|
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
rosamarine
Adrian Monk

No mä kans katoin tossa pari kertaa, että mihkä mun prohviilikuva on hävinny, kunnes tajusin :shock:

Kiva, että pystyin raottamaan salaisuuden verhoa kohdaltani Clydex, nyt mussa ei ole siis enää mitään jänskää ja saan olla rauhassa nurkassa, heh ;)

Saat juoda ihan ite ton mustikkalonkun, mä tyydyn vaikka kipakkaan viskikolaan ja tarjoan työn raskaan raatajalle eli Maijalle samanlaisen ilman colaa. Ja Clyde kaunokaiselle tarjoan mustikkalonkun päälle vielä yhden beduiinin ;) Sie tykkäät siitä.
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

En tunnista rosaa nyt lainkaan rosaksi äkkivilkaisulla, vaatii totuttelua 8)
Onneks mul on tää passikuva jo (taas), niin ei tarvii paljastaa näköisempää kuvaa kenties lainkaan. :mrgreen:

Yhden GT:n vois janoon tempasta nyt.. pyörälenkin päätteeks.
"Yöperho on koteloitunut"
rosamarine
Adrian Monk

Solmu ja kumpp. mie täs samalla plärään jtn raflaavampaa kuvaa, kun ei viittis siihen rättipääsissiin enää palata :roll:
Voihan se tietty olla, että palaan tuttuun ja turvalliseen...

Kippis ja hip hop kaikille iltapäiväkännääjille ;)
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Shock... Joutuu kyllä yhden terävän ottamaan tuon Rosan muodonmuutoksen takia :shock:
Vaatii totuttelua...Solmu sentäs palannut juurilleen.
Maijalle BatteryKossu,koita jaksaa :|
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Lukittu