Sanna-ketjun erimielisyydet

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

rosamarine
Adrian Monk

Sanna-ketjun erimielisyydet

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Koska Sannan surma tuntuu puhuttavan kanssakirjoittajia niin hyvässä kuin pahassakin ja erimielisyyttä tulee jopa siitä, saako tapausta kommentoida/spekuloida ollenkaan ennen esitutkintamateriaalin valmistumista, ( :shock: ) niin perustetaan lautamiehiin ihan oma looshi, minne voi purpata, kun pännii.

Tänne siis kaikki kitinät moraalista, korrektista kirjoittamisesta, kanssakirjoittajista ja muusta scheissestä. Ilmeisesti kovempikin kieliasu sallittaneen täällä lautamiehissä, Go for it!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Re: Sanna-ketjun erimielisyydet

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Hyvä yritys, rosamarine, mutta ei vanha jaksa vaivautua. Demokratiassahan vähemmistöön jäänyt tunnustaa reilusti tappionsa ja vetäytyy, kunnes on uusien koitosten aika... :lol: 8)

Tosin Tiridoll voisi todistaa väitteensä, jonka mukaan mä en aina kirjoittelisi asiapohjalta. Olenhan kertonut, että tunnen muutaman Sannan omaisista ja siksikin en ala mihinkään julkisiin spekulaatioihin, ennenkuin sitä faktatietoa tulee lisää.

Kanssaminfolaisten luetunymmärtämättömyydestä en kuitenkaan ota vastuuta. En edes täällä Lautamiehissä :mrgreen:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Turjukka,ASIAA! :D :D :D

Enkä itsekkään aio kertoa enempää tähän asiaan liittyen!! 8)

Se luetun ymmärtäminen kanssaminfoilijoilta.....kateissa ja pahasti tässä tapauksessa!! 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
yannele
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja yannele »

Täällä vasta aloittelevana ihmettelen sitä, että ei saisi spekuloida ja kommentoida. Mielestäni keskustelufoorumit on juuri sitä varten. Kukaan ei ole näillä foorumeilla tuomioita jakamassa puoleen eikä toiseen, ainoastaan kertomassa oman mielipiteensä. Ajanvietettähän tämä on, vaikkakin raskailla aiheilla ja niille joilla on henkilökohtaisia siteitä avoinna oleviin juttuihin kannattaa varmaan harkita klikkaako kyseistä avausta edes auki. Vähemmän kipua ja pahaa miletä tulee kai sillä tavalla. Tämä on minun mielipiteeni ja en sillä ketään tahdo suututtaa, mutta meillä kun on sananvapaus, on meillä myös oikeus sitä käyttää.
"Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi."
rosamarine
Adrian Monk

maija turjukka kirjoitti:Hyvä yritys, rosamarine, mutta ei vanha jaksa vaivautua. Demokratiassahan vähemmistöön jäänyt tunnustaa reilusti tappionsa ja vetäytyy, kunnes on uusien koitosten aika... :lol: 8)
Maija, hyvä se on olla tällainenkin ketju, ihan tulevaisuuden varalle, sillä mä luulen, että uusia kolinoita kyseisestä aiheesta tuskin voimme välttää. Lukijamäärät ovat jo nyt kovat, puhumattakaan kommenteista ja ihmehän se olisi, jos keskustelu ei rönsyilisi.

Ja olethan itsekin kertonut, että sulle se nyt on ihan sama vaikka horsmatkin kukkis, (vai miten se ny meni)näin kuvaannollisesti sanottuna, joten... annetaan niiden kukkia ja säädetään se scheissesäädin tarvittaessa?

Itse olen sun kanssa eri linjoilla siitä, saako aihetta kommentoida ja kun luetaan sääntöjä ihan suoraan pätkimättä sieltä sun täältä, niin kyllä se ihan sallittua tuntuu ylläpidon tiimoiltakin olevan ;)

Ymmärrän kyllä kantasi tiettyyn pisteeseen saakka, jos sinulla on henkilökohtaisia kytköksiä tapaukseen, Mutta. Jokainen tänne rekisteröitynyt kirjoittaja (myös sinä) on rikkonut sitä hienonhienoa rajaa olla kommentoimatta tai spekuloimatta jonkun suomalaisen perheen yksityisasioita, eikö?
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Haha hassu avaus : " Sanna - ketjun erimielisyydet. "

No, jäikös sinne nyt mitään keskusteltavaa, vai tuliko siitä yhtäköyttäyhdistys? :lol:

Eihän sinne voinut nyt jäädä kuin samanmielisyydet. puuh. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
rosamarine
Adrian Monk

^ Teillä siellä Bodomissa tuntuu olevan hieman eri säännöt. Sanotaanko nyt niin, että erimielisyys tarkoittaa sitä kiukkuamista aiheen vierestä ;)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

papillon kirjoitti:Haha hassu avaus : " Sanna - ketjun erimielisyydet. "

No, jäikös sinne nyt mitään keskusteltavaa, vai tuliko siitä yhtäköyttäyhdistys? :lol:

Eihän sinne voinut nyt jäädä kuin samanmielisyydet. puuh. :lol:
Eihän toki, kyllä mä aion yrittää pitää huolenani, että postaan sinne myös ne oikeat uutiset, kaiken sen spekulaation sekaan siis :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
papillon
Perry Mason

rosamarine kirjoitti:^ Teillä siellä Bodomissa tuntuu olevan hieman eri säännöt. Sanotaanko nyt niin, että erimielisyys tarkoittaa sitä kiukkuamista aiheen vierestä ;)
Ei se sitä tarkoita. Se tarkoittaa ihan kaikiialla sitä että ei olla samaa mieltä.
Myös siellä misssä Sinä olet - mikä mesta se lieneekään. :lol:
SharQ
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja SharQ »

Hiukan ihmetyttaa tama turhanpaivainen kadenvaanto spekuloinneista/henkilokohtaisista mielipiteista. Lahes jokaisessa ketjussa nakyy molempia. Ja tosiasiahan on se, etta talla hetkella kun faktat on todella vahissa, niin keskustelut pysyy hengissa nimenomaan mielipiteilla ja spekuloinneilla. Jos joku odottaa, etta keskustelut kaydaan vain ja ainoastaan faktojen pohjalta, kuolee tama foorumi lahes totaalisesti. Heraa henkiin korkeintaan silloin, kun virkavalta jotain uutta tiedottaa. Silla ei pitkalle paasta.

Pidetaan keskustelut kaynnissa ja lopetetaan se jatkuva narina.
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
rosamarine
Adrian Monk

papillon kirjoitti:
rosamarine kirjoitti:^ Teillä siellä Bodomissa tuntuu olevan hieman eri säännöt. Sanotaanko nyt niin, että erimielisyys tarkoittaa sitä kiukkuamista aiheen vierestä ;)
Ei se sitä tarkoita. Se tarkoittaa ihan kaikiialla sitä että ei olla samaa mieltä.
Myös siellä misssä Sinä olet - mikä mesta se lieneekään. :lol:
Kyllä se mun mittapuun mukaan tarkoittaa sitä. Jos et sitä ymmärrä, niin avarra tajuntaasi. Mun mesta alkaa samalla kirjaimella kuin sun. Sharq, kyllä, pidetään keskustelua yllä. Minä vaikenen nyt.
papillon
Perry Mason

rosamarine kirjoitti:

Kyllä se mun mittapuun mukaan tarkoittaa sitä. Jos et sitä ymmärrä, niin avarra tajuntaasi. Mun mesta alkaa samalla kirjaimella kuin sun. Sharq, kyllä, pidetään keskustelua yllä. Minä vaikenen nyt.
Ahaa. Katselin että olet ollut aktiivisimmillasi jossain " Pub - Prison avattu " - tai jotain sinnepäin osiossa.

No, niin. P tai B, ei se nyt niin tarkkaa ole. Hieno mittapuu sulla. :lol:

Näin se on, erimielisyys on eri asia kuin riitely, jos taas kaikki on samaa mieltä ei tule kuin munkkihyminää.

No nyt se Sanna- ketju sitten hymisee :lol:
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Niinpä niin. Pian menee hiekkaa jonkun silmiin, kun leikitään liian rajuja leikkejä hiekkalaatikolla.
Ja mitä väliä sillä on, missä ketjussa kukakin on eniten? En ole koskaan ymmärtänyt tätä, enkä varmaan tule ymmärtämäänkään. Eihän se ole mikään mittapuu kyseisen käyttäjän tiedoista? Ei lukemisestakaan jää taulukkoa, että mitä ketjua on eniten lukenut. Aina vain ei ole kommentoitavaa, vaikka aihe kiinnostaisikin :roll:
Nanika ga tooku matteiru to
papillon
Perry Mason

^ Aivan, miksipä siis aloittaa mitään lokerointia? :lol:
rosamarine
Adrian Monk

papillon kirjoitti:^ Aivan, miksipä siis aloittaa mitään lokerointia? :lol:
Sepä. Enhän minäkään laske bannien määriä täällä. Joillakin kun tuntuu olevan bannit joka kuukausi. Oli tuossa yksi kiukkuvaavi myös, joka kiukutteli privaani, että olen saanut bannit, joten hänellä on oikeus heittää privaani ihan mitä scheisseä haluaa. Kuitenkin siitä ei mennyt viikkoakaan, kun itse pääsi banneihin.
Tuijottele sinä Papillon mun profiilia, minä en jaksa sun profiilias edes avata.
Joku saa ne kiksit vittuilusta, joku ei.
Vastaa Viestiin