Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
CCC
Neuvoja-Jack

Re: Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Viesti Kirjoittaja CCC »

Sirpa kirjoitti:"Vain heikkopäiset ja arveluttavilla asioilla olevat ihmiset voivat sotkea tuollaiset tiedot ja hämmentää niistä omia versioitaan!"

Tämä onkin vaikea kysymys, että kumpaan luokkaan nämä ihmiset määrittelisin - jos toiminta on tarkoituksellista, niin todella merkillistä - luultavasti tuo heikkopäisyys on todennäköisempää - mene ja tiedä.
Koska en voi käsittää ihmistä, joka haluaa vanhemmat linnaan ja tuomiolle "viis Maddysta" ajatuksella. Käsittämätöntä!

Minä toivon, että Maddy löytyy ja tietysti sitten on hyvä saada rikollisetkin kiinni!

Mutta meidän kaikkien agendana pitäisi ehdottomasti selvittää ensisijaisesti Maddyn olinpaikka oli hän sitten elossa tai kuolleena!
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Jos vilkaiset näitä satoja, jos ei tuhansia Madeleine-ketjun sivuja, et näiltä kirjoittajilta löydä huolen häivää tytön kohtalosta - mutta vanhemmat pitäisi saada ensisijassa hirsipuuhun keinolla millä hyvänsä - on todisteita tai ei - ei sillä väliä.

Entä jos vanhemmat eivät tappaneetkaan - missä tyttö on? Tämä on se mitä tässä/näissä ketjuissa ei ole saanut pohtia edes yhtenä vaihtoehtona. Näissä ketjuissa on ollut täysi vankilahierarkia, kuten joku joskus mainitsikin.

Jos tuo toiminta ei ole ollut johonkin syyhyn perustuen tarkoitushakuista näissä ketjuissa - se on ollut vähintäänkin sairasta.

Sairasta valehdella toistuvasti tällaisessa ketjussa ja tällaisen asian kyseessä ollen. Motiivi on jäänyt totaalisesti pimentoon tuosta toiminnasta. Mutta ennen kaikkea röyhkeää se on ollut

En ole havainnut pyrkimystä totuuteen, mikä on tämänkin päivän keskusteluissa tullut esille MissHolmesin kohdalla.
Alethes doksa meta logu
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Minusta suurin ongelma on tässä.

Amaral on varma vanhempien syyllisyydestä, mutta paljastuu likaiseksi poliisiksi

Seuraava tutkinnanjohtaja arvostettu ja kokenut Paolo Rebelo onkin pian vapauttamassa oikeusministeriön tuella Maddyn vanhempia ja Muratia kaikista syytteistä

Mitä tällöin on tapahtunut? Tässä on tapahtunut jotain erittäin merkittävää ja kaiken kruunaa Interpol, joka alkaa tutkimaan järjestäytynyttä rikollisuutta ja pedofiileja.

Kukaan ei voi väittää, että Interpol alkaisi tutkimaan ilman syytä ketään eikä Rebelo varmasti olisi vapauttanut vapautettuja syytteistä ilman hyvää syytä!

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

lukutoukka
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lukutoukka »

Onko olemassa muunlaisia poliiseja kuin likaisia?
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

lukutoukka kirjoitti:Onko olemassa muunlaisia poliiseja kuin likaisia?
Jos sinulla ei ole parempaa kommentoitavaa, niin ihmettelen tarkoitusperiäsi. Sinua ei näytä kiinnostavan Maddy yhtään. Hävettävää!

EU:n alueella varmaankin yli 95% poliiseista on puhtaita!

Aika lapsellista alkaa puolustelamaan Amaralia, joka on selvästi todettu virkavirheistä ja sitä myöten rankaistu!

lukutoukka
Javier Pena

Kun täällä syytetään, että emme yritä tosissamme löytää Madeleinea, niin kyllä ainakin minä olen yrittänyt. Juurihan laadin oikein listan, että mistä voisimme alkaa etsimään. Toinen ongelma vain on, että haluaako Madeleine todella tulla löydetyksi? Onko kukaan kysynyt sitä häneltä?
lukutoukka
Javier Pena

Tunnetko CCC kaikki EU-alueen poliisit, että voit mennä heistä takuuseen? En puolustele Amaralia, sanon vain, että hän on minun sankarini. (Ämpäritehtaalla töissä)
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

lukutoukka kirjoitti:Kun täällä syytetään, että emme yritä tosissamme löytää Madeleinea, niin kyllä ainakin minä olen yrittänyt. Juurihan laadin oikein listan, että mistä voisimme alkaa etsimään. Toinen ongelma vain on, että haluaako Madeleine todella tulla löydetyksi? Onko kukaan kysynyt sitä häneltä?
Lapsellisuus jatkuu. Olen kyllä pettynyt! Mutta jatka vain pelleilyäsi, jos saat siitä jotain tyydytystä!

CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

lukutoukka kirjoitti:Tunnetko CCC kaikki EU-alueen poliisit, että voit mennä heistä takuuseen? En puolustele Amaralia, sanon vain, että hän on minun sankarini. (Ämpäritehtaalla töissä)
Likaiseksi poliisiksi todettu poliisi on sankarisi, hyvä homma. Sinun juttujasi ei siis kannata jatkossakaan noteerata, kun noin lapsellisuuksiin menee heti, kun tuodaan todisteet, että vanhempia ei pystytä juuri nyt syyttämään.

lukutoukka
Javier Pena

CCC kirjoitti:
lukutoukka kirjoitti:Kun täällä syytetään, että emme yritä tosissamme löytää Madeleinea, niin kyllä ainakin minä olen yrittänyt. Juurihan laadin oikein listan, että mistä voisimme alkaa etsimään. Toinen ongelma vain on, että haluaako Madeleine todella tulla löydetyksi? Onko kukaan kysynyt sitä häneltä?
Lapsellisuus jatkuu. Olen kyllä pettynyt! Mutta jatka vain pelleilyäsi, jos saat siitä jotain tyydytystä!
Voisitko ystävällisesti selventää, että mikä kohta kirjoituksessani on mielestäsi lapsellinen? Minä olen pettynyt, kun väität ponnistelujani jutun ratkaisemiseksi pelleilyksi. :twisted:
lukutoukka
Javier Pena

CCC kirjoitti:
lukutoukka kirjoitti:Tunnetko CCC kaikki EU-alueen poliisit, että voit mennä heistä takuuseen? En puolustele Amaralia, sanon vain, että hän on minun sankarini. (Ämpäritehtaalla töissä)
Likaiseksi poliisiksi todettu poliisi on sankarisi, hyvä homma. Sinun juttujasi ei siis kannata jatkossakaan noteerata, kun noin lapsellisuuksiin menee heti, kun tuodaan todisteet, että vanhempia ei pystytä juuri nyt syyttämään.

Missähän ne sinun todisteesi on?
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Lukutoukka: "En puolustele Amaralia, sanon vain, että hän on minun sankarini. (Ämpäritehtaalla töissä)" :shock:

Tämän kirjoittajan juttuja te olette - ihmiset - ihan tosissanne lukeneet täältä ketjusta? Ette kait kuitenkaan vakavissanne uskoneet?

Voi luoja tämän ketjun tasoa - huh heijaa - en minä muuta sano.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ma Loka 26, 2009 4:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

lukutoukka kirjoitti:
CCC kirjoitti:

Missähän ne sinun todisteesi on?
Mikä todiste? Jos olet juttua seurannut, niin kaipa tiedät, että Amaral on potkittu pellolle ja on syytteessä likaisista teoistaan poliisina!

lukutoukka
Javier Pena

Koska tämä meni nyt tällaiseksi, niin totean vain, että olen tehnyt kaikkeni ratkaistakseni tämän tapauksen ja tulen jatkossakin tekemään riippumatta poliittisesta tai yhteiskunnallisesta painostuksesta, jota joudun kohtaamaan. Amaral on leimattu tällä palstalla likaiseksi poliisiksi vanhempien puolustajien taholta, mutta hän on vain yksi monista uhreista tässä jutussa, jossa toivon oikeuden lopulta voittavan.
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Amaral on leimattu Portugalin poliisin ja oikeusministeriön toimesta likaiseksi poliisiksi!

Jo on ihme, mitä disinformaatiota täällä jaellaan! Ei Mccannit pysty käskemään Portugalin ministeritasoa! Herätys!

Vastaa Viestiin