Ne ovat vierekkäin.IceQueen kirjoitti:Paljonko näillä kahdella ravintolalla on välimatkaa.
Hermanni Vanhalakka
Re: Hermanni Vanhalakka
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
No, lain mukaanhan ravintolan vastuu menee jotenkin niin, että jos poistat humalatilan vuoksi asiakkaan ravintolasta, niin täytyisi varmistaa, ettei henkilö jää mitenkään heitteille.
Sen mitä olen kuullut, niin juuri humalatilan vuoksi olisi poistettu. Varmasti en tätä siis tiedä. Nämä ravintolathan ovat aivan vierekkäin, samassa osoitteessa.
Sen mitä olen kuullut, niin juuri humalatilan vuoksi olisi poistettu. Varmasti en tätä siis tiedä. Nämä ravintolathan ovat aivan vierekkäin, samassa osoitteessa.
Ennustaminen on vaikeaa, etenkin tulevaisuuden ennustaminen
No lähinnä olen sitä samaa tässä tarkoittanut kun ada, että varmasti Hermanni ollut aikamoisessa tuiskeessa ja jos siinä on esim. jonotellut porukkaa kyseisiin ravintoloihin jotka tosiaan ihan vierekkäin sijaitsevat niin voisi hyvin olla että joku muistaa.
Ainakaan mitää haittaa siitä tuskin olisi, jos juttu olisi paremmin esillä.
Harmi tosiaan kun tästä ei olla tiedotettu enemmin, juuri että onko esim. pankkikorttia käytetty katoamisen jälkeen ja miten se menee, kun voihan sitä kännykkääkin jäljittää? Kenelle viimeiset puhelut jne.?
Itse olen edelleen sitä mieltä, että Lappeenranta ei järin suuri paikka ole, ainakaan keskusta. Lappeenrannalla on paljon pinta-alaa, mutta suuri osa on semmoista hiljaisempaa aluetta.
Onkohan poliisi tehnyt minkäänlaisia etsintöjä?
Ainakaan mitää haittaa siitä tuskin olisi, jos juttu olisi paremmin esillä.
Harmi tosiaan kun tästä ei olla tiedotettu enemmin, juuri että onko esim. pankkikorttia käytetty katoamisen jälkeen ja miten se menee, kun voihan sitä kännykkääkin jäljittää? Kenelle viimeiset puhelut jne.?
Itse olen edelleen sitä mieltä, että Lappeenranta ei järin suuri paikka ole, ainakaan keskusta. Lappeenrannalla on paljon pinta-alaa, mutta suuri osa on semmoista hiljaisempaa aluetta.
Onkohan poliisi tehnyt minkäänlaisia etsintöjä?
Se piti vielä sanoman, että itsekin on tullut vietettyä iltaa kyseisessä Gigglin Marlinissa, kuten myös tuossa humppapaikassa.
Gigglin on usein viikonloppuisin tupaten täynnä, ja portsarit kuulemani mukaan saavan tuon tuosta heitellä liian humalaista porukkaa ulos. Mutta suosittu paikka tosiaan, kovin mahdollista että joku Hermannin muistaa.
Gigglin on usein viikonloppuisin tupaten täynnä, ja portsarit kuulemani mukaan saavan tuon tuosta heitellä liian humalaista porukkaa ulos. Mutta suosittu paikka tosiaan, kovin mahdollista että joku Hermannin muistaa.
Lieneen olisi enemmän apua jos joku muistaisi Hermannin nähneensä mahdollisesti jossain muualla kuin siellä mistä heitetty pihalle. Selvittäisi vähän miten liikkunut jatkossa.
Chopper, pakko kysyä, ettää onko sulla joku tarve päteä?
Mun mielestä olis tärkeetä myös se, että mihin suuntaan on mahdollisesti lähtenyt kun ei ole päässyt baariin sisään, mutta tottakai sekin on tärkeää että jos joku on jossain muualla Lappeenrannassa sattunut näkemään.
Täytyy vaan toivoa että saisi jotain uusia tietoja.
Mun mielestä olis tärkeetä myös se, että mihin suuntaan on mahdollisesti lähtenyt kun ei ole päässyt baariin sisään, mutta tottakai sekin on tärkeää että jos joku on jossain muualla Lappeenrannassa sattunut näkemään.
Täytyy vaan toivoa että saisi jotain uusia tietoja.
Paikallinen lehti ei ole, ikävä kyllä, reagoinut asiaan sen enempää kuin mitä muutkaan lehdet,vaikka voisi olettaa toisin.Esimerkiksi se mallipojan katoaminen herättää lehdistössä enemmän keskustelua.Neiti-I kirjoitti: Täytyy vaan toivoa että saisi jotain uusia tietoja.
Ehkä poliisit odottavat lisätietoja mahdollisilta silminnäkijöiltä Hermannin liikkeistä.
Joo tuntuu että ei niinkun etsitä yhtään, saisivat tehdä isomman jutun. Harmittaa, kun itsekkin tuon Hermannin tiedän ja näin ja tiedän sen että kyseessä on ihan normaali tyyppi joka tuskin itselleen on tehnyt mitään. Alkaa vaikuttaa siltä että Saimaaseen tippunut.
Mutta kuten aikasemminkin on puhuttu, outoa jos lähtenyt keskustasta hortoilemaan satamaa....?
Mutta kuten aikasemminkin on puhuttu, outoa jos lähtenyt keskustasta hortoilemaan satamaa....?
Niin,ei siellä ainakaan enää tähän aikaan vuodesta ole ravitsemusliikkeitä auki ja taksiasemakin on ihan toisessa suunnassa.
Ei tässä paljoa uutta ole, mutta laitan silti.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009101 ... 7_uu.shtmlMissä on Hermanni?
Lauantai 17.10.2009 klo 16.32
Hermanni Vanhalakka katosi viikko sitten Lappeenrannassa.
Tamperelaisen Niko-Mikael Niemen lisäksi viime lauantain ja sunnuntain välisenä yönä katosi myös luumäkeläinen, vuonna 1980 syntynyt Hermanni Vanhalakka.
Viimeinen havainto Vanhalakasta on Lappeenrannan Oksasenkadulla sijaitsevan ravintolan ovelta, johon Vanhalakkaa ei päästetty sisään. Ennen viimeistä havaintoa Vanhalakan tiedetään olleen viettämässä iltaa ainakin kahdessa lappeenrantalaisessa ravitsemusliikkeessä.
- Sitä, miksi Vanhalakkaa ei päästetty viimeiseen ravintolaan sisään, en voi vielä paljastaa. Kyseinen havainto on viimeinen, joka Vanhalakasta on tehty, rikosylikonstaapeli Veikko Joukainen Lappeenrannan poliisista kertoo.
Hopearaitaiseen kauluspaitaan ja mustaan nahkapuseroon katoamishetkellä pukeutunut Vanhalakka on 183 senttiä pitkä ja painaa 83 kiloa.
Hänellä on lyhyet ja tummat hiukset. Lappeenrannan poliisista kerrotaan, ettei Vanhalakkaa koskevia vihjeitä ole vielä tullut. Katoamisesta ilmoitti Vanhalakan huolestunut sisko.
"Yöperho on koteloitunut"
Hyvä, vihdoinkin tästäkin jutusta tulee ihan etusivulle juttua! Toivottavasti tämä poikii paljon vihjeitä poliisille!
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Poliisi jatkaa kadonneen Hermanni Vanhalakan etsintöjä
17.10.2009
Poliisi kaipaa edelleen yleisövihjeitä 10. - 11.10.2009 kadonneen Hermanni Vanhalakan liikkeistä ja mahdollisesta olinpaikasta. Viimeisin havainto kadonneesta on tehty 10.10.2009 Lappeenrannan keskustassa. Havainnoista voi ilmoittaa lähimmälle poliisille tai virka-aikana Lappeenrannan pääpoliisiasemalle puhelimitse numeroon 0718737000.

http://www.poliisi.fi/poliisi/etela-kar ... 52004835FA
17.10.2009
Poliisi kaipaa edelleen yleisövihjeitä 10. - 11.10.2009 kadonneen Hermanni Vanhalakan liikkeistä ja mahdollisesta olinpaikasta. Viimeisin havainto kadonneesta on tehty 10.10.2009 Lappeenrannan keskustassa. Havainnoista voi ilmoittaa lähimmälle poliisille tai virka-aikana Lappeenrannan pääpoliisiasemalle puhelimitse numeroon 0718737000.

http://www.poliisi.fi/poliisi/etela-kar ... 52004835FA
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Suomi24:lla oli juttua, että kameroista olisi Hermanni näkynyt Monreposta lähdön jälkeen Kauppakadulla Kauppakeskus Oprin ja Coffee Housen Kulmilla.
Vaikka onkin Suomi24:lta luettua niin onkohan linja-autoja kulkenut noihin aikoihin. Paikallisliikenne ainakin kulkee, mutta miten kaukoliikenteen osalta. Keskustan pysäkit sijaitsevat Coffee Housen kohdalla. Ja satamaan suorin reitti kulkee myös tuota reittiä.ada kirjoitti:Suomi24:lla oli juttua, että kameroista olisi Hermanni näkynyt Monreposta lähdön jälkeen Kauppakadulla Kauppakeskus Oprin ja Coffee Housen Kulmilla.
Mieleen tulee, että olisiko yrittänyt Kolmeen Lyhtyyn sisään, jos tuossa Coffee Housen kulmilla pyörinyt.