Minun on pakko sanoa sinulle Sirpa (ja muillekin) etten pyytänyt sinua poistumaan tai lopettamaan kirjoittamasta.
Pyysin lepäämään ja nukkumaan viime yönä ja kehoitin ottamaan seuraavalle lomallesi mukaan todellista faktaa jutusta.
Tai lapsen/nuoren katoamiseen terrorismin-pedofiliringit ympäri eurooppaa-espanjan aurinkorantojen lahjonta skandaalit-huumekaupan-afrikan ihmiskaupan-brittien ydinvoimala hankkeet ja ruotsalaiset autoharrastajat.
En vain yksinkertaisesti ymmärrä ja siksi suosittelin lepoa.
Villi mielikuvitukseni on ehkä niin rajallinen, että epäilin Sinun valvoneen pitkäänkin.
Minä en ole sinua kivittämässä tai kieltämässä kirjoittamista. Kerroin vain mielipiteeni. Ja alunperin vain sinulle itselle. Olisit voinut vastata yv:nä ettet ole unen tarpeessa, mutta halusit itse käsitellä asiaa julkisesti.
Minun osalta tämä on tässä. Jos haluat jatkaa, tee se yksäreinä tai lautamiehissä, mutta turha taas pilata yhtä ketjua paskanjauhannalla.