rosamarine
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: rosamarine
Noniin, Loka, kun ansiokkaasti olet avannut uuden ketjun, niin ensi kerralla muistat katsoa tarkemmin, löytyykö vastaavia, eiks ni?
Tai kysy vaikka kamultasi Chopperilta, se on käyny kurssit ja tietää aina, jos tällasia ylimääräisiä ketjuja syntyy 
Chopper sun listaan lisäisin vielä : pikkusieluinen, vasikka, kritiikkiä kestämätön, PMS-oireet joka viikolle, marttyyrär (notta John Doekin ymmärtää edes yhden sanan
)ja itsesääli. Ne kaikki tuntuvat kuvaavan sun angstista olemusta täällä. Voihan olla, että olet kehityskelpoinen kommari, mutta epäilen.
Vähän tylsä on silti tämäkin ketju, minkä olet avannut ja yksinpuheluna toteuttanut?
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=8121
John Doe, sulle mulla on myös adjektiiveja ja iso kiitos Damienin, joka minulle tämän ilon soi, että sain oman ketjun
niin saan ne tänne laittaa : nuoleskelija, pikkusielu, pitkävihainen, verbaalisesti lahjaton, oho, nyt tuli neljä adjektiivia
John Doe, sano äitille, että vaihtaa useammin vaipan, tuntuu olevan taas aika märkä
Chopper sun listaan lisäisin vielä : pikkusieluinen, vasikka, kritiikkiä kestämätön, PMS-oireet joka viikolle, marttyyrär (notta John Doekin ymmärtää edes yhden sanan
John Doe, älä ny herranen aika anteeksi ala pyytelee, ihan samoilla linjoilla sun kanssa, mutta tuo palstan tarkoitus olisi sinunkin hyvä käydä läpi. Se on ihan kiva, että löytyy yksi tyyppi, joka forwaa päivän "poliisi tiedottaa" uutiset. Mietippä, jos me kaikki tehtäisiin samaa kuin sä? Olisko tylsää?John Doe kirjoitti:Rosamarine:
-Lukihäiriöinen (katso palstan tarkoitus)
-Mahdollisesti jopa "älykäs",jättää sen vaan käyttämättä ja antaa "virran" viedä
-Suuna ja päänä joka paikassa,vastoin faktaa ja "parempaa" tietoa
Kiitos ja anteeks!!
Vähän tylsä on silti tämäkin ketju, minkä olet avannut ja yksinpuheluna toteuttanut?
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=8121
John Doe, sulle mulla on myös adjektiiveja ja iso kiitos Damienin, joka minulle tämän ilon soi, että sain oman ketjun
John Doe, sano äitille, että vaihtaa useammin vaipan, tuntuu olevan taas aika märkä
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
rosamarine
- Adrian Monk
Quod scripsi scripsi.
Sen taidon (myös) sinä ainakin osaat...rosamarine kirjoitti: Kovin tuntuu tosiaan menevän henk. koht. nokkimiseksi.
rosamarine kirjoitti: Chopper: yksinkertainen, mustavalkoinen, kiivas
Ja kaikki tämä avautuminen vain sen takia etten ole sinun kanssasi monessakaan asiassa samoilla linjoillarosamarine kirjoitti: Chopper sun listaan lisäisin vielä : pikkusieluinen, vasikka, kritiikkiä kestämätön, PMS-oireet joka viikolle, marttyyrär (notta John Doekin ymmärtää edes yhden sanan)ja itsesääli. Ne kaikki tuntuvat kuvaavan sun angstista olemusta täällä. Voihan olla, että olet kehityskelpoinen kommari, mutta epäilen.
Pistää miettimään kuka meistä on se yksinkertainen...
edit. p.s. Kehoitankin käyttämään omia jakelemisia neuvoja,ei kaikkea ole pakko lukea jos noin ottaa voimille...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
rosamarine
- Adrian Monk
Mistähän tällainen mielikuva on sulle syntynyt? Itsehän tuolla ed. sivulla tenttasit mua mielipiteestäni liittyen Ulvilaan ja pyysit perusteluja, muistatko?Chopper kirjoitti:Ja kaikki tämä avautuminen vain sen takia etten ole sinun kanssasi monessakaan asiassa samoilla linjoilla
Pistää miettimään kuka meistä on se yksinkertainen...
Olet jaellut äkäisiä neuvoja yhdelle jos toiselle täällä, mm. Ailar taisi mainita kohdallasi sanan tiukkapipo. Herloccille huutelit, että viisas vaikenee, eikä jatka keskustelua, silti itse länkytit vielä parin päivän päästä mun kommenttieni perään lässyn lässyneitä, tosi aikuismaista ja viisasta?
Jos kerrankin sitten keskusteltaisiin ne asiat selviksi, niin ei tarvitsisi sinunkaan joka viikko itkeä. Huomaan, että saat todellakin kiksit vittuilusta, mutta luikit sitten marttyyrimaisesti pakoon, kun ei kieli taivu vastailemaan omaa ihmeellistä käytöstäsi.
Huvittavaa oli myös vittuilu-ketjun käyttö, ihan vaan sen vuoksi, että joku nikki vituttaa (Damienille lässytit diipadaapaa). Olisi paljon esimerkkejä, mutta turha niitä kaikkia on tähän palstaa tukkimaan tuoda.
Voisit mennä itseesi ja miettiä, onko sun käytös tosiaan asiallista ja korrektia muita kohtaan. En ole pahoillani sanoistani, enkä pyytele sulta tällä kertaa anteeksi edes yhtä pilkkua. Sanotaanko vaikka näin, että alkaa pikkuhiljaa paskasuodatin täyttymään, ja puhdistellaan sitä sitten täällä lautamiehissä, rajansa se on vittuilussakin.
Minä kehotan sinua lisäämään myös minut Sirpan viereen vihamieslistallesi, sillä itselläsi tuntuu olevan ongelmana se, ettet kestä lukemaasi ja silloin sun pasmat tuntuu menevän sekaisin.Chopper kirjoitti:esit. p.s. Kehoitankin käyttämään omia jakelemisia neuvoja,ei kaikkea ole pakko lukea jos noin ottaa voimille...
En pidä sinua mielenkiintoisena kirjoittajana, että jaksaisin edes lukea kaikkea sitä, mitä tuubaan suollat. Edelleenkään en siis käytä vihamies-toimintoa kenenkään kohdalla. Mutta jos privaani alkaa tulemaan ei -rakentavaa -vittuilua, otan suoraan yhteyttä ylläpitoon.
Chopper sun olisi ehkä hyvä tietää myös se tosiasia, että mä en ole ainoa, joka on saanut susta kyseisen kuvan, nimiä en mainitse, mutta omasta puolestani uskallan sanoa ääneen sen, mitä sinusta ajattelen.
Ja nyt olisi ihan mukavaa, että annat tulla kerralla kaiken, mikä mieltä painaa, minä kestän kyllä itseeni tulevan kritiikin, lässytetään sitten kunnolla, kun lässytetään.
ps. Vielä eräs huomio, pisti silmään. Kun laitoin mielipiteeni kolmesta minfolaisesta "kysy mitä vaan" ketjuun, olit sinä ainoa, joka älähdit arvosteluista. En ole kuullut Marsalkalta mitään, sen enempää kuin Markjaltakaan. Mutta sinusta on nyt kuultu ihan ison porukan tukemana.
Kiva,voin sanoa myös samaa sinun kohdallasi,etten ole ainut ketä sinun olemassa olosi ärsyttää täällä.rosamarine kirjoitti: Chopper sun olisi ehkä hyvä tietää myös se tosiasia, että mä en ole ainoa, joka on saanut susta kyseisen kuvan, nimiä en mainitse, mutta omasta puolestani uskallan sanoa ääneen sen, mitä sinusta ajattelen.
Tosin mua ei kiinnosta ala-aste leikki,jos oot mun kaa ni ei olla ton kaa ku se on niin tyhmä ja seuraavalla viikolla jo frendit vaihtunut. Kaikkia kun ei voi miellyttää enkä itse ainakaan siihen edes pyri.
Saatko muuten useinkin vihamielisiä yksityisviestejä kun niistä jo toistamiseen mainitset?
Niin että jos kumpikin sitten yrittää olla reagoimatta toistensa viesteihin,ettei tarvitse jauhaa paskaa kummankaan täällä.
Minun osaltani tämä oli tässä.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
rosamarine
- Adrian Monk
En saa usein, yhdeltä henkilöltä sain ja siitä on aikaa. Tiedät itsekin, ketä tarkoitan.
Eli korjattakoon heti, en ole saanut sinulta koskaan asiatonta privaa. No, jos tämä nyt sitten on tässä, niin annetaan olla, vaikka henkilökemiat eivät kohtaakaan, ainakaan kirjoitusten tasolla.
Eli korjattakoon heti, en ole saanut sinulta koskaan asiatonta privaa. No, jos tämä nyt sitten on tässä, niin annetaan olla, vaikka henkilökemiat eivät kohtaakaan, ainakaan kirjoitusten tasolla.
-
papillon
- Perry Mason
Puutteessa?rosamarine kirjoitti:En saa usein, yhdeltä henkilöltä sain ja siitä on aikaa..
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
-
rosamarine
- Adrian Monk
Toki, mitä olis tarjolla? Käppyrää?papillon kirjoitti:Puutteessa?rosamarine kirjoitti:En saa usein, yhdeltä henkilöltä sain ja siitä on aikaa..Kev.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ihan tuntuu siltä, että sinä olet nyt se, joka pahiten yskii. Alkaa olemaan aika ala-arvoista sanailua. Ole kiltti ja laita piikittelysi tästä lähin tähän ketjuun, ei liene vaikeaa.Maija Turjukka kirjoitti:^Ihan laiskuuttani laitan kuitenkin tähän ketjuun, kun nyt et näytä ymmärtävän omiakaan kirjoituksiasi... Siis tuolla edellisellä sivullahan sä itse vedit ne bannit mukaan keskusteluun, eikä ole tosiaankaan vaikea yhdistää tuota kiukkuvaavi-nimitystä JD-hen. Vai väitätkö edelleen kirkkain silmin, että et tarkoittanut nimenomaan mainitsemiani nikkejä? Jos näin on, niin pyydän anteeksi.
rosamarine kirjoitti: Sepä. Enhän minäkään laske bannien määriä täällä. Joillakin kun tuntuu olevan bannit joka kuukausi. Oli tuossa yksi kiukkuvaavi myös, joka kiukutteli privaani, että olen saanut bannit, joten hänellä on oikeus heittää privaani ihan mitä scheisseä haluaa. Kuitenkin siitä ei mennyt viikkoakaan, kun itse pääsi banneihin.
Omalta osaltani yritän lopettaa sekä provosoimisen että provosoitumisen tähän.
Kyllä ymmärrän oikein hyvin kirjoittamani. Jos Papillon haluaa tarkastella profiiliani ja kuittailla siitä, että olen aktiivisin tällä viestimäärällä pub prisonissa, niin totta helvetissä mullakin on siihen jotain sanottavaa, kysymättä sun lupaa siihen.
Ja niin paljon kun suakin ärsyttää mun läsnäolo tällä foorumilla, joka on avoin lähes kaikille kirjoittajille, niin sen kanssa sun on vaan opittava elämään. Samoin kuin minunkin on hyväksyttävä ne persoonat, ketkä eivät henkilökohtaisesti miellytä.
Joko tää alkaa olla tässä vai vieläkö puhalletaan?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Puhaltele vaan ihan rauhassa niitä omia pipejäsi. Kun taaskaan et edes vastannut siihen, mitä sinulta yritin kysäistä. Yritit vain kiemurrella irti siitä tosiasiasta, että vedit henkilökohtaisen kaunasi JD-lle esiin ihan väärässä ketjussa. Oletettavasti vain siksi, että JD komppasi minua ketjun alkupuolella, provosoivan avauksesi jälkeen.rosamarine kirjoitti:
Ihan tuntuu siltä, että sinä olet nyt se, joka pahiten yskii. Alkaa olemaan aika ala-arvoista sanailua. Ole kiltti ja laita piikittelysi tästä lähin tähän ketjuun, ei liene vaikeaa.
Kyllä ymmärrän oikein hyvin kirjoittamani. Jos Papillon haluaa tarkastella profiiliani ja kuittailla siitä, että olen aktiivisin tällä viestimäärällä pub prisonissa, niin totta helvetissä mullakin on siihen jotain sanottavaa, kysymättä sun lupaa siihen.
Ja niin paljon kun suakin ärsyttää mun läsnäolo tällä foorumilla, joka on avoin lähes kaikille kirjoittajille, niin sen kanssa sun on vaan opittava elämään. Samoin kuin minunkin on hyväksyttävä ne persoonat, ketkä eivät henkilökohtaisesti miellytä.
Joko tää alkaa olla tässä vai vieläkö puhalletaan?
On se jännä, että kun sinulle osoittaa oman epäjohdonmukaisuutesi, niin innostut vaan lisää, pysähtymättä lainkaan miettimään, kuinka ristiriitaisia omat kommenttisi ovat.
Ja ei (vaikka toisin luuletkin) sun läsnäolosi palstalla mua suuremmin ärsytä. Pikemminkin alkaa huvittamaan, mitä enemmän sekoat sanoissasi
Joo, taas meni provon puolelle, mutta tällä kertaa sitten todellakin lopetan tähän. Turha hakata päätä seinään sun kanssasi. Piste.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
rosamarine
- Adrian Monk
Hmmmaija turjukka kirjoitti: Yritit vain kiemurrella irti siitä tosiasiasta, että vedit henkilökohtaisen kaunasi JD-lle esiin ihan väärässä ketjussa. Oletettavasti vain siksi, että JD komppasi minua ketjun alkupuolella, provosoivan avauksesi jälkeen.
Kukahan tässä innostuu...maija turjukka kirjoitti:On se jännä, että kun sinulle osoittaa oman epäjohdonmukaisuutesi, niin innostut vaan lisää, pysähtymättä lainkaan miettimään, kuinka ristiriitaisia omat kommenttisi ovat.
Ethän sinä lopeta. Et ennenkuin olet saanut sen viimeisen sanan. Pelottavaamaija turjukka kirjoitti:Ja ei (vaikka toisin luuletkin) sun läsnäolosi palstalla mua suuremmin ärsytä. Pikemminkin alkaa huvittamaan, mitä enemmän sekoat sanoissasi![]()
Joo, taas meni provon puolelle, mutta tällä kertaa sitten todellakin lopetan tähän. Turha hakata päätä seinään sun kanssasi. Piste.
Eipa taida rosamarine maksaa vaivaa enempaa enaa provosoitua noista jutuista. Separaattori on hommansa jo hoitanut ja kurri ja kerma on eroteltu toisistaan
Keskity mieluummin spekuloimaan Ulvila- ja Sanna -ketjuissa
Keskity mieluummin spekuloimaan Ulvila- ja Sanna -ketjuissa
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
-
Ihraponnari
- Frank Drebin
rosamarine, mene nukkumaan hetkeksi.