Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 988
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Poliitikkona Halme oli pelkkä marionetti populisti.

Onko joku joskus pitäny Mehu-Mattia uskottavana :mrgreen:
Älä oleta
aniko
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: To Kesä 18, 2009 10:52 pm
Paikkakunta: Gamla Motown

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja aniko »

Juu se on kauhea ajojahti kun rikollista syytetään rikoksista. Sääli kyllä, vaikka en tyypistä koskaan pitänyt niin sinänsä sen vaalipuheet eivät olleet huonoja (kovemmat rangaistukset rikollisille, sotaveteraanien asema paremmaksi..). Siis jos nyt tollaisesta (ääri)heteron (rasistisen) valkoisen miehen ideologiasta tykkää. En kyllä yhtään ihmettelisi sitäkään jos Halme seuraavaksi löytyisi jostain homobaarista salarakkaan kanssa, olen aina ihmetellyt sen kovaa homovastaisuutta. Jos käy samoin kuin huumevastaisuuden kanssa niin..
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 988
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Puheet on populismia silloin, kun ei tieto ja/tai taidot, tai tässä tapuksessa kummatkaan, riitä parantamaan asioita. Johan jampan teot puhuu "julistustaan" vastaan. Pelle mikä pelle. :D
Älä oleta
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

aniko kirjoitti: En kyllä yhtään ihmettelisi sitäkään jos Halme seuraavaksi löytyisi jostain homobaarista salarakkaan kanssa

oli lentää juomat näytölle!! :D

Halme Homobaarissa kokaiinipäissään salarakkaan (retkuneekeri) kans,tykki kainalossa. :shock:
toki kuvaan kuuluu myös pahoinpidelty nainen ulko-ovella.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Tonyl ollu ennenki nokka valkosena:

Kuva
"Yöperho on koteloitunut"
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja esmes- »

aniko kirjoitti:En kyllä yhtään ihmettelisi sitäkään jos Halme seuraavaksi löytyisi jostain homobaarista salarakkaan kanssa, olen aina ihmetellyt sen kovaa homovastaisuutta. Jos käy samoin kuin huumevastaisuuden kanssa niin..
hahah :D senkin varmaan kuittais sanoilla: "pitäähän sitä kokeilla että tietää mitä vastustaa".
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Repaleinen Päiväperho
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 11:35 am
Paikkakunta: Valhalla

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja Repaleinen Päiväperho »

Jos mies haluaa itse vapaaehtoisesti ottaa viivat, tai kahdet, niin ei se nyt maailmaa kaada 8)
Tony on kuitenkin nauttinut jo lie kolmella vuosikymmenellä hieman enemmän ja vähemmän.
Ase omaksi turvakseen, no jos siltä tuntuu niin ok.
Elämä jatkuu sekä hänen viivojen vetelyt.
Poliittisesta uskottavuudesta tai muista hänen mielipiteistään välittämättä siis ilmaisen mielipiteeni..
Mut toi nekru kainalossa vois olla aika jees idea :lol:
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja loneliness »

aniko kirjoitti:Juu se on kauhea ajojahti kun rikollista syytetään rikoksista. Sääli kyllä, vaikka en tyypistä koskaan pitänyt niin sinänsä sen vaalipuheet eivät olleet huonoja (kovemmat rangaistukset rikollisille, sotaveteraanien asema paremmaksi..). Siis jos nyt tollaisesta (ääri)heteron (rasistisen) valkoisen miehen ideologiasta tykkää. En kyllä yhtään ihmettelisi sitäkään jos Halme seuraavaksi löytyisi jostain homobaarista salarakkaan kanssa, olen aina ihmetellyt sen kovaa homovastaisuutta. Jos käy samoin kuin huumevastaisuuden kanssa niin..
Halme puhui samoja asioita mitä lähikuppilani pilottitakkiset kaljut työttömät nuoret miehet puhuu. Arvostusta sotaveteraaneille ja työn arvostusta. Isänmaa on hieno asia jne. Tosin kyseiset pilottihemmot eivät käsittääkseni monetkaan olleet töissä (ainakaan laillisissa). Joskus nämä mun stereotypiat vaan sattuu osumaan oikeaan. Rasismi on kouluttamattoman, savuke suussa kävelevän miehen pakotie, jolla koitetaan välttää itsesääliin vaipumista työttömänä poikamiehenä. Vastustetaan ulkomaalaisten tuloa maahan rikollisuuden kasvuun vedoten, mutta samalla itse kannetaan tykkiä mukana ja nautitaan horkkuja ja huumeita.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 988
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Seuraavaksi sitten odotellaan uutista siitä, kun herra Halmeen luvaton rauta laulaa taas... Vai oliko se edellinen rauta luvallinen? :roll:
Älä oleta
SharQ
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Su Heinä 26, 2009 7:11 pm

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja SharQ »

Luulenpa, etta Tony poika on luottanut vanhaan alibiinsa :)

Tony Halme : Alibi


Meinasi menna kahvit nappikselle kertosakeessa :lol:

'Mul on alibi, alibi
Amatoorit vain karahtaa...'
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
aniko
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: To Kesä 18, 2009 10:52 pm
Paikkakunta: Gamla Motown

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja aniko »

Tolla Tony Halmeen levyllä mun mielestä siinä piisissä missä lauletaan "Jos tartut mun hanuriin mä näppäilen sua" on jotain herkkää. Sinänsä toi levy on HIRVEE mutta ehkä kuitenkin Tonyn aikaansaannoksista niitä parhaimpia. Parhaimmillaan tyyppi oli Viikinkinä Gladiaattoreissa, sellainen sopivan hauska rooli. Olisi pysynyt siinä. Mutta joo, eihän toi nykyään ole kuin sössöttävä pappa, ei todellakaan ihan kaikki kotona enää, että siinä mielessä turha kauheasti vihata.
SharQ
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Su Heinä 26, 2009 7:11 pm

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja SharQ »

Tassa se nyt sitten viela Tonyn itsensa sanomana

http://www.sub.fi/ohjelmat/sivusto.shtm ... ideo?23138

'Halmeella on PATEVA syy aineiden kayttoon...'

'Mulla on aineiden kaytto hallussa...'

Joopa joo...
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Panu
Olivia Benson
Viestit: 713
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 4:08 pm

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja Panu »

aikonaan muistan että toni halme paheksui monia juttuja kuten huumeita mutta nyt näyttää siltä, että hän muitta mutkitta koittaa kaikkea mitä hän on aikaisemmin paheksunut

tonihan paheksui myös mm. homoilua ja onkin todennäköistä, että seuraavaksi hän saattaa koettaa tätä
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Repaleinen Päiväperho kirjoitti: Ase omaksi turvakseen, no jos siltä tuntuu niin ok.
Arvaakuka sanoi näin: "Nyt tilanne on se, että rikollisilla on aseet, meillä muilla ei"
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Justi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 2:20 am
Paikkakunta: Päkälä

Re: Tony Halme kärysi huumeista ja laittomasta aseesta

Viesti Kirjoittaja Justi »

no joo joo. ei siinä nyt kai mitää pahaa oo jos porsketta tai kolaa sillontällö vähä vetelee.. toisaalta kyllä vähä huvittaa noi tonyn huumevastaiset kommentit mitä se aikoinaan päästeli mut kyllähä sillonki moni ties että kyllä se porske silti maistuu vaikka kuinka ois pistämäs huumeidenkäyttäjiä siperiaa.
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön. Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön
Vastaa Viestiin