Pakko "haukkua" - Palstariippuvuus
Hei PatriciaPatricia C. Itämaa kirjoitti:Hei olen Patricia murha.infon addikti. Minulle kävi niin kuin moni ei uskoisi käyvän,jäin kerralla koukkuun. Päivisin työnnellessä rattaita mielessäni pyörivät vain konstit,miten pääsisin lukemaa sivuja. Iltaisin jäin viimeiseksi valvomaan ja avasin vapisevin käsin sivuja.
Kaikki alkoi ihan viattomasti kadonneista ihmisistä
Vähitellen aloin kuitenkin huomata siirtyväni kovimpiin aiheisiin,kuten kotimaiset henkirikokset. Nykyään vedän jo ihan päivittäin mm. ulkomaisia rikoksia,jopa sarjamurhaajien seuraaminen tuo mielihyvää,puhumattakaan erinäisistä lieveilmiöistä kuten riippuvuudesta kanssakäyttäjiin.
Kiinni jäin kun ensimmäinen puhelinlasku putosi laatikkoon...
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Varmaan ylitsevuotavasta Bodom-tietoudesta.Kalessin kirjoitti:mistä tällä administroimallasi palstalla sitten keskustellaan?Maza kirjoitti:Olen suunnitellut palstaa www.mazainfo.net. Ilmoitan jo etukäteen, että tulen administroimaan palstaa erittäin rankalla kädellä ja kaikki bannataan vähintään kerran. Muutamalle henkilölle on luvassa ikuinen porttikielto heti kättelyssä.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Sori,mä en jäänyt kiinni muille vaan ainoastaan itselleni,mutta sitäkään en ole tunnustanut ennenkuin tässä.Eikös tämä ollut AA-murha.infon tarkoitusSamarina kirjoitti:Hei PatriciaPatricia C. Itämaa kirjoitti:Hei olen Patricia murha.infon addikti. Minulle kävi niin kuin moni ei uskoisi käyvän,jäin kerralla koukkuun. Päivisin työnnellessä rattaita mielessäni pyörivät vain konstit,miten pääsisin lukemaa sivuja. Iltaisin jäin viimeiseksi valvomaan ja avasin vapisevin käsin sivuja.
Kaikki alkoi ihan viattomasti kadonneista ihmisistä
Vähitellen aloin kuitenkin huomata siirtyväni kovimpiin aiheisiin,kuten kotimaiset henkirikokset. Nykyään vedän jo ihan päivittäin mm. ulkomaisia rikoksia,jopa sarjamurhaajien seuraaminen tuo mielihyvää,puhumattakaan erinäisistä lieveilmiöistä kuten riippuvuudesta kanssakäyttäjiin.
Kiinni jäin kun ensimmäinen puhelinlasku putosi laatikkoon...
. Sä et vaan osaa
. Mä en ole vielä edes jäänyt kiinni. Tosin avo ehkä hieman jo epäilee, miksi "laskujen maksu" ja "sähköpostien lukeminen" kestää niin kauan. Selitykseksi mutisen yleensä jotain epämääräistä laajakaistan jumittamisesta ja yhteyden katkeilemisesta.. Töissä kukaan ei epäile mitään, kunhan vain näyttää kiireiseltä ja tehokkaalta. Mä taidan olla jo todella paatunut addikti...
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
poistettu
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, La Loka 06, 2007 6:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Avaudunpa siis minäkin.
Ennen pyörin muissa keskusteluissa. Kävin usealla palstalla keskusteluja yhtaikaa.
-lapsista
-jalkapallosta
-jääkiekosta
-ajankohtaisista uutisista
-suomi24:llä henkirikoksista ja kadonneista
-Huuto netin keskustelussa
Ja monissa muissa... Eri nikeillä tietenkin.
Mutta kun tämä palsta avattiin, huomasin tämän vievän kaiken aikani ja mielenkiintoni. Täällä olivat todelliset ystäväni.
Kun sivuja uudistettiin tai ne kaatuivat, olin täysin tolaltani. Elämältäni katosi tarkoitus.
Nyt olen niin koukussa, että välttelen bannausta. Yöllä naputtelen konetta viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä.
Kun sanon lukevani vain sähköpostini, huomaan vahingossa hiukan kurkkaavani myös murhainfoon... Kun näen, että viime käyntini jälkeen on tullut lisää iloisesti vilkkuvia oransseja kelloja...No tehän tiedätte!
Ennen pyörin muissa keskusteluissa. Kävin usealla palstalla keskusteluja yhtaikaa.
-lapsista
-jalkapallosta
-jääkiekosta
-ajankohtaisista uutisista
-suomi24:llä henkirikoksista ja kadonneista
-Huuto netin keskustelussa
Ja monissa muissa... Eri nikeillä tietenkin.
Mutta kun tämä palsta avattiin, huomasin tämän vievän kaiken aikani ja mielenkiintoni. Täällä olivat todelliset ystäväni.
Kun sivuja uudistettiin tai ne kaatuivat, olin täysin tolaltani. Elämältäni katosi tarkoitus.
Nyt olen niin koukussa, että välttelen bannausta. Yöllä naputtelen konetta viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä.
Kun sanon lukevani vain sähköpostini, huomaan vahingossa hiukan kurkkaavani myös murhainfoon... Kun näen, että viime käyntini jälkeen on tullut lisää iloisesti vilkkuvia oransseja kelloja...No tehän tiedätte!
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Huomasin juuri olevani vasta siinä vaiheessa addiktiotani, että puolustelen kaikin tavoin käyttöäni
:
-minkäänlaisia vapaa-ajan ongelmia ei ole
-herään jopa vapaapäivänä jo ennen viittä...(kunhan huusholli tyhjenee, niin
pääsen koneelle)
-varmasti pysyn solakkana, kun en jouda syömään
-kaveripiirini laajenee ja saan uusia käyttäviä ystäviä
-pomo luulee, että olen lopettanut tupakanpolton,kun en tauoillakaan lähde
työpöytäni äärestä(hih, se ei tiedä, että vetäsen henkoset aina veskissä
käydessä)
-jne.jne.
Muistan myös silloin tällöin lukea mielessäni rukouksen läheisilleni...:J, suo heille tyyneyttä hyväksyä asiat, joita eivät voi muuttaa!
-minkäänlaisia vapaa-ajan ongelmia ei ole
-herään jopa vapaapäivänä jo ennen viittä...(kunhan huusholli tyhjenee, niin
pääsen koneelle)
-varmasti pysyn solakkana, kun en jouda syömään
-kaveripiirini laajenee ja saan uusia käyttäviä ystäviä
-pomo luulee, että olen lopettanut tupakanpolton,kun en tauoillakaan lähde
työpöytäni äärestä(hih, se ei tiedä, että vetäsen henkoset aina veskissä
käydessä)
-jne.jne.
Muistan myös silloin tällöin lukea mielessäni rukouksen läheisilleni...:J, suo heille tyyneyttä hyväksyä asiat, joita eivät voi muuttaa!
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
kysymyksessä ei olekaan loppu.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Aihetta sivuten: tunnistatko itsesi?
http://www.flamewarriors.com
-kiitokset linkistä huuto.net -keskustelun pahimmalle besserwisserille Tammisaareen-
http://www.flamewarriors.com
-kiitokset linkistä huuto.net -keskustelun pahimmalle besserwisserille Tammisaareen-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Tänään sain itseni irti osittain murhainfosta...sain jopa siivottua asunnon,tehtyä töitä ja hoidettua lapset.
Nyt kun on kovin hiljaista riippuvuusoireet kävivät sietämättömiksi ja oli pakko palata..niin kävinhän täällä iltapäivälläkin,mutta vain vähän
Sorruin siis taas
Hei,missä muuten muut jäsenet
luulen tietäväni

Nyt kun on kovin hiljaista riippuvuusoireet kävivät sietämättömiksi ja oli pakko palata..niin kävinhän täällä iltapäivälläkin,mutta vain vähän
Sorruin siis taas
Hei,missä muuten muut jäsenet
luulen tietäväni
Totuus on tarua ihmeellisempää